گران ترین عطرهای زنانه و مردانه مناسب زمستان

به گزارش رکنا، همان طور که می دانید هر عطری مناسب با هر فصل و آب و هوایی تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد. با این حال ما باید بدانیم که هر خوشبو کننده ای را در جای خود و در زمان مناسب استفاده کنیم .

بر همین اساس ما می خواهیم در این مقاله به بررسی چند مدل از عطرهای زنانه و مردانه مناسب فصل زمستان که گران ترین آنها محسوب می شود بپردازیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

1- ادکلن مردانه آمواج اینترلود:

نسخه مردانه اینترلود شرکت امواج مانند سایر آثار این برند مطابق با نسخه زنانه اینترلود طراحی شده و در جعبه مخصوص امواج روانه بازار شده است. اینترلود دارای رایحه ای گرم و شیرینآمیخته با کمی تلخی است.

کریستوفر چانگ در مورد این عطر می گوید: "من آنچه را که می بینم و احساس می کنم به شکل عطر تفسیر می کنم." او همچنین در مورد استفاده از ترکیب های مختلف می گوید: «امواج  به دلیل توانایی ویژه اش در بازآفرینی و اختراع عطرهای آشنا و معمولی مشهور است.» کندر و صمغ از عطرهای سنتیخوشبو هستند. با زمینه های معنوی و مذهبی مرتبط می باشند اما این رایحه ها به شیوه ای جدید بازسازی و طراحی شده اند تا حسی معاصر و در عین حال پیچیده را ایجاد کنند.

عطر مردانه آمواج اینترلود یکی از عطرهای چوبی و تند آمواج است که در نت آغازین آن از ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین تشکیل شده است. این نت‌ها فواصل انتقالی مخلوط را طولانی‌تر می‌کنند و با نت‌های معطر مشتق شده از عنبر، صمغ کندر، اپوپوناکس، آفتابگردان و صمغ بوته‌ی مر به سطح متضادی می‌رسند. نت های جاودانه چرم، عود، نعناع هندی و چوب صندل توانسته اند جلوه هایی عمیق، ماندگار و بافتی در لایه نهایی ایجاد کنند. ترکیب این عطر توسط Pierre Negrin ساخته شده است که این ترکیب توانسته ادکلن را بسیار معروف و محبوب کند.

ترکیب رنگ های آبی و طلایی در بطری این ادکلن ترکیب مناسبی را ایجاد کرده است. سبک جعبه به سبک آثار آمواج است و ارزش و مقاومت را به خوبی منتقل می کند. باید درنظر داشت که این خوشبو کننده جزء گروه ادوپرفیوم ها محسوب می شود که یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای فصل زمستان می توان داشت.

طبع آن گرم و در سال 2012 وارد بازار عطرفروشان گردیده است. کشور تولید کننده این ادوپرفیوم عمان می باشد که به گروه بویایی چوب شرقی تعلق دارد. در وهله اول ظاهر این ادکلن می تواند هر مردی را به خود جلب کند.

از آنجا که ترکیبات این ادکلن به صورت متنوع می باشد جالب است بدانید که در شکل ها و ترکیبات متنوع تولید می شود که هر کدام دارای طرفداران مخصوص خود می باشند.

2- ادکلن زنانه کاشارل یا آمور آمور:

عطر آمور معجون عشقی خیره‌کننده است که از همان اول، آکوردهای گل‌فام و میوه‌های با هم ترکیب شده تولید می کند. نتهای آغازین میوه‌های هستند و از گریپ‌فروت و انگور فرنگی سیاه شکل گرفته‌اند. در نت های میانی رمانتیک به روایح لوکس یاس، گل برف و سویه‌های زنانه گل رز می‌رسیم. نت‌های سرمست‌کننده و هوس‌انگیز پایه‌ای که از وانیل، سدر و مشک سرشته‌شده‌اند و تأثیری ماندگار و فراموش‌ناشدنی دارند، شما را شدیداً شیفته می‌کنند.

آمور آمور که در قالب ادو تویلت و در یک بطری قرمز زیبا عرضه می‌شود، عطر زنانه زیبایی است که حس اعتمادبه‌نفس، زنانگی و عشق ناب را به خانم‌ها هدیه می‌دهد. یکی از بهترین گزینه هایی که می توان برای یک مناسبت خاص به یک خانم محترم فکر کرد و هدیه داد همین ادوتویلت آمورآمور است.

کشور تولید کننده فرانسه می باشد و با گروه بویایی میوه ای توانسته است یک رایحه شیرین اما معتدل مناسب برای زمستان را از خود تولید کند. به همین دلیل است که خانم های محترمی که حالت گرمایی هستند این ادکلن به دلیل داشتن طبع معتدل می تواند بهترین انتخاب برایشان باشد.

برند کاشارل با تولید این ادوتویلت معروف ماندگاری بالا و قدرت پخش بالایی به این خوشبو کننده تقدیم کرده است. در اولین نگاه طراحی شیشه که با رنگ قرمز خاصی جلوه می کند می تواند توجه هر خانمی را به خود جلب کند.

 3- ادکلن رویال بلک مشکی:

بلک اوپیوم رویال مشکی که با رایحه مغلوب وانیل و قهوه. تولید شده است یکی از پر طرفدار ترین ادکلن های مردانه است که گاها بسیاری از خانم ها به دلیل علاقه به روایح تلخ از این ادکلن برای خوشبو ساختن خود استفاده می کنند.

در سال 2014  برند ایو سن لورن توانست این ادکلن را به بهترین شکل ممکن در اختیار عطر سازان قرار دهد .او اطمینان داشت که به زودی این ادکلن میتواند جای خود را در بین مردم باز کند. به همین دلیل از عطرسازان معروفی مانند ناتالی لارسون و ماری سالامان، با همکاری اولیویه کرسپ و هونورین بلانک این ترکیب را تولید کردند .

نُت‌های قهوه‌ای که می‌توانند زیاد حضور داشته باشند بر این رایحه حاکمند. آکوردهای اضافه مانند: فلفلی، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعناع هندیدر آنها به صورت مشهود احساس می شود. در بخشی از نت های آن از ادویه های مختلفی نیز استفاده شده است که می تواند بهترین انتخاب برای خانم ها و آقایان در فصول سرد باشد.

جالب است بدانید که بطری این عطر به عنوان نسخه های آخر مجموعه اوپیوم طراحی شده است. بطری تیره و با تزیینات پولک که به آن ظاهری گلم راک می دهد.

می توان گفت که ادکلن رویال بلک مشکی یکی از محبوب ترین ادکلن هایی است که به عنوان یونی سکس هم از آن استفاده می شود. کشور مبدا تولید کننده این خوشبو کننده کانادا است.به همین دلیل در کشور کانادا جزء یکی از بهترین انتخاب های زوج های جوان محسوب می شود.

4-عطر زنانه الین موگلر:

عطر زنانه و سحرآمیز الین،که به معنای غریبه با هاله‌ای از رمز و راز تعریف می‌شود می توان گفت یکی از بهترین انتخاب های نام نیکو برای این ادکلن است. فلسفه اصلی رایحه عطر الین در حقیقت  به باورهای زنانه  و مسیر جذاب بر سر راه آن‌ها می رسد.

 دو طراح عطر معروف الین ، یعنی دومینیک روپینو (Dominique Ropion) و لارنتیر (Laurent Bruyere) که یک برند فرانسوی بوده است، را برروی تیری موگلر، تولید عطر Thierry Mugler Alien در سال 2005 انجام گرفته است.

این عطر جذاب دارای پخش بو و ماندگاری بسیار بالا است که طبع گرم و شیرین آن می تواند بهترین استفاده در مهمانی‌های مهم و رسمی شب‌های سرد پاییزی یا زمستانی به شمار برود.

ادوپرفیوم الین از برند تیری موگلر، پس از معرفی و عرضه به بازار در سال 2005، با استقبال بسیار خوبی در بین مردم مخصوصا خانم های محترم در دنیا مواجه شد و به عنوان رایحه‌ای به یاد ماندنی و جذاب، توسط علاقه‌مندان مورد استفاده قرار گرفت. امروزه این ادکلن دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد که سالانه بسیاری از خریداران در مناسبت های مختلف برای پارنتر خود هدیه می خرند.

جالب است بدانید که در سال 2010، کمپانی موگلر مدیریت هنر مجموعه‌اش را به نیکولا فورمیچتی (Nicola Formichetti) سپرد و پس از این اتفاق، نام برند و شرکت خود را از تیری موگلر به MUGLER تغییر داد. با این حال روز به روز به طرفداران این ادوپرفیوم افزوده می شود.

رایحه‌ چالش برانگیز این عطر، بسیاری از برند‌های بزرگ عطرسازی جهان را مجبور کرد تا رایحه‌ محصولات خود را به سمت این رایحه‌ شبیه‌تر کنند. ترکیب رایحه‌ها در این عطر، بسیار ساده و در عین حال جذاب است.

هریک از نتهای ابتدایی، میانی و پایانی این عطر، از یک تک نت خاص تشکیل می شود و رایحه هر یک از آن ها به تنهایی و به صورت شگفت انگیزی جای خود را به نت بعدیمی دهند. نت نهایی ادوپرفیوم الین نیز، ساختاری گرم، شیرین و دلانگیزی از کهربا دارد.

نت ابتدایی الین دوست داشتنی،یک ترکیب گلی از رایحه گل یاسمن سفید است. این تک نت فوق‌العاده، وقتی به میانه راه می‌رسد، جای خود را به نت چوبی میانی می‌دهد و به صورت فردی، احساس هر انسانی را درگیر می‌کند.

رایحه عطر الین از برند تیری موگلر، با بوی گل شروع می‌شود، شما را از میان جنگل‌ها عبور می‌دهد و به رایحه گرم و محکم می‌شود. این ادوپرفیوم در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد.در مجموع متمایل به سمت گل‌ها است و بوی گل در آن، حس زیبای شادی و آرامش را برای علاقه‌مندان به عطرهای خاص ایجاد می‌کند. جالب است بدانید، که عطر الین تیری موگلر، از تولید تا کنون، توسط انجمن بین‌المللی عطر (IFRA) چند بار رفورموله شده‌اند.

شیشه کریستالی و بنفش رنگ این عطر، با تراش‌ کاری های خاص و جذابش، نماد یک زن سحرانگیز است، که قدرت جادویی برای تغییر اتفاقات را دارد و می‌تواند همه چیز را با چوب جادویی خود، تغییر دهد. این زن، دوست دارد، همه چیز مطابق میلش باشد و به نتیجه نرسیده باشد، دل آزرده می شود. در پوشش طلایی رنگ آن نیز شبیه یک پنجه طراحی شده و تداعی‌گر طلسم یک صحره ماهر است.

در آخر...

برای اینکه انتخاب خوبی برای خود ودیگران داشته باشیم بهتر است قبل از خرید یک ادکلن حتما ترکیبات آن را مورد بررسی قرارداده همچنین سبک و سلیقه طرف مقابلی که می خواهیم برایش هدیه خوشبو خریداری کنیم را بدانیم .

کدخبر: 959917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟