شیک ترین و سنگین ترین مانتوهای زنانه امسال + عکس

به گزارش رکنا، به فصلی که مانتو را می پوشید توجه کنید. مانتوهای تابستانی باید از پارچه های سبک و خنک ساخته شده باشند، در حالی که مانتوهای زمستانی باید از پارچه های سنگین و گرم ساخته شده باشند. به موقعیتی که مانتو را می پوشید توجه کنید. اگر مانتو را برای استفاده روزمره می پوشید، باید مدل مانتو یی را انتخاب کنید که راحت و کاربردی باشد. اگر مانتو را برای استفاده در مراسم و موقعیت های خاص می پوشید، باید مدلی را انتخاب کنید که رسمی و جذاب باشد.

مانتوی رنگی

مانتوی بلند

به رنگ مانتو توجه کنید. رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و سایر لباس هایی که می پوشید انتخاب کنید. به طرح مانتو توجه کنید. طرح مانتو را با توجه به استایل و سلیقه خود انتخاب کنید. با رعایت این نکات، می توانید مدل مانتوی خیلی شیک و جدیدی را انتخاب کنید که استایل شما را به روز کند و شما را زیباتر نشان دهد.

مانتوی مشکی

مانتوی مجلسی

یکی از مهم ترین ملاک های خرید برای ما خانم ها به روز و ترند بودن مانتو است. مانتو یکی از مهم ترین پوشش های هر خانمی به ویژه خانم های ایرانی است. و استایل شما اولین چیزی است که به چشم می آید بنابراین می تواند خیلی چیز ها درمورد شخصیت شما بگوید.

برای خرید مانتو مجلسی دو فاکتور رنگ و جنس پارچه بسیار اهمیت دارند. جنس پارچه با توجه به فصل و رنگ پارچه با توجه به رنگ پوست و شرایط مکانی مورد استفاده انتخاب می شود. فاکتورهای دیگری مثل بلندی یا کوتاهی قد، چاقی یا لاغری و ترکیب فرم اندام را موقع خرید مانتو مجلسی حتماً در نظر بگیرید. پارچه های با کیفیت مثل: حریر، فاستونی، شانتون، ریون، ساتن، ابریشم، پرادا، فیونا، کتان، فاستونی و کرپ مناسب دوخت مانتوهای مجلسی هستند.

مانتوی شیک زنانه

مانتوی سبز

همان‌طور که می‌دانید درصورتی‌که مدل لباسی که برای استایل جدید خود تهیه می‌کنید با اندام شما سازگار باشد، می‌تواند بسیاری از عیوب ظاهری در اندام را برطرف کند. اگر در تهیه مدل‌ مانتو بلند مجلسی شیک دچار تردید هستید و نمی‌دانید این مدل از انواع مانتو‌ها مناسب شما هست یا خیر. در انتخاب مدل مناسب با قد خود دقت داشته باشید. یعنی اگر شما قد بلندی دارید، بهتر است از مانتو‌های بلند استفاده نکنید.

اما درصورتی‌که قدتان کوتاه‌تر از معمول به نظر می‌رسد، انتخاب یک مانتو بلند مجلسی می‌تواند در افزایش جذابیت استایل شما تأثیر بسزایی داشته باشد. برخی از خانم‌های بلندقامت تمایلی به پوشیدن مانتو‌های کوتاه ندارند و انتخاب چنین مدل‌هایی با سلیقه و اعتقاداتشان سنخیت ندارد.

در اینجا باید گفت حتی مانتو‌هایی که تا زانو می‌رسند، می‌توانند در دسته مانتو‌های کمی بلند قرار بگیرند اما توجه داشته باشید که برای بلندقامتان مانتوهای بلندتر یا کوتاه‌تر از زانو می‌تواند تأثیرات منفی داشته باشد. نکته دیگری که در انتخاب قد مانتو می‌تواند راهگشا باشد، دقت به چاق یا لاغر بودن افراد است.

مدل مانتو

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده، یکی از مدل‌های پرطرفدار و محبوب در دنیای مد است. این مدل با طراحی ساده و باکلاس خود، به زنان امکان می‌دهد تا با شیک‌ترین حالت ممکن، در محیط‌های مختلف شهری و روستایی، به راحتی از آن استفاده کنند. این مدل با داشتن طراحی ساده، به زنان امکان می‌دهد تا با ترکیب آن با انواع مواد و رنگ‌های مختلف، به راحتی به استایل متفاوتی دست یابند. همچنین، با توجه به اینکه این مدل با اضافه کردن جزئیات زیاد طراحی نشده است، قیمت پایین‌تری نسبت به برخی مدل‌های دیگر دارد و برای زنانی که به دنبال خرید یک مانتو با قیمت مناسب هستند، بسیار مناسب است.

مدل مانتو

اگر در انتخاب لباس مجلسی، کیف و کفش یا حتی سبک استایل خود وسواس دارید، در مورد انتخاب مدل مانتو جدید هم باید همان قدر دقت و حساسیت داشته باشید. حتی اگر عاشق مدل مانتوهای دخترانه هستید، باز هم در مواقع مهمانی‌ها و مجالس به یک مانتو مجلسی نیاز پیدا می‌کنید یا برای طبیعت‌گردی و سفر یک مانتوی اسپرت لازمتان خواهد شد. پس می‌بینید که برای انتخاب مدل مانتو، قبل از هر چیز باید انواع مانتوها را بشناسید!

افرادی که کمی چاق‌تر به نظر می‌رسند، بهتر است مانتوهایی بلندتر از زانو انتخاب کنند. در عوض افراد لاغراندام با قد کوتاه می‌توانند مانتوهای کاملاً بلند و افراد لاغراندامی که قد بلند دارند، مانتوهای کوتاه‌تر از حد معمول تهیه کنند. انتخاب مانتو بلند برای کوتاه‌قامتان کمک می‌کند در نظر دیگران بلندقامت‌تر و کشیده‌تر به نظر برسند.

مانتو

مانتو‌های بلند مجلسی معمولاً گران‌قیمت و سنگین هستند و از متریال زیادی برای تهیه آن‌ا استفاده می‌شود. برخی اوقات حتی قیمت این سبک از مانتو‌ها از یک دست کت­وشلوار نیز بیشتر خواهد بود؛ چرا که از متریال خاص و هنر دست بر روی آن‌ا استفاده می‌شود تا افراد با پوشیدن این نوع از مانتو بتوانند در مجالس مختلف بدرخشند و لباس منحصربه‌فردی در تن داشته باشند.

مدل مانتو

معمولاً ظریف‌کاری‌های بسیاری بر روی پارچه این مانتو‌ها دیده می‌شود که مدلهای مانتو مجلسی را به مدل‌های خاصی تبدیل می‌کند. مروارید، گل‌های پارچه‌ای یا روبان دوزی شده، تکه‌‌های پارچه و گیپور متریالی هستند که به دست طراحان هنرمند مانتو مجلسی بر روی پارچه این لباس‌ها می‌نشینند و طرح‌های دلنشین و مخصوصی را به وجود می‌آورند.

همچنین در سال جدید انواعی از مدل‌های مانتو مجلسی با پارچه‌های جذاب ژاکارد را خواهید دید که در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. معمولاً در سال‌های گذشته مانتوهای مجلسی از پارچه‌های گیپورمانند، اکلیل‌مانند و یا حریر دوخته می‌شدند.

مانتو شیک اسپورت

در انتخاب مانتو فاکتورهای مختلفی اهمیت دارند که اولین و مهم‌ترین آنها، مدل مانتو است. انواع مانتوهای دخترانه و زنانه در ۵ سبک زیر دسته بندی می‌شوند : مانتوهای مدل مجلسی ، مانتوهای اسپرت و دخترانه ، مانتوهای تابستانی ، مانتوهای بلند ، مانتوهای کوتاه و کژوال

حتما قرار نیست مبلغ زیادی را برای خرید مدل مانتو دخترانه جدید و مانتوهای گران قیمت هزینه کنید، همین قدر که مدل مانتوی انتخابی شما با فرم اندام تان تناسب داشته باشد، برای محلی که قرار است آن را بپوشید مناسب باشد و استایل شما را زیباتر کند، کافی است. در واقع این انتخاب صحیح شماست که حتی ارزان قیمت ترین مانتو رنگی یا حتی ساده را به پوششی لوکس و زیبا تبدیل می کند. البته به شرطی که قانون «تناسب مدل مانتو با فرم اندام و موقعیت پوشیدن مانتو» را رعایت کنید.

مانتو بلند رنگی

مانتو‌های مجلسی به علت قیمت بالای‌ آنها و پرکار بودن معمولاً در فروشگاه‌های لباس سطح شهر دیده نمی‌شوند و به‌صورت سفارشی در مزون‌ها و توسط برندهای برتر لباس تولید می‌شوند؛ ازاین‌رو برای سفارش آن باید به‌موقع عمل کنید تا بتوانید در مجالس پیش‌رو از آن‌ها استفاده کنید.

یک قانون کلی درباره انتخاب قد مانتو وجود دارد. براساس این قانون بین قد شما و قد مانتو رابطه معکوس وجود دارد. این یعنی بهترین مدل مانتو برای خانم‌هایی با قد کوتاه، مدل مانتوهای بلند است و خانم‌هایی با قد بلند، حتماً باید مانتوهایی با قد کوتاه یا حداقل روی زانو را خریداری کنند تا کوتاه‌تر یا بلندتر از قد واقعی خود دیده نشوند. تصور کنید یک بانوی قد بلند با پوشیدن مانتویی بلند، چقدر ظاهر ناخوشایندی پیدا می کند یا دختر خانمی با قد متوسط با پوشیدن یک کت یا مانتوی کوتاه، چقدر استایل خود را زیر سوال می برد!

مانتوی کوتاه

انتخاب قد مانتو در مورد دختران کوتاه قد به‌مراتب مهم تر از سبک دوخت یا پارچه مانتو است و زیبایی استایل آنها را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. پوشیدن مانتوهای کوتاه، قد آنها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد، در حالی که می‌توانند با انتخاب یک مانتو دخترانه نسبتاً بلند، کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. البته در مورد خانم‌های بلند قد، پوشیدن مانتوهایی که تا زیر زانو را پوشش می‌دهند، استایل را زیباتر می‌کند.

مانتوی کارشده

مانتو پیراهنی

مانتو یاسی

مانتوی شیک اداری

مانتو بلند رنگی

مامتو طرحدار مشکی

مانتو مشکی

کدخبر: 953651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟