با این 9 عطر در زمستان گرم شوید

به گزارش رکنا، برف و سرمای زمستانی یکی از زیباترین بخش های سال است. انتخاب یک عطر مناسب و سنگین برای شب های سرد زمستانی خاطرات این فصول سال را شیرین تر می کند. عطرهای گرم زمستانی با رسیدن سوز و سرمای این فصل جای خود را در تیپ و استایل خانم ها و آقایان پیدا می کنند. بسیاری از افراد با تغییر فصل عطر مورد استفاده خود را نیز تغییر می دهند. در روزهای سرد زمستانی روایح میوه ای تابستان جای خود را با نت های شیرین و گرم کهربا، وانیل، تنباکو و… می دهند. عطر و ادکلن های مخصوص این فصل با ماندگاری بیشتری تولید می شوند. در اغلب آن ها از روایح گرم با فرمولاسیونی سنگین استفاده شده که دوام آنها را در طول مدت استفاده افزایش می دهد. در ادامه چندی از برترین عطرهای زمستانی را بررسی می کنیم.

1-ادو پرفیوم Acqua Di Parma Vaniglia

عطر زمستانی Acqua Di Parma Vaniglia با رایحه ای خاص و وانیلی در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این عطر سرشار از نت های مشک و سدر است. با پوشیدن آن عطر و بوی نارنج را نیز استشمام خواهید کرد. با استفاده از این محصول ظاهر شما آراسته تر شده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید. این عطر گرم مخصوص زمستان بسیار پیچیده طراحی شده و بطری زیبا و مجللی دارد.

2-Maison Francis Kurkdjian Paris Baccarat Rouge

عطر زمستانی باکارات رژ نیز در میان انتخاب های برتر این فصل قرار می گیرد. این محصول لوکس با پایه های چوبی و روایح گل دار شناخته می شود. بسیاری از طرفداران دنیای عطر و ادکلن Maison Francis Kurkdjian Paris Baccarat Rouge را به عنوان عطر امضای خود انتخاب کرده اند. در ساختار نت های این عطر زعفران نیز به عنوان یک عامل متعادل کننده به کار برده شده است. این عطر گرم نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرده است.

3-Le Labo Thé Noir 29

عطر زیبای Le Labo Thé Noir 29 به زیباترین شکل ممکن دیزاین و طراحی شده است. این عطر جذاب بوی یک آغوش گرم را برای روزهای سرد زمستانی شما می دهد. این عطر جذاب برای روزهای پاییزی و زمستانی پیشنهاد می شود.

4-ادو پرفیوم تام فورد امبره چرم

ادو پرفیوم تام فورد امبره چرم با رایحه ای شیرین و خاص برای روزهای سرد سال به کار می رود. این عطر سنگین با روایحی تیره تر به مشام می رسد و نت های جذابی را در خود جای می دهد. روایح زیبای هل، چرم و نعناع نیز در ساختار این عطر به کار رفته اند. این عطر برخلاف نت های تند به کار رفته در آن بسیار سبک است و حس و حالی از شادابی را در شما بیدار می کند. به نظر مشتریان و مصرف کنندگان تام فورد امبره چرم این عطر خاص، رایحه هیچ یک از عطر و ادکلن هایی که تاکنون شنیده اید را ندارد!

5-Viktor & Rolf Flowerbomb Orchid

اگر تا به امروز عطر زیبای فلاور بمب را استشمام کرده باشید، Viktor & Rolf Flowerbomb Orchid برای شما آشنا به نظر می آید. این عطر خواهر بزرگتر فلاور بمب است که برای روزهای سرد زمستانی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. رایحه آن حسی از سرزندگی یک دختربچه را در شما بیدار می کند. ارکیده و هلو و لوبیا و وانیل در میان اجزای این عطر خاص خودنمایی می کنند. این عطر تحسین برانگیز لایه های گل داری را نیز در خود جای داده است. ویکتور اند رالف مظهر اعتماد به نفس و عظمت پوشنده است. استفاده از آن در قرارهای شام قدرت جذابیت شما را افزایش می دهد.

6-Maison Margiela

Maison Margiela یک عطر ماندگار برای روزهای بارانی پاییزی و زمستانی؛ این رایحه ماندگار بویی تازه و آشنا دارد. این عطر یکی از روایح تک جنسیتی است که نت های گیاهی و سبزی را در خود جای داده است. از میان آن ها می توان به روایح کاج و گل رز اشاره کرد که قدرت بسیار بالایی دارند. بوی شیرین این عطر در کنار احساس تمیزی و پاکیزگی در آن توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند.

7-Boy Smells Woodphoria

عطر زمستانی Boy Smells Woodphoria  از یکی از مجموعه های ماندگار آمده و رایحه ای نه چندان شیرین در فضای سرد و تاریک شب های زمستانی می پراکند. با اولین اسپری های این عطر، نت های نت های چوب صندلی به لباس شما آغشته می شوند. رفته رفته عطر و بوی شیرین انجیر، آب نارگیل و سایر روایح مرکباتی آن خودنمایی می کنند. این عطر گرم در ابتدا رایحه سنگینی به شما منتقل می کند. اما رفته رفته غلظت آن کاهش می یابد.

8-BYREDO Night Veil Vanielle Antique Extrait

عطر زمستانی BYREDO Night Veil Vanielle Antique Extrait روایحی وانیلی و سبک را در فضای سرد زمستان می پراکند. بوی زیبای وانیل در این عطر جذاب با هنرمندانه ترین روش ها به عیان کشیده شده است. اگر عاشق وانیل هستید حتما این عطر زمستانی و گرم را امتحان کنید.

9-The 7 Virtues Vanilla Woods

عطر گرم The 7 Virtues Vanilla Woods تنها برای زمستان طراحی نشده است. استفاده از آن در روزهای سرد زمستانی لذت بخش تر است اما برخی از آن برای سایر فصول سال نیز استفاده می کنند. روایح وانیل و کارامل و عنبر در لایه های بویایی مختلف آن جذابیت این عطر را بیشتر می کنند. تندی جذاب این عطر نیز از خواص و ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

جمع بندی

عطرهای گرم زمستانی بخش مهمی از دنیای عطر و ادکلن را تشکیل می دهند. هر یک از روایح معرفی شده در این مقاله انتخابی ایده آل برای روزهای سرد شما خواهند بود و سوز و سرمای این فصل را برای شما قابل تحمل تر می کنند. روایح شیرین، سنگین، تند و تیز و پر حرارت عطر و ادکلن های این فصل توجه هر شنونده ای را به خود جلب کرده و شخصیت شما را برای همیشه در خاطره ها زنده نگه می دارد. شما می توانید این عطرها را در کمپانی های لوکس عطرسازی جهانی جست و جو کنید.

کدخبر: 957918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟