آموزش تهیه 17 دسر برای پدرها در روز پدر

به گزارش رکنا، کیک، پای، دسر، کلوچه، و خوراکی‌های خوشمزه‌تر که باعث می‌شود پدر احساس خاصی داشته باشد! دستور العمل هایی برای هر سطح مهارت وجود دارد. بنابراین حتی اگر یک نانوای باتجربه نیستید، باز هم می توانید یک دسر برای روز پدر تهیه کنید!

دسرهای شگفت انگیز برای پذیرایی از پدر در این روز پدر

روز پدر به بزرگداشت و تجلیل از شخصیت های پدری در زندگی ما اختصاص دارد. چه راهی بهتر برای ابراز وجود عشق و قدردانی برای پدر از پذیرایی از او با دسرهای خانگی لذیذ؟

اینکه پدرت طرفدارش باشد و طعم های سبک و میوه ای یا شیرینی‌های شکلاتی غنی را ترجیح می‌دهد، باید بتوانید دستور پخت کامل را در زیر پیدا کنید. خانواده من هر کدام را امتحان و آزمایش کرده اند، بنابراین مطمئناً خانواده شما نیز آنها را دوست خواهند داشت!

    دسرهای شگفت انگیز برای پذیرایی از پدر در روز پدر

    1. بلوندی شکلاتی سفید تمشک

    2. کیک نان شکلاتی

    3. کوکی های شکوفه های گیلاس

    4. براونی بادام

    5. کوکی های کرانچ کره

    6. کوکی های کره بادام زمینی بلغور جو دوسر

    7. کیک نان پرتقالی

    8. کیک نان نارگیلی

    9. کیک سیب هلندی

    10. میله کیک پنیر Sopapilla

    11. کوکی های نوتلا کره بادام زمینی

    12. میله پای بلوبری

    13. کیک تمشک شکلاتی بدون آرد

    14. کیک شکلاتی آسان

    15. کوکی های Gumdrop

    16. هلو گالت

    17. سیب پخته شده

طرز تهیه دسر برای روز پدر

1. بلوندی شکلاتی سفید تمشک

بلوندی های نرم و جویدنی با تمشک آبدار و شکلات چیپسی سفید این دسرهای خوشمزه برای اشتراک گذاری عالی هستند!

اینها بلوندی های شکلاتی سفید تمشک جویدنی، کاملا شیرین و دیدنی کاملا چشمگیر هستند! تصور کنید یک بلوندی نرم و لطیف را گاز می‌گیرید، پر از تمشک آبدار و جیب‌هایی از شکلات سفید آب‌شده! چه از طرفداران میوه و چه عاشق شکلات باشید، این دسر مقاومت ناپذیر شما را تحت تاثیر  قرار می دهد.

مواد لازم بلوندی شکلاتی سفید تمشک

تنها آنچه شما نیاز دارید مشتی از منگنه های معمولی پخت برای تهیه یک دسر واقعا خاص برای به اشتراک گذاشتن با خانواده خود است! اگر می خواهید از تمشک یخ زده استفاده کنید، قبل از مخلوط کردن با بقیه مواد، مطمئن شوید که آنها را ذوب نکنید.

    قند - 2/3 فنجان شکر گرانول.

    کره - 1/2 فنجان کره ذوب شده یا استفاده از یک جایگزین کره.

    تخم مرغ - یک تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق یا استفاده از یک جایگزین تخم مرغ.

    عصاره وانیل - یک قاشق چایخوری عصاره وانیل یا استفاده از یک جایگزین عصاره وانیل.

    آرد همه منظوره - 1/4 فنجان آرد همه منظوره یا می توانید از آن استفاده کنید جایگزین آرد همه منظوره.

    پودر پخت - 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر یا چک کنید جایگزین های بیکینگ پودر.

    نمک - 1/8 قاشق چایخوری نمک.

    تمشک - 3/4 فنجان تمشک تازه یا منجمد.

    شکلات سفید - 2/3 فنجان چیپس شکلات سفید یا از یک شکلات تخته ای سفید خرد شده استفاده کنید.

طرز تهیه بلوند شکلاتی سفید تمشک

اگر قبلا براونی خانگی درست کرده اید، این دستور العمل را دنبال کنید؛ عالی خواهد بود! به یک ظرف پخت 8×8، یک همزن سیلیکونی، 2 کاسه همزن، یک مجموعه کاردک سیلیکونی و قاشق‌های اندازه‌گیری نیاز دارید.

من بلوندهایم را برش زدم خدمت به 9 اما بسته به اینکه به چند نفر خدمات می دهید، همیشه می توانید آنها را کوچکتر یا بزرگتر کنید!

    آماده سازی فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 درجه سانتی گراد) و یک ظرف فر 8*8 را کمی چرب کنید یا روی آن را با کاغذ روغنی بپوشانید کمی از طرفین آویزان می شود (برای حذف آسان).

    مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ، 2/3 فنجان شکر و 1/2 فنجان کره ذوب شده را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. سپس یک تخم مرغ بزرگ و یک قاشق چایخوری عصاره وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا ترکیب شده.

    مواد خشک را مخلوط کنید. در جداگانه 1/XNUMX فنجان آرد همه منظوره، 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و 1/8 قاشق چایخوری نمک را با هم مخلوط کنید. سپس به آرامی پرتاب کردن 3/4 فنجان تمشک را در مخلوط قرار دهید.

    مواد را تا کنید. مخلوط تمشک و آرد را داخل مواد خیس بریزید و به آرامی آنها را به هم بریزید. وقتی تقریبا مخلوط شد، 2/3 فنجان شکلات چیپسی سفید را اضافه کنید و پایان تا کردن همه چیز با هم

    پخت خمیر را در ظرف 8*8 آماده شده بریزید و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید. (175 درجه سانتیگراد) به مدت 25 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که لبه ها جمع شوند طلایی.

    خنک کنید و سرو کنید. بگذار بلوندها سرد قبل از اینکه آنها را از ماهیتابه بردارید (در صورت تمایل) و در صورت تمایل قبل از برش دادن و سرو با شکلات سفید ذوب شده اضافه کنید.

این بلوندهای شکلاتی سفید تمشکی هستند به تنهایی خوشمزه هستند اگر می‌خواهید آنها را بپوشانید همیشه می‌توانید یک عروسک از محصولات خانگی من اضافه کنید خامه و با یک قاشق سرو کنید بستنی وانیلی! لذت بردن!

نکات دستور پخت آنجلا

    یک ظرف پخت 9*9 این بلوندها را خیلی نازک می کند، اما می توانید دستور غذا را دو برابر کنید و در یک ظرف پخت 9×13 درست کنید. زمان پخت ممکن است تغییر کند، اما من هنوز حدود 25 دقیقه شروع به بررسی آماده بودن آنها می کنم.

    می توانید از تمشک تازه یا منجمد استفاده کنید برای این بلوندها اگر از منجمد استفاده می کنید، ابتدا آنها را ذوب نکنید.

    این مو بورها جویدنی و کچلی دارند ثبات. اطمینان حاصل کنید که خمیر را فقط تا زمانی که همه چیز با هم ترکیب شود مخلوط کنید، زیرا مخلوط کردن بیش از حد باعث می شود هوای زیادی وارد شود و بافتی شبیه کیک به آن ها بدهد.

    برای جلوگیری از تمشک تازه شما از له شدن در زمانی که آنها را در خمیر می‌چینید، می‌توانید از قبل آنها را کمی منجمد کنید.

    می توانید مقداری بادام خرد شده اضافه کنید یا گردو برای مقداری ترد اضافه.

    یک قطره شکلات سفید آب شده اختیاری است اما کاملاً خوشمزه است!

2. کیک نان شکلاتی

اگر بابا طرفدار شکلات باشد مطمئنا از یک کیک نان شکلاتی خانگی مرطوب لذت خواهد برد. به اندازه کافی ساده است که می توانید با قهوه در وعده صبحانه میل کنید، در حالی که به اندازه کافی ضعیف است که به عنوان دسر بعد از شام سرو شود!

این کیک نان شکلاتی یک دسر نرم و مرطوب است که از مواد اصلی پخت استفاده می کند و فقط 10 دقیقه زمان می برد تا خمیر آماده شود! شما حتی به یک همزن برقی هم نیاز نخواهید داشت، فقط یک لیسک و یک کاسه همزن را بردارید و آماده شوید. اگر شما هم مثل من از طرفداران شکلات هستید حتما دوست دارید این کیک آسان را برای خودتان درست کنید!

مواد لازم کیک نان شکلاتی

تنها چیزی که نیاز دارید مجموعه ای از تعدادی است مواد پخت خانگی. چه چیزی بهتر از دسری که نیازی به سفر به فروشگاه نداشته باشد؟

    تخم مرغ - 2 عدد تخم مرغ بزرگ با دمای اتاق.

    قند - یک فنجان شکر گرانول.

    کره - 1/2 قاشق غذاخوری کره ذوب شده (1/2 فنجان + یک و 1/2 قاشق غذاخوری).

    شیر - 1/2 فنجان شیر دمای اتاق (یا یک جایگزین شیر).

    وانیل - یک و 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص.

    پودر - 1/4 فنجان آرد همه منظوره، با قاشق و صاف شده.

    پودر کاکائو - 1/2 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده.

    پودر پخت - 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر.

    نمک - 1/8 قاشق چایخوری نمک.

    آب - 1/4 فنجان آب داغ.

    شکر شیرینی پزی (اختیاری) - 1/4 فنجان پودر قند برای پاشیدن روی کیک قبل از سرو.

طرز تهیه کیک نان شکلاتی

هیچ همزن برقی، فراستینگ یا تکنیک های پیچیده ای برای این کیک فوق العاده خوشمزه وجود ندارد! فقط یک کاسه همزن، یک همزن و یک تابه نان برای شروع بردارید!

این دستور غذا یک کیک درست می کند که می توان آن را به 10 وعده برش داد.

    پیش گرم شدن. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و یک قالب نان با اندازه استاندارد را چرب کنید.

    مخلوط کردن. در یک کاسه بزرگ، 2 تخم مرغ بزرگ و 1 فنجان شکر را با همزن بزنید تا مخلوط شوند. سپس 9/5 قاشق غذاخوری کره ذوب شده، 1/2 فنجان شیر و یک و 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

    ترکیب کردن. 1/4 فنجان آرد همه منظوره، 1/2 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده، یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر و 1/8 قاشق چای خوری نمک را اضافه و مخلوط کنید تا تقریبا ترکیب شوند، سپس در 1/4فنجان آب داغ بریزید و مخلوط کنید تا همه چیز به خوبی پخش شود.

    پخت. مخلوط را در قالب آماده شده بریزید و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید. 175 درجه سانتی گراد برای دقیقه 35، 45 یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز قرار داده شده است عمدتا تمیز بیرون بیاید.

    خنک کنید و سرو کنید. کیک را از فر خارج کرده و اجازه دهید 20 دقیقه قبل در قالب خنک شود آن را روی یک قفسه خنک کننده قرار دهید. اجازه دهید حداقل 20 دقیقه دیگر روی قفسه خنک شود و سپس 1/4 فنجان شکر دلخواه قنادی بپاشید، برش بزنید و سرو کنید.

این کیک یک دسر همه کاره است که می توان به تنهایی سرو کرد یا با یک مقدار خامه تازه یا توت برشته شده یا یک قاشق بستنی! آن را به عنوان یک دسر دلپذیر برای پدرتان بپزید و لذت ببرید!

نکات

 9/5 قاشق غذاخوری کره معادل 1/2 فنجان + یک و 1/2 قاشق غذاخوری کره

    روی این کیک را با مقداری گاناش شکلاتی تزیین کنید تا آن را بیش از حد اغوا کننده کند! به سادگی یک فنجان خامه داغ داغ بریزید (مرحله قبل از جوشیدن) بیش از 4 اونس شکلات نیمه شیرین، و سپس اجازه دهید آن را برای 2-3 دقیقه بماند. به آرامی هم بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. می توانید آن را فوراً بریزید یا بگذارید در دمای اتاق بماند تا غلیظ شود و قبل از اینکه روی کیک بریزید.

    شما نمی خواهید کیک خود را بیش از حد بپزید! این کار زمانی انجام می شود که یک خلال دندان وارد شده تقریبا تمیز بیرون بیاید. اشکالی ندارد که کمی نمناک به آن بچسبد.

    3/4 فنجان چیپس شکلات را داخل آن بریزید یا اگر دوست دارید گردوی خرد شده!

3. کوکی های شکوفه های گیلاس

کوکی های شکوفه گیلاس از ترکیب طعم کلاسیک استفاده می کنند؛ شکلات و گیلاس. روی هر کوکی یک شکلات شیری به نام Hershey's Kiss است. آنها تقریباً برای خوردن خیلی خوب به نظر می رسند!

این کلوچه های شکوفه گیلاس یک غذای مورد علاقه خانواده است که ترکیبی از گیلاس شیرین و آب نبات شکلاتی غنی است! آنها دارای خمیری با طعم گیلاس هستند که با آن بسته بندی شده است؛ گیلاس ماراسکینو خرد شده و سپس با یک شکلات تکمیل شد! طعم هر لقمه ای شبیه یک گیلاس با روکش شکلاتی است!

مواد لازم

این کوکی‌های بدون تخم‌مرغ از مواد پخت معمولی تشکیل شده و می توانید از انواع خوراکی های مورد علاقه‌تان استفاده کنید! فقط با 7 ماده؛ شما احتمالا در حال حاضر بیشتر این موارد را دارید در انبار شما!

    کره - یک فنجان کره دمای اتاق.

    شکر پودر شده - یک فنجان شکر قنادی

    وانیل - 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص. شما همچنین می توانید آن را با عصاره بادام یا گیلاس تعویض کنید تا طعم آن را تغییر دهید!

    گیلاس ماراشینو - 1/2 فنجان آلبالو ماراسکینو خرد شده.

    پودر - 2/XNUMX فنجان آرد همه منظوره (تا 2 و 1/2 فنجان).

    قند - 3 قاشق غذاخوری شکر گرانول برای چرخاندن کلوچه ها.

طرز تهیه کوکی های شکوفه گیلاس

این کوکی های گیلاس شکلاتی یک هدیه برای پدرها ساختند! به یک کاسه همزن بزرگ، یک همزن برقی، یک ورقه پخت، یک کاردک سیلیکونی و یک قفسه خنک کننده سیمی نیاز دارید.

کره و شکر را در کاسه همزن ریخته و کره و شکر را با هم در کاسه مخلوط کنید با عصاره گیلاس . شربت آلبالو را اضافه کرده و عصاره بگیرید. ترکیب کره، شکر و عصاره گیلاس را مخلوط کنید تا به طور یکنواخت پخش شود. حالا آرد را اضافه کنید. ماراشینوی خرد شده را اضافه کنید.  گیلاس را داخل آن بریزید سپس خمیر را سرد کنید. کره را خامه بزنید. در یک کاسه بزرگ با همزن برقی، یک فنجان کره و یک فنجان شکر قنادی را با هم خامه بزنید تا صاف و خامه ای شود. یک قاشق غذاخوری مایع آلبالو ماراسکینو و 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

    آرد را مخلوط کنید. 2/XNUMX فنجان آرد همه منظوره را اضافه کنید و هم بزنید تا به طور کامل ترکیب شود. فقط با 2/XNUMX فنجان آرد شروع کنید و در صورت نیاز بیشتر اضافه کنید (تا 2 و 1/2 فنجان) خمیری به دست آورید که قوام خمیر بازی را داشته باشد. *اگر خمیر خیلی خشک است که به شکل گلوله درآید، می توانید هر بار یک قاشق چای خوری آب گیلاس بیشتری را اضافه کنید تا زمانی که خمیر به غلظت مناسب برسد. آلبالو را اضافه کنید. 1/2 فنجان آلبالو ماراسکینو خرد شده را داخل آن بریزید. کاسه را به یخچال منتقل کرده و به مدت 30-20 دقیقه خنک کنید.

    پیش گرم شدن. فر را در دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و ورقه پخت خود را با کاغذ روغنی بپوشانید.

    حرکت شبیه چمچه زنی. پس از سرد شدن خمیر را داخل آن بریزید به اندازه یک قاشق غذاخوری و سپس آنها را در 3 قاشق غذاخوری شکر بغلتانید تا کاملا آغشته شوند. آنها را روی ورقه پخت قرار دهید و بین هرکدام چند اینچ بگذارید.

    پخت. در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 ° C) به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که لبه ها شروع به طلایی شدن کنند.

   کوکی ها را از فر خارج کرده و بلافاصله روی هرکدام یک Hershey's Kiss باز شده با فشار دادن آن به وسط قرار دهید.

    سرد. اجازه دهید شیرینی ها به مدت 5 دقیقه خنک شوند و سپس آنها را روی توری سیمی قرار دهید تا خنک شوند.

 نکات

    این دستور غذا می تواند استفاده کند از 2 و 1/4 تا 2 و 1/2 فنجان آرد همه منظوره. با مقدار کمتر شروع کنید و به تدریج در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

    رنگ این کوکی ها به طور طبیعی صورتی خواهد بود از آب گیلاس، اما می توانید یک قطره رنگ خوراکی قرمز اضافه کنید تا آنها را زنده تر کنید.

    تنوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید از شکلات های هرشی برای تکمیل این کوکی ها. می توانید از شکلات شیری، شکلات تلخ یا نوع شکلات مورد علاقه خود استفاده کنید.

4. براونی بادام

براونی شکلاتی غنی و جویدنی بسته بندی شده با بادام خرد شده برای یک کرانچ اضافی! خمیر را می توان فقط در یک کاسه درست کرد، بنابراین یک دستور العمل فوق العاده ساده است که هر کسی می تواند درست کند!

اینها براونی بادام به طرز شگفت انگیزی غلیظ و کدر هستند و بادام را هم در خمیر و هم به عنوان تاپینگ خرد کرده اند! آنها برای هر مناسبتی عالی هستند، چه یک جمع خانوادگی خاص، چه یک دسر بعد از شام! آنها را به تنهایی، با یک لیوان شیر سرد، یا با مقداری بستنی وانیلی شیرین میل کنید!

مواد لازم براونی بادام

شما مواد اصلی پخت خود را به اضافه مقداری بادام له شده یا خرد شده می خواهید. قهوه را اضافه کنید تا طعم شکلاتی بیشتری به آنها بدهید یا همانطور که هست از آنها لذت ببرید!

    کره - یک فنجان کره که ذوب شده و خنک شده است.

    روغن نارگیل - 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل (یا روغن مورد علاقه شما برای پخت).

    قند - 1/4 فنجان شکر.

    شکر قهوه ای - یک فنجان شکر قهوه ای روشن، بسته بندی شده.

    نمک - 1/4 قاشق چای خوری نمک.

    تخم مرغ - 4 عدد تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق.

    وانیل - یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل خالص.

    قهوه (اختیاری) - یک قاشق غذاخوری قهوه دم کرده قوی برای افزایش طعم شکلات.

    پودر - یک فنجان آرد همه منظوره، قاشقی و صاف شده.

    پودر کاکائو - یک فنجان پودر کاکائوی شیرین نشده.

    شکلات (اختیاری) - شکلات تخته ای 1.55 اونس، شکلات شیری یا نیمه شیرین، رنده شده.

    بادام - 2 فنجان بادام له شده به 2 قسمت یک فنجانی تقسیم شده است.

طرز تهیه براونی بادام

درست کردن این براونی های خوش طعم بسیار ساده است؛ همه چیز در یک کاسه مخلوط شده است! شما به یک کاسه همزن، یک کاردک سیلیکونی، یک ظرف پخت 9×13 و وسایل اندازه گیری خود نیاز دارید.

این دستور غذا یک تابه 9x13 براونی درست می کند که می توان آن را به 18 وعده تقسیم کرد.

 شکر و کره ذوب شده را در یک کاسه همزن ترکیب کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. تخم مرغ و وانیل ترکیب شده را با کره و شکر مخلوط کنید. آرد و پودر کاکائوی الک شده را بیفزایید. بادام و شکلات را اضافه کنید.

پیش گرم شدن. فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 درجه سانتی گراد) یک ظرف پخت 9*13 را با اسپری پخت و پز کمی چرب کنید. در صورت تمایل می توانید روی ظرف را با کاغذ روغنی نیز بپوشانید.

    مخلوط کردن. در یک کاسه بزرگ، یک فنجان کره، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، یک و 1/4 فنجان شکر، یک فنجان شکر قهوه ای روشن و 1/4 قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید.

    اضافه کردن. 4 تخم مرغ بزرگ، یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل و یک قاشق غذاخوری قهوه دم کرده قوی را با هم مخلوط کنید.

    الک کن. در کاسه مواد مرطوب، یک فنجان آرد همه منظوره و یک فنجان پودر کاکائو شیرین نشده را با هم الک کنید. با استفاده از یک کاردک سیلیکونی همه چیز را با هم مخلوط کنید تا زمانی که مواد خشک کاملا با خمیر ترکیب شوند.

انتقال، پخت، خنک کردن و سرو: براونی ها را در یک ظرف پخت بریزید و ببرید.

    ریختن (فولد). در صورت استفاده، یک فنجان بادام خرد شده و شکلات رنده شده اختیاری 1.55 اونس را به آرامی بریزید. سپس خمیر را در ظرف پخت بریزید و دومین فنجان بادام له شده را روی آن بپاشید.

    پخت. در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 درجه سانتی گراد) به مدت 40 -35 دقیقه یا تا زمانی که بتوانید یک خلال دندان را در وسط براونی ها فرو کنید و با آن بیرون بیاید. فقط خرده های مرطوب اما بدون خمیر مرطوب.

    سرد. براونی بادام را از فر خارج کنید و بگذارید حداقل 15 دقیقه در تابه خنک شود و سپس برش بزنید و سرو کنید.

براونی های خود را به تنهایی یا با مقداری بستنی وانیلی یا با یک عدد بستنی سرو کنید و خامه!

نکات

    استفاده از قهوه واقعا باعث افزایش طعم شکلاتی می شود و طعم قهوه‌ای دسر شما را شبیه قهوه نمی‌کند. به جای قهوه دم کرده می توانید از یک قاشق چای خوری پودر اسپرسو نیز استفاده کنید.

    اگر می خواهید براونی های بسیار خاص بپزید آنها را فقط به مدت 30 دقیقه بپزید. با این حال باید به آنها زمان بیشتری بدهید تا خنک شوند و به اندازه کافی سفت شوند تا برش بخورند.

    از سوی دیگر، براونی های خود را نزدیک به 40 دقیقه بپزید (یا بیشتر) برای رسیدن به بافتی شبیه کیک

    به جای بادام له شده همچنین می توانید قبل از پخت از بادام خلال شده برای پر کردن براونی ها استفاده کنید.

باقیمانده براونی ها را قبل از نگهداری تا 4 روز در دمای اتاق در یک ظرف دربسته نگه دارید یا روی آنها را با پوشش پلاستیکی بپوشانید.

انجماد براونی بادام

این براونی ها را می توان به صورت کامل یا داخل فریز کرد. بخش های تک تک برش داده شده آنها را با پلاستیک محکم بپیچید و سپس با یک لایه فویل آلومینیومی بپوشانید. آنها را می توان تا 2 ماه منجمد کرد. پس از آماده شدن، آنها را روی پیشخوان در دمای اتاق ذوب کنید.

5. کوکی های کرانچ کره

کره قهوه ای و تافی بیت به این کوکی های نرم طعمی منحصر به فرد و غنی بدهید. با وجود نام آنها، کوکی ها نرم و جویدنی هستند و ترد آن از آب نبات تافی مخلوط شده در خمیر می آید.

اینها کوکی های کرانچ کره غلیظ، جویدنی، بسته بندی شده با تکه های تافی خوشمزه، و سپس با نمک دریای پوسته پوسته پاشیده می شوند! درست کردن آنها به قدری آسان است که نیازی به همزن برقی ندارید و همه چیز فقط در یک کاسه ترکیب می شود! کره قهوه‌ای و تکه‌های تافی این کوکی‌های خاص را به یک خوراکی مورد علاقه برای هر عاشق تافی تبدیل می‌کند!

مواد لازم کوکی های کرانچ کره

به غیر از تکه‌های تافی که به راحتی در یک فروشگاه مواد غذایی محلی یافت می‌شود همه مواد تشکیل دهنده آن هستند. منگنه های معمولی پخت! اگر عاشق پختن کلوچه هستید این احتمال وجود دارد که بیشتر آنها را در انبار خود داشته باشید.

    کره - 1/2 فنجان کره یا می توانید از یک جایگزین کره استفاده کنید.

    قند - 1/3 فنجان شکر گرانول به علاوه مقدار بیشتری برای چرخاندن خمیر شیرینی قبل از پخت.

    شکر قهوه ای - 1/3 فنجان شکر قهوه ای بسته بندی شده یا یک جایگزین شکر قهوه ای.

    تخم مرغ- یک تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق یا استفاده از یک جایگزین تخم مرغ.

    عصاره وانیل - 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل یا می توانید استفاده کنید از جایگزین های عصاره وانیل.

    آرد همه منظوره - یک و 2/3  فنجان آرد همه منظوره که با قاشق مخلوط و صاف شده یا از یک جایگزین آرد همه منظوره استفاده کنید.

    نمک - 3/4 قاشق چای خوری نمک.

    پودر پخت - 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر یا استفاده از یک جایگزین بیکینگ پودر.

    جوش شیرین - 1/4 قاشق چای خوری جوش شیرین یا استفاده از یک جایگزین جوش شیرین.

    تافی بیت - یک فنجان تکه های تافی.

    نمک دریای پولکی - یک قاشق غذاخوری نمک دریای پولکی برای پاشیدن روی آن و تمام کردن کلوچه ها.

طرز تهیه شیرینی کرانچ کره

مراحل پیچیده در این دستور پخت وجود ندارد؛ حتی یک نانوای بی تجربه نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت! به سادگی یک کاسه همزن، یک مجموعه کاردک سیلیکونی، یک همزن سیلیکونی، یک قابلمه را بیرون بیاورید. (یا ماهیتابه)، یک ورقه پخت، فنجان های اندازه گیری و یک قفسه خنک کننده سیمی برای شروع!

با یک دسته از این خمیر کوکی درست می شود 18 کوکی! این بستگی به بزرگی شکل دادن به کوکی های خود دارد.

مواد کوکی را آماده کنید. کره را ذوب کنید. کره ذوب شده و شکر را در کاسه همزن بریزید. به کره ذوب شده و شکر مخلوط شده تخم مرغ اضافه کنید. آرد را اضافه کنید. تکه‌های تافی را ابیفزایید. کره را بپزید. یک ماهیتابه یا قابلمه کوچک را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین قرار دهید و 1/2 فنجان کره به آن اضافه کنید. بپزید تا کره آب شود و سپس حرارت را کمی زیاد کنید. با کم شدن سرعت جوشیدن و تشکیل لکه های قهوه ای، کره را از روی حرارت بردارید و در یک پیمانه بریزید و 6 و 1/4 قاشق غذاخوری را اندازه بگیرید. (اگر به اندازه کافی ندارید، کافی است مقداری کره ساده ذوب شده را با آن مخلوط کنید تا به مقدار مناسب برسید). بگذارید 10-5 دقیقه خنک شود.

مواد را مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ، کره قهوه ای، 1/3 فنجان شکر دانه ریز و 1/3 فنجان شکر قهوه ای را با استفاده از یک کاردک سیلیکونی با هم مخلوط کنید. اضافه کردن یک تخم مرغ بزرگ و 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل لازم است و سریع هم می زنیم تا همه چیز خوب ترکیب شود و مخلوط یکدست شود؛ رنگ پریده و صاف. مواد را اضافه کنید. یک و 2/3 فنجان آرد همه منظوره، 3/4 قاشق چای خوری نمک، 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و 1/4 قاشق چای خوری جوش شیرین را اضافه کنید و با یک کاردک مخلوط کنید تا تمام آرد تمام شود. سپس یک فنجان تکه های تافی را داخل خمیر بریزید.

حالا مرحله شکل دادن به خمیر و پخت است. توپ های خمیر کوکی پوشانده شده با شکر را روی یک ورقه پخت قرار دهید. پس از پخت کوکی ها به خمیر فرم دهید. خمیر را به شکل یک توپ بزرگ در آورید و دوباره در کاسه همزن قرار دهید. کاسه را به یخچال منتقل کنید و بگذارید خنک شود خمیر برای یک ساعت.

    آماده سازی: فر خود را گرم کنید تا 325 ° F (160 درجه سانتی گراد) و یک ورق پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید.

    خمیر رول کنید. خمیر سرد شده را در 1/XNUMX قاشق غذاخوری بریزید و با دست آنها را به شکل توپ درآورید. مقداری شکر گرانول را در یک ظرف کم عمق بریزید و گلوله های خمیر را داخل آن بغلتانید تا کاملا ببندند و با شکر کاملا پوشیده شوند.

    کوکی ها را بپزید. توپ ها را روی ورقه پخت آماده شده با فاصله حدود 3-2 اینچ قرار دهید. در فر از قبل گرم شده با دمای 325 درجه فارنهایت بپزید (160 درجه سانتی گراد) برای 15-13 دقیقه آنها پف می کند اما رنگ آن تغییر زیادی نمی کند.

    خنک کنید و سرو کنید. آنها را از فر خارج کرده و یک قاشق غذاخوری نمک دریای پولکی روی آنها بپاشید. به آنها اجازه دهید سرد شوند روی ورقه پخت به مدت 5 دقیقه و سپس با استفاده از یک کاردک آنها را به توری خنک کننده سیمی منتقل کنید.

در روز پدر می توانید با خانواده از این کوکی‌های کره‌ای تافی خوشمزه لذت ببرید حتی در هر زمان از سال! آنها مخصوصا برای تعطیلات سرگرم کننده هستند.

نکات دستور پخت آنجلا

    اگر در تنگنای زمانی هستید، می توانید از سرد شدن خمیر صرف نظر کنید و این کوکی ها را بلافاصله بعد از اینکه همه چیز را با هم مخلوط کردید درست کنید. با این حال، اگر خمیر را یک ساعت در یخچال بگذارید طعم و بافت آن بسیار بهتر است!

    می توانید از 6/XNUMX قاشق غذاخوری استفاده کنید. اگر نمی خواهید کره را قهوه ای کنید از کره ذوب شده ساده استفاده کنید. البته من به شدت توصیه می کنم کره را قهوه ای کنید زیرا طعم زیادی به آن اضافه می کند!

    می توانید یک کاتر کوکی گرد قرار دهید و به محض اینکه کلوچه ها را از فر خارج کردید روی آنها قرار دهید و به شکل گرد در بیاورید. این کاملا غیر ضروری است اما همه کوکی های شما را کاملا گرد می کند! باقیمانده کوکی های کرانچ کره را در ظرف در بسته در دمای اتاق نگهداری کنید برای یک هفته.

اگر می‌خواهید خمیر را فریز کنید می‌توانید ابتدا آنها را به شکل گلوله‌هایی در بیاورید بدون اینکه خمیر سرد شود (اما آنها را در شکر بغلتانید تا زمانی که برای پخت آماده شوید). توپ ها را روی یک تابه فریز کنید تا جامد شوند و سپس آنها را در کیسه یا ظرفی قرار دهید. خمیر را می توان تا حداکثر 3 ماه فریز کرد.

قبل از اینکه گلوله‌های خمیر شیرینی را در شکر بغلتانید و یک مقدار اضافی بپزید، اجازه دهید به مدت 10 دقیقه در دمای اتاق ذوب شوند به مدت 2 تا 3 دقیقه.

6. کوکی های کره بادام زمینی بلغور جو دوسر

یه چیزی هست در یک کوکی نرم و خانگی کره بادام زمینی بلغور جو دوسر مخفی است؛ ماده مخفی من کمی دارچین است که به کوکی ها طعمی گرم و معطر می دهد. اینها کوکی های کره بادام زمینی بلغور جو دوسر نرم، بزرگ، جویدنی و مملو از طعم لذیذ کره بادام زمینی هستند! ترکیبی از جو دوسر، کره بادام زمینی و دارچین آنها را فوق العاده غیرقابل مقاومت می کند. هر طرفدار کره بادام زمینی در زندگی شما مخصوصا پدرتان دیوانه آنها خواهد شد!

مواد لازم

با افزودن مقداری کره بادام زمینی و جو دو سر رول شده قدیمی این دسر را در روز پدر درست کنید. اگر یک نانوای مشتاق هستید ممکن است از قبل همه چیز داشته باشید!

    کره - یک فنجان کره هم دمای اتاق.

    کره بادام زمینی - یک فنجان از مارک مورد علاقه خود کره بادام زمینی خامه ای استفاده کنید. از استفاده از کره بادام زمینی طبیعی برای این کوکی ها خودداری کنید.

    قند - یک فنجان شکر.

    شکر قهوه ای - 1/2 فنجان شکر قهوه ای روشن، بسته بندی شده.

    تخم مرغ - 2 عدد تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق (یا آن جایگزین تخم مرغ).

    وانیل - 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل.

    پودر پخت - یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر.

    جوش شیرین - یک قاشق چای خوری جوش شیرین.

    دارچین - یک قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده.

    نمک - 1/2 قاشق چایخوری نمک.

    پودر - یک و 3/4 فنجان آرد همه منظوره و با قاشق صاف شده.

    جو - 2 فنجان جو دو سر رول شده قدیمی.

طرز تهیه کوکی های کره بادام زمینی بلغور جو دوسر

تهیه این کوکی های آسان هستند و به طور کامل در یک کاسه مخلوط شده است به جای اینکه مواد مرطوب و خشک را جداگانه مخلوط کنید. شما به میکسر پایه خود، یک ورقه پخت، یک کاردک سیلیکونی، ظروف اندازه گیری و یک قفسه خنک کننده سیمی نیاز دارید.

پس از اتمام، حدود 30 کوکی خواهید داشت. آنها را با پدر خود در روز پدر شریک شوید.

طرز تهیه

 کره و شکر را با کره بادام زمینی مخلوط کنید. تخم مرغ و بیکینگ پودر را اضافه کنید. حالا باید بلغور جو دوسر را اضافه کنید. خمیر کوکی را آماده کنید. توپ های خمیر کوکی را روی یک ورقه پخت قرار دهید. خمیر را مخلوط کنید

    کره را خامه بزنید. با استفاده از همزن برقی، یک فنجان کره را با سرعت متوسط ​​به بالا حدود یک دقیقه یا تا زمانی که یکدست شود، خامه بزنید. یک فنجان کره بادام زمینی، یک فنجان شکر و 1/2 فنجان شکر قهوه ای روشن را اضافه کنید و هم بزنید تا کرم رنگ شود (حدود 2 دقیقه با سرعت متوسط).

    مخلوط کردن. 2 تخم مرغ بزرگ، 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل، یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر، جوش شیرین و دارچین آسیاب شده و 1/2 قاشق چای خوری نمک را اضافه کنید و هم بزنید تا همه چیز خوب ترکیب شود.

    جو و آرد را اضافه کنید. همزن خود را روی سرعت کم تنظیم کنید و به تدریج 1/2 فنجان آرد همه منظوره را اضافه کنید. XNUMX فنجان جو دوسر رول شده قدیمی را با هم مخلوط کنید (هنوز با سرعت کم) و مخلوط کن را متوقف کنید به محض اینکه همه چیز ترکیب شد

    سرد شدن. کاسه را به یخچال منتقل کنید و خمیر را سرد کنید حدود 30 دقیقه.

پخت. پیش از گرم شدن فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا تشک پخت سیلیکونی بپوشانید.

خمیر را به شکل توپ هایی به اندازه 2 قاشق غذاخوری بریزید و آنها را روی ورقه پخت آماده شده خود قرار دهید و بین هر شیرینی حدود 3 اینچ فاصله بگذارید.

    پخت. در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 ° C) به مدت 12-9 دقیقه یا تا زمانی که لبه ها جمع شوند، کمی قهوه ای شده و مرکز هنوز نرم است.

    سرد. کوکی ها را از فر خارج کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی سینی فر خنک شوند و سپس آنها را روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شوند.

این کوکی ها عالی می شوند به عنوان میان وعده بعد از شام!

نکات

    شما باید از استفاده از کره بادام زمینی طبیعی خودداری کنید در این کوکی ها، زیرا روغن نسبت تر به خشک را از بین می برد. من ترجیح می دهم از کره بادام زمینی خامه ای استفاده کنم اما اگر دوست دارید می توانید از کرانچی استفاده کنید!

    برای این دستور غذا از جو دو سر رولی قدیمی استفاده کنید نه جو دوسر سریع.

    اگر پدر شما یک دسر شیرین دوست دارد همیشه می توانید مقداری چیپس شکلات اضافه کنید!

    آنها را بیش از حد نپزید! پخت کوکی‌های شما زمانی تمام می‌شود که لبه‌های آن کمی طلایی شده و مرکز آن هنوز نرم به نظر می‌رسد. آنها در حالی که روی ورقه پخت خنک می شوند پخت را تمام می کنند.

    آنها را از قبل بسازید! خمیر این شیرینی ها را می توان تا 4 روز در یخچال سرد کرد. پس از آماده شدن برای پخت اجازه دهید خمیر در دمای اتاق حدود 30 دقیقه بماند، در غیر این صورت تبدیل شدن به گلوله ها خیلی سخت خواهد بود.

کلوچه های خود را تا یک هفته در ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید.

علاوه بر این، می توانید کوکی های کره بادام زمینی بلغور جو دوسر پخته شده خود را تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید.

انجماد خمیر کوکی بلغور جو دوسر

بعد از اینکه خمیر را به صورت گلوله درآوردید، می توانید ورقه پخت را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید. پس از یخ زدن توپ ها آنها را در یک کیسه یا ظرف نگهداری کنید و در فریزر قرار دهید تا 3 ماه. آنها را می توان مستقیما از حالت یخ زده پخت. فقط یک دقیقه به زمان پخت اضافه کنید.

7. کیک نان پرتقالی

طعم مرکباتی روشن این کیک نان آن را تبدیل به یک خوراکی عالی برای لذت بردن در هر زمانی از روز می کند! این کیک نان پرتقالی یک کیک مرطوب و لطیف است که با طعم مرکبات بسته بندی شده و با کیک پرتقال پر شده است! این دسر با آب و پوست پرتقال تازه درست می‌شود که مطمئنا مورد علاقه جدید است! در واقع، برای استفاده از پرتقال های تازه اضافی که ممکن است در دست داشته باشید عالی است!

مواد لازم کیک نان پرتقالی

علاوه بر مواد تشکیل دهنده کیک معمولی به مقداری پرتقال هم نیاز دارید! هم از آیسینگ و هم کیک استفاده می شود. پوست پرتقال و آب پرتقال؛ پس پرتقال های تازه و شاداب را انتخاب کنید!

مواد تشکیل دهنده کیک نان پرتقالی اندازه گیری شده و آماده ترکیب، پخت و سرو است.

    کره - 1/2 فنجان کره (یا یک چوب) در دمای اتاق نرم شده است.

    قند - یک فنجان شکر گرانول سفید.

    تخم مرغ - 2 عدد تخم مرغ بزرگ با دمای اتاق

    پوست پرتقال - 3 قاشق غذاخوری پوست پرتقال.

    آب پرتقال - 1/2 فنجان آب پرتقال. می توانید از تازه فشرده شده یا خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید.

    روغن نارگیل - یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل آب شده.

    پودر پخت - 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر.

    نمک - ½ قاشق چای خوری نمک.

    پودر - 2 پیمانه آرد همه منظوره، قاشقی و صاف شده.

    شکر پودر شده - 2 فنجان شکر قنادی.

    آب پرتقال - 1/4 فنجان آب پرتقال.

    پوست پرتقال - یک قاشق غذاخوری پوست پرتقال.

    نمک - مقدار اندکی نمک.

    کره - یک قاشق چای خوری کره ذوب شده.

 طرز تهیه کیک نان پرتقالی

این کیک نان پرتقالی است کاملا مبتدی پسند! حتی مایه کیک هم درست کردنش خیلی ساده است! به یک تابه نان، یک همزن برقی، ظروف اندازه گیری، یک لیسک و یک کاسه همزن نیاز دارید.

این دستور یک نان به دست می دهد که می توان آن را برش داد تا 12-10وعده. با این حال، این به شما بستگی دارد که اگر می خواهید به اشتراک بگذارید!

کیک نان پرتقالی را آماده کنید

 یک تخم مرغ را به کره خامه ای و شکر اضافه کنید. به کیک نان پرتقالی آب و پوست پرتقال را اضافه کنید. حالا آرد همه منظوره را اضافه کنید. مواد را به اندازه کافی مخلوط کنید تا مواد خمیر ترکیب شوند. کیک نان پرتقالی را به قالب نان چرب شده منتقل کنید.

    پیش گرم شدن. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و یک قالب نان به اندازه استاندارد را چرب کنید.

    کره را خامه بزنید. با استفاده از همزن یا همزن دستی، 1/2فنجان کره و یک پیمانه شکر را با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا صاف و کرمی شود.

    مواد را اضافه کنید. 2 تخم مرغ بزرگ را یکی یکی با همزن بزنید و بین هرکدام خوب هم بزنید. سپس 3 قاشق غذاخوری پوست پرتقال، 1/2 فنجان آب پرتقال، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و 1/2 قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید تا کاملا با هم ترکیب شوند.

    مخلوط کردن. 2 فنجان آرد همه منظوره را به مواد خیس اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند. *خمیر را زیاد مخلوط نکنید.

    انتقال و پخت. مایه کیک را در قالب آماده شده بریزید و روی آن را با کفگیر صاف کنید. در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 ° C) برای 40 تا 50 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان، چاقو یا تستر کیک که در مرکز قرار داده شده است عمدتا تمیز بیرون بیاید، با فقط چند خرده نمناک.

    سرد. نان را از فر خارج کرده و بگذارید در تابه خنک شود تا زمانی که بتوانید به راحتی کیک نان را کنترل کنید، سپس آن را روی یک قفسه خنک کننده قرار دهید تا کاملا خنک شود.

یخ نارنجی را درست کنید

ماده مایه کیک را در یک کاسه همزن بریزید. مایه کیک را با همزن بزنید تا یکدست شود.

در یک کاسه بزرگ، 2 فنجان پودر قند قنادی، 1/4 فنجان آب پرتقال، یک قاشق غذاخوری پوست پرتقال و کمی نمک را با همزن بزنید تا زیبا و صاف شود.

    مخلوط کردن. یک قاشق چای خوری کره ذوب شده را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا مخلوط یکدست شود و هیچ گلوله ای نداشته باشد.

مایه پرتقال را روی کیک پرتقال بریزید، برش بزنید و بلافاصله سرو کنید.

به راحتی می توانید این کیک نان را به عنوان یک میان وعده بخورید با یک لیوان آب پرتقال یا یک فنجان قهوه. آن را به تنهایی یا با برخی از مواد مورد علاقه خود سرو کنید.

کیک نان پرتقالی را روی قفسه خنک کننده سیمی پس از ریختن با مایه نارنجی قرار دهید.

نکات

    یک پرتقال متوسط ​​نتیجه می دهد تقریبا 2-1 قاشق غذاخوری پوست پرتقال و 1/4 فنجان آب پرتقال.

    اگر کیک شما هنوز پخته نشده است اما رویه خیلی کمرنگ می شود، می توانید روی آن را با فویل آلومینیومی بپوشانید و پخت را تمام کنید.

    این دستور غذا طعم فوق العاده ای دارد با آب پرتقال تازه فشرده. با این حال اگر پرتقال تازه و خوش طعم ندارید، می توانید از آب پرتقال موجود در کارتن نیز استفاده کنید.

    از پرتقال هایی استفاده کنید که از بیرون روشن هستند و بوی تازه دارند. این به شما عطر و طعم فوق العاده ای را در هنگام طعم دادن به آنها می دهد!

    به راحتی می توانید قوام را تنظیم کنید. از مایه پرتقال با اضافه کردن پودر قند بیشتر برای غلیظ شدن آن یا مقدار بیشتری آب پرتقال برای رقیق شدن آن.

بهترین دستور العمل کیک نان پرتقالی نشان داده شده است که آماده برش دادن و سرو در بشقاب سفید است.

کیک نان پرتقالی خود را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. در دمای اتاق تا 3 روز. من توصیه نمی کنم آن را در یخچال قرار دهید، زیرا کیک نان نرم و مرطوب نمی ماند.

8. کیک نان نارگیلی

اگر پدر طرفدار نارگیل است این کیک نارگیلی مرطوب را با یک کیک دوست خواهد داشت؛ لعاب نارگیل وانیلی. قبل از اینکه آن را در فر قرار دهید و بقیه کار را انجام دهد، فقط 10 دقیقه زمان می برد.

این کیک نان نارگیلی یک کیک بهاری مطبوع، لطیف و مرطوب است که روی آن یک لعاب نارگیل شیرین است! این یک دستور تهیه کیک نان تک کاسه ای آسان است که کاملاً شایسته تعطیلات و روز پدر است!

مواد لازم

علاوه بر مواد اصلی پخت خانگی برای این کیک خوشمزه به مقداری نارگیل و شیر نارگیل خرد شده نیاز دارید! هر دو را می توان در خاربار فروشی یافت.

    کره - یک فنجان کره دمای اتاق. داشتن کره هم دمای اتاق تا نرم شود کمک خواهد کرد که آن را با شکر به درستی کرمی کنید.

    قند - یک و 1/2 فنجان شکر گرانول سفید.

    تخم مرغ - 3 عدد تخم مرغ بزرگ؛ قرار دادن تخم مرغ ها در دمای اتاق به پخت سریع و یکنواخت کیک نان کمک می کند.

    وانیل - یک قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص. عصاره خالص وانیل فقط طعم بسیار بیشتری را نسبت به نسخه تقلبی اضافه می کند!

    عصاره بادام - 1/2 قاشق چای خوری عصاره بادام خالص. اگر عصاره نارگیل دارید، می توانید از آن استفاده کنید.

    نمک - یک قاشق چای خوری نمک. این باعث متعادل شدن طعم ها و همچنین افزایش شیرینی می شود!

    پودر پخت - 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر به عنوان یک عامل خمیر کننده.

    پودر - 3/4 فنجان آرد همه منظوره، قاشقی و صاف شده. همچنین می توانید از آرد کیک استفاده کنید برای داشتن کیک لطیف تر و مرطوب تر.

    شیر نارگیل - 1/2 فنجان شیر نارگیل شیرین نشده. شما نوع کنسرو را می خواهید، زیرا ضخیم تر و غنی تر است (به جای نوعی از کارتن).

    نارگیل خرد شده - یک فنجان نارگیل خرد و شیرین شده.

    شکر شیرینی پزی - یک فنجان شکر قنادی (یا پودر قند).

    شیر نارگیل - 1/3 فنجان شیر نارگیل کنسرو شده و شیرین نشده. این همان شیر نارگیل است که در خود کیک استفاده شده است.

    وانیل - یک قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص.

    نارگیل خرد شده (اختیاری) - 1/2 فنجان نارگیل خرد و شیرین شده برای رویه.

طرز تهیه کیک نان نارگیلی

سخت ترین قسمت سرو این کیک است؛ صبر کنید تا از فر بیرون بیاید! البته من به شدت توصیه می کنم برای بهترین تجربه، نارگیل رنده شده اختیاری را روی کیک اضافه کنید!

برای شروع به یک تابه نان، همزن پایه، کاردک سیلیکونی و یک کاسه همزن نیاز دارید. این دستور یک کیک نان به دست می دهد که می توان آن را برش زد به 12 وعده!

کره نرم شده و شکر را به کاسه همزن اضافه کنید. کره خامه ای و شکر را مخلوط کنید. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید. نمک، عصاره وانیل، عصاره بادام و بیکینگ پودر را اضافه کنید. آرد و شیر نارگیل شیرین نشده را به تدریج اضافه کنید. مواد کیک نان نارگیلی را هم بزنید تا ترکیب شوند. حالا نارگیل شیرین و خرد شده را اضافه کنید.

    پیش گرم شدن. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و یک قالب نان آماده کنید آن را با یک نوار کاغذ روغنی آستر کنید و مقداری کره.

    کرم. از همزن استفاده کنید؛ یک فنجان کره و یک و 1/2 فنجان شکر گرانول را با هم مخلوط کنید. سرعت متوسط ​​به بالا تا زمانی که سبک و پفی شود حدود 3 دقیقه.

    مخلوط کردن. 3 تخم مرغ را اضافه کنید، یکی یکی، بین هرکدام به خوبی مخلوط کنید. سپس یک قاشق چای خوری عصاره وانیل، 1/2 قاشق چای خوری عصاره بادام، 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و یک قاشق چای خوری نمک را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. *در صورت نیاز، کف و کناره های کاسه همزن را با کفگیر خراش دهید.

    خمیر را تمام کنید. سرعت را به پایین کاهش دهید و به تدریج بین آنها تغییر دهید. اضافه کردن مقادیر کم از آرد (3/4 فنجان در کل) و شیرنارگیل (در کل 1/2 فنجان) تا زمانی که هر دو به طور کامل ادغام شوند. سپس یک فنجان نارگیل رنده شده را هم بزنید.

    پخت. خمیر را در قالب نان آماده شده بریزید و با استفاده از یک کاردک سیلیکونی روی آن را به طور یکنواخت پخش کنید. پخت در فر در 350 درجه فارنهایت (175 ° C) به مدت یک تا 1/5 ساعت یا تا زمانی که قسمت بالایی آن طلایی شود و خلال دندانی که در وسط فرو کرده اید تقریبا تمیز بیرون بیاید.

خمیر کیک نارگیلی را به قالب نان آماده خود منتقل کنید. کیک نان نارگیلی را بپزید تا طلایی شود و اجازه دهید خنک شود. مایه کیک را مخلوط کرده و روی کیک را قرار دهید. نارگیل شیرین خرد شده بیشتری را برای بهترین کیک نان نارگیلی اضافه کنید.

    سوزاندن. در یک کاسه کوچک همزن، مواد را هم بزنید و یک فنجان شکر شیرینی پزی، 1/3 فنجان شیر نارگیل و یک قاشق چای خوری عصاره وانیل را اضافه کنید تا زمانی که به خوبی ترکیب شوند.

    ریختن. وقتی کیک از فر خارج شد لعاب را روی کیک بریزید 15-10دقیقه

    بالا و خنک. در صورت تمایل 1/2 فنجان نارگیل خرد شده را روی آن بپاشید. به کیک اجازه دهید سرد شود و بعد برش بزنید.

این کیک نان نارگیلی شگفت‌انگیز و عالی است و قطعا پدر خود را با پخت آن شگفت زده می کنید.

نکات

    زمان پخت این کیک نان می تواند براساس مواد قالب نانی که استفاده می کنید متفاوت باشد! نگران نباشید اگر کیک شما در 1/5 ساعت آماده نشده است، زیرا بسته به فر و قالب شما ممکن است تا 2 ساعت طول بکشد تا پخت تمام شود! فقط آن را با خلال دندان بررسی کنید تا ببینید درست شده است یا خیر.

    اگر روی کیک شما بیش از حد قهوه ای می شود اما پخت تمام نشده است، می توانید روی آن را با مقداری فویل بپوشانید و پخت را تمام کنید.

    مقداری کاغذ روغنی اضافی بگذارید برای برداشتن آسان از قالب نان.

    کنسرو شیر نارگیل را انتخاب کنید (برخلاف نوع داخل کارتن) چون چربی بیشتری دارد و غلیظ تر است.

    می توانید کیک نان خود را سرو کنید به این صورت که آن را از ماهیتابه بردارید و در ظرف سرو قرار دهید و لعاب را روی آن بریزید یا در قالب نان نگه دارید و روی لعاب بریزید و مستقیما از تابه سرو کنید.

برش های کیک نان نارگیلی در یک بشقاب گلدار آبی با یک چنگال در کناره سرو می شود.

باقیمانده کیک نارگیلی را در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید برای 3 روز .

همچنین می توانید این کیک را قبل از اضافه کردن لعاب فریز کنید. قبل از اینکه آن را در یک بسته بندی کنید، بگذارید کاملا خنک شود. از 2 لایه بسته بندی پلاستیکی و سپس یک لایه فویل آلومینیومی سنگین استفاده کنید. سپس می توان آن را تا 3 ماه منجمد کرد.

9. کیک سیب هلندی

یک کیک سبک و پف دار که روی آن را با ورقه های نازک برش داده اید؛ سیب دارچینی. اگر پدر خوراکی را ترجیح می دهد که خیلی شیرین نباشد با این کیک هرگز ناامید نمی شود.

این کیک سیب هلندی بسیار نرم است و با سیب تازه، شکر قهوه ای شیرین و دارچین گرم پر می شود! کیک خود را با قهوه در وعده صبحانه، به عنوان میان وعده شیرین بعد از ظهر یا صرفاً به عنوان دسر بعد از شام میل کنید. مقاومت در برابر هر لقمه ای از سیب های شیرین و آبدار سخت است!

مواد لازم کیک سیب هلندی

اگر از پختن غذا لذت می برید به احتمال زیاد شما تک تک این موارد را دارید در حال حاضر در خانه! شما در حال حاضر یک قدم به لذت بردن از این کیک مرطوب و خوشمزه نزدیک شده اید!

مواد تشکیل دهنده کیک سیب هلندی اندازه گیری شده و آماده شروع پخت است.

    پودر - یک و 1/2 فنجان آرد همه منظوره، قاشق و صاف شده.

    پودر پخت - یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر.

    نمک - 1/2 قاشق چای خوری نمک.

    کره - 1/2 فنجان کره که در دمای اتاق نرم شده است.

    قند - یک فنجان شکر.

    تخم مرغ - یک عدد تخم مرغ بزرگ با دمای اتاق.

    وانیل - 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل.

    شیر - 3/4 فنجان شیر در دمای اتاق. من از شیر کامل استفاده کردم اما شما می توانید از نوع دلخواه خود استفاده کنید.

    سیب ها - 2 عدد سیب متوسط ​​که پوست گرفته، هسته گرفته و سپس به صورت ورقه های نازک بریده شده است. من از سیب هانی کریسپ استفاده کردم اما شما می توانید از Braeburn، Jonagold یا هر نوع دیگری که می تواند حرارت فر را تحمل کند نیز استفاده کنید.

    دارچین - یک قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده.

    قند - 1/4 فنجان شکر.

    شکر قهوه ای - یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای.

 طرز تهیه کیک سیب هلندی

درست کردن این کیک سیب هلندی بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خمیر را مخلوط کرده و روی آن را با سیب پر کنید! شما نیاز دارید به تابه فنری 9 اینچی، یک کاسه همزن، همزن پایه خود و یک کاردک سیلیکونی.

این دستور غذا نتیجه خواهد داد یک کیک 9 اینچی که می توان آن را به 12 وعده تقسیم کرد.

خمیر کیک را درست کنید. کره و شکر نرم شده را به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید. 2 تخم مرغ را به کره خامه شده و شکر اضافه کنید. حالا مواد خشک را اضافه کنید. همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.

    پیش گرم شدن. فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 درجه سانتی گراد) و یک قالب فنری 9 اینچی را کمی چرب کنید.

    الک کن. یک و 1/2 فنجان آرد، یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر و 1/2 قاشق چای خوری نمک را با هم الک کنید. کنار بگذارید.

    کره را خامه بزنید. با استفاده از همزن یا همزن دستی، 1/2 فنجان کره و یک فنجان شکر را با هم خامه بزنید تا سبک و کرکی شود، یک تخم مرغ و 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

    خمیر را تمام کنید. به طور متناوب بین مواد الک شده و 3/4 فنجان شیر مخلوط کنید در مقادیر کم تا زمانی که هر دو به طور کامل ادغام شوند. خمیر را به ظرف آماده شده خود منتقل کنید.

رویه سیب را مخلوط کنید، جمع کنید و بپزید.

خمیر را در یک تابه فنری پهن کنید. ماده رویه سیب را در یک کاسه همزن بریزید. سیب ورقه شده با پوشش کامل خواهید داشت. سیب ورقه شده را روی خمیر کیک بچینید. رویه سیب را درست کنید. روی 2 سیب پوست کنده و نازک برش داده شده را یک قاشق چای خوری دارچین، 1/4 فنجان شکر سفید و یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای بریزید تا رویه سیب درست شود و خوب مخلوط کنید. سیب ها را به آرامی فشار دهید و در ردیف بالای کیک خود قرار دهید (برخی از همپوشانی ها خوب است اما سعی کنید به یک لایه سیب بچسبد).

    پخت. در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 درجه سانتی گراد) به مدت 50-45 دقیقه یا تا زمانی که قسمت بالایی آن قهوه ای طلایی شود و یک خلال دندان وارد شده در مرکز فقط با چند خرده نمناک بیرون می آید.

    سرد. بعد از پخت کیک را از فر خارج کرده و اجازه دهید 15-10 دقیقه قبل از سرو خنک شود.

کیک سیب هلندی خود را با پودر قند سرو کنید. شکر، دارچین، خامه، یا یک پیمانه بستنی وانیلی! طعم فوق العاده ای دارد؛ گرم، سرد یا دمای اتاق، پس فقط آن را به روش مورد علاقه خود سرو کنید و لذت ببرید!

 نکات

    تابه فنری بسیار مفید است به دلیل ماهیت ظریف این کیک. می توانید از یک قالب 7*11 نیز استفاده کنید اما من به شدت توصیه می کنم آن را چرب کنید و از کاغذ روغنی در کف تابه استفاده کنید تا کیک خود را راحت تر جدا کنید. قبل از برش حتما بگذارید خنک شود.

    یک سیب متوسط تقریبا 3/4 فنجان سیب ورقه شده یا مکعبی به دست می آید در حالی که یک سیب بزرگتر نزدیک به یک فنجان می دهد.

    شما می خواهید از سیب هایی استفاده کنید که به خوبی برای پخت مقاومت می کنند. Honeycrisp، Braeburn، Pink Lady، Jonagold یا Granny Smith اولین انتخاب های من خواهد بود.

    استفاده از مواد با دمای اتاق پس از افزودن تخم مرغ، از شکستن امولسیون کره و شکر جلوگیری می کند. همچنین به پخت یکنواخت کیک شما کمک می کند.

پس از سرد شدن، کیک سیب هلندی را می توان در ظرف دربسته در دمای اتاق به مدت 3 یا 5 روز در یخچال نگهداری کرد.

من توصیه می کنم پس از انجماد تک تک برش ها با قرار دادن آنها در بسته بندی پلاستیکی و قرار دادن آنها در کیسه های فریزر سنگین به مدت حداکثر 3 ماه نگه دارید. قبل از خوردن یا گرم کردن مجدد، یک شب در یخچال آب کنید.

اگر کیک خود را گرم ترجیح می دهید، تک تک برش ها را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو گرم کنید.

10. میله کیک پنیر Sopapilla

شیرینی پف دار و خامه ای فیلینگ چیزکیک در این دسرهای آسان و خوشمزه یک چیز دیگر است. حتی می توانید آنها را از قبل درست کنید و تا زمانی که به آنها نیاز دارید در یخچال نگهداری کنید!

این میله کیک پنیر سوپاپیلا یک دسر غنی و خامه ای است که برای هر مهمانی یا گردهمایی مناسب است! تهیه آن ساده و آسان است و حتی می توان آن را زودتر از موعد روز پدر درست کرد! 2 لایه رول هلالی کرکی با پنیر خامه ای شیرین پر شده و روی آن را کره و شکر دارچینی برای یک خوراکی واقعا غیر قابل مقاومت پر می کند!

مواد لازم برای میله های کیک پنیر سوپاپیلا

درست کردن این میله ها به همان اندازه که از آنها استفاده می شود بسیار آسان است؛ رول هلالی کنسرو شده و چند ماده ساده! با این حال، اجازه ندهید این لیست کوتاه از مواد شما را فریب دهد، زیرا این چیزها اعتیادآور هستند!

مواد تشکیل دهنده کیک چیزکیک سوپاپیلا اندازه گیری شده و آماده ترکیب شدن است، سپس جمع شده و پخته می شود.

    پنیر خامه ای - 16 اونس (یا دو بلوک 8 انسی) پنیر خامه ای. اطمینان حاصل کنید که در دمای اتاق باشد تا به راحتی با شکر خامه شود (و گسترش یافت)!

    قند - 3/4 فنجان شکر، به یک فنجان و 3/4 فنجان تقسیم شده است.

    وانیل - 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص.

    هلال رول - 16 اونس (دو قوطی 8 اونسی) خمیر رول هلالی یخچالی. من فقط درزها را به هم می چسبانم، اما می توانید از یک ورقه خمیر رول هلالی استفاده کنید که سوراخ نشده باشد اگر بتوانید مقداری پیدا کنید!

    کره - ½ فنجان کره دمای اتاق برای رویه.

    دارچین - 1 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده.

    عسل (اختیاری) - 1/4 فنجان عسل برای ریختن روی میله ها. من عاشق این میله‌ها بدون عسل هستم اما اضافه کردن آن به مقدار کم می‌تواند طعم واقعی سوپاپیلا را به شما بدهد!

 طرز تهیه میله های کیک پنیر سوپاپیلا

این چیزکیک‌های سوپاپیلا واقعا نیازی به مهارت پخت ندارند. اصلا هر کسی می تواند آنها را درست کند! فقط مطمئن شوید که یک میکسر پایه یا همزن دستی، یک ظرف پخت 9×13، مقداری اسپری پخت و پز، یک کاردک سیلیکونی و یک کاسه کوچک با یک چنگال دارید!

این دستور یک تابه 9x13 را می سازد که می توان آن را به 12 وعده برش داد. با این حال، به من اعتماد کنید، احتمالا می خواهید دو دسته درست کنید!

میله های کیک پنیر سوپاپیلا را آماده کنید.  پنیر خامه‌ای، شکر و عصاره وانیل را اضافه کنید. اولین قوطی رول‌های هلالی در یخچال را در کف یک ظرف پخت 9×13 پهن کنید. فرآیند کیک پنیر را روی لایه پایینی خمیر رول هلالی پخش کنید. با دومین قوطی خمیر رول هلالی یخچالی را بسازید.

    پیش گرم شدن. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و یک ظرف فر 9*13 را با اسپری پخت نچسب کمی چرب کنید.

    کرم. با استفاده از میکسر پایه خود (یا همزن دستی با کاسه همزن 16 اونس پنیر خامه ای، یک فنجان شکر و 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل را در دمای اتاق بزنید تا کرم رنگ و یکدست شود. در مورد 3 دقیقه یا بیشتر با سرعت متوسط

    خمیر را رول کنید. هر دو قوطی 8 اونسی خمیر رول هلالی را باز کنید و هرکدام را در یک مستطیل 9x13 پهن کنید. چسباندن درزها به هم. یک ورقه از خمیر را در ظرف پخت 9×13 آماده شده قرار دهید.

    گسترش. مخلوط پنیر خامه ای را به طور مساوی روی خمیر پخش کنید و روی آن را با یک کاردک سیلیکونی صاف کنید. سپس ورق دوم از خمیر رول هلالی را روی آن قرار دهید.

تاپینگ و پخت را مخلوط کنید. مواد اولیه را در یک کاسه همزن کوچک تا متوسط ​​اضافه کنید. رویه را مخلوط کنید تا دارچین به طور مساوی در کره و شکر پخش شود. رویه را به قطعات کوچک روی رول‌های هلالی مونتاژ شده با پر کردن چیزکیک بریزید.

رویه را درست کنید. در یک کاسه کوچک با استفاده از یک چنگال، 1/2 فنجان کره با دمای اتاق، یک قاشق چای خوری دارچین و 3/4 فنجان شکر باقی مانده را با هم له کنید تا به شکل یک فرم در بیاید؛ خمیر غلیظ. سپس تکه های کوچکی از مخلوط کره را روی خمیر رول هلالی بریزید و مطمئن شوید که تمام سطح را بپوشاند.

    پخت. در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 ° C) حدود 30 دقیقه یا تا زمانی که خمیر رول هلالی پف کند و طلایی رنگ شد.

 چیزکیک را از فر خارج کرده و در صورت تمایل روی آن 1/4 فنجان عسل اختیاری بریزید.

    کاملا خنک شود قبل از برش دادن و سرو، اجازه دهید میله های چیزکیک سوپاپیلا کاملا خنک شوند (حداقل 2 ساعت).

در روش دیگر می‌توانید اجازه دهید میله‌ها تا دمای اتاق خنک شوند و سپس آنها را یک شب در یخچال قرار دهید.

این چیزکیک های سوپاپیلا هستند؛ رویاها از چه ساخته شده اند، دقیقا همانطور که هستند! با این حال، من شما را سرزنش نمی‌کنم، اگر به یک نمونه از آن اضافه کنید خامه برای تکمیل شیرینی، شکر و دارچین.

 نکات

    اگر بتوانید دستان خود را بردارید و مقداری عصاره وانیل مکزیکی و یا دارچین مکزیکی بزنید، آنها یک ارتقای لذت بخش و خوشمزه را ایجاد می کنند!

    هر قوطی رول هلالی 8 اونس است، بنابراین برای این دستور به 2 قوطی نیاز دارید (یکی به عنوان پوسته زیرین و دیگری به عنوان پوسته بالایی عمل می کند).

    مهم است که پنیر خامه ای شما و کره در دمای اتاق است. اگر پنیر خامه ای شما سرد است خامه زدن آن همراه با شکر سخت می شود. اگر کره سرد باشد له کردن آن با دارچین و شکر بسیار دشوار خواهد بود!

    چیزکیک سوپاپیلا شما باید قبل از اینکه آن را برش دهید کاملا خنک شود. این کار اجازه می دهد تا مخلوط پنیر خامه ای سفت شود.

    من از تهیه این چیزکیک لذت می برم از شب قبل به طوری که می تواند یک شب قبل از برش در یخچال خنک شود. این کار برش و سرو را آسان تر می کند! این یک دسر آماده کامل است!

باقیمانده غذا را در یخچال نگهداری کنید در ظرف مهر و موم شده تا 3 روز. این دسر وقتی سرد یا در دمای اتاق سرو شود بهترین است.

11. کوکی های نوتلا کره بادام زمینی

کوکی های کره بادام زمینی با چرخش نوتلا در سراسر و یک کره بزرگ از نوتلا ذوب شده در مرکز! من دوست دارم مقداری شکلات چیپسی به خمیر اضافه کنم تا شیرینی شکلاتی یکدستی داشته باشد.

این کوکی های نوتلا کره بادام زمینی بزرگ، جویدنی و پر از کره بادام زمینی شیرین و نوتلای خوش طعم هستند! نوتلا هم داخل خمیر چرخانده می شود و هم وقتی کیکی تازه از فر خارج شد، روی آن آب می شود! این ترکیبی عالی از شکلات و کره بادام زمینی است!

مواد لازم کوکی نوتلا کره بادام زمینی

همه این مواد اولیه اصلی پخت هستند که در بسیاری از دستور العمل های کوکی ها پیدا خواهید کرد. مینی چیپس های شکلاتی اختیاری هستند اما من قطعا آنها را توصیه می کنم!

مواد تشکیل دهنده کوکی های نوتلا کره بادام زمینی اندازه گیری شده و آماده ترکیب برای تهیه این کوکی های آجیلی شگفت انگیز است.

    کره - یک فنجان کره بدون نمک با دمای اتاق.

    شکر قهوه ای - 1/4 فنجان شکر قهوه ای روشن یا شکر قهوه ای تیره، بسته بندی شده.

    قند - 1/4 فنجان شکر گرانول سفید.

    کره بادام زمینی - یک فنجان کره بادام زمینی خامه ای. من استفاده از نوع طبیعی را توصیه نمی کنم.

    وانیل - 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص.

    تخم مرغ - 2 عدد تخم مرغ بزرگ با دمای اتاق.

    پودر - 2 و 1/2 فنجان آرد همه منظوره که الک شده است.

    جوش شیرین - یک قاشق چایخوری جوش شیرین.

    نمک - یک قاشق چای خوری نمک.

    شکلات چیپسی (اختیاری) - یک فنجان مینی چیپس شکلات.

    نوتلا - 13 اونس نوتلا به بخش های جداگانه تقسیم شده است.

طرز تهیه کوکی نوتلا با کره بادام زمینی

به سادگی خمیر کوکی کره بادام زمینی خود را مخلوط کنید و سپس مقداری نوتلا در آن بچرخانید! با این حال، مطمئن شوید که خمیر خنک شود برای جلوگیری از پخش شدن بیش از حد آنها در فر!

شما به یک میکسر پایه یا همزن دستی، چند ورقه پخت، یک قفسه خنک کننده سیمی نیاز دارید، یک قاشق بستنی و وسایل اندازه گیری.

این کوکی ها فوق العاده بزرگ هستند! این دستور العمل بین 18 تا 24 کوکی درست می کند، بسته به اینکه قاشق بستنی شما چقدر بزرگ باشد!

خمیر کوکی را آماده کنید. کره و شکر آماده خامه زدن را با هم ترکیب کنید. کره بادام زمینی، کوکی های نوتلا، کره خامه ای و شکر را با تخم مرغ اضافه کنید. خمیر ترکیبی را آماده کنید. آرد را به خمیر اضافه کنید. نوتلا به خمیر ترکیبی اضافه کنید. حالا خمیر کوکی مرمر شده با پخش نوتلای اضافه شده. کره را خامه بزنید. با استفاده از همزن پایه یا همزن دستی، یک فنجان از آن را بزنید؛ با کره در دمای اتاق ، 1/4 فنجان شکر قهوه ای و 1/4 فنجان شکر دانه ریز را با سرعت بالا به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که رنگ آن روشن شود و مخلوط خوب و پفی شود.

    همه مواد را مخلوط کنید. یک فنجان کره بادام زمینی خامه ای، 2 قاشق چای خوری عصاره وانیل و 2 تخم مرغ را در دمای اتاق اضافه کنید. ضرب و شتم در سرعت بالا برای یک دقیقه دیگر *توجه داشته باشید که مخلوط بسیار خامه ای خواهد بود.

    مواد خشک را اضافه کنید. 2 و 1/2 فنجان آرد همه منظوره الک شده، یک قاشق چای خوری جوش شیرین و یک قاشق چای خوری نمک را اضافه کنید و با استفاده از همزن مخلوط کنید با سرعت کم. در صورت نیاز، کناره ها و کف کاسه را خراش دهید. فقط تا زمانی که خمیر ترکیب شود، مخلوط کنید، مطمئن شوید که از مخلوط کردن بیش از حد خمیر خودداری کنید.

    در نوتلا بچرخانید. در صورت استفاده، یک فنجان مینی چیپس شکلاتی اختیاری را داخل خمیر بریزید. از قاشق استفاده کنید تا عروسک های نوتلا را رها کنید روی خمیر کوکی (با استفاده از 1/2 فنجان نوتلا در کل). سپس با استفاده از یک چاقو کره نوتلا را داخل خمیر بچرخانید. حتما نوتلا را تا انتهای کاسه همزن بچرخانید!

    خمیر را سرد کنید. کاسه خمیر شیرینی را به یخچال منتقل کنید و بگذارید خنک شود به مدت 2 ساعت.

    مقداری نوتلا را فریز کنید. در همین حال، یک ورقه پخت را با موم یا کاغذ روغنی بپوشانید. سپس با استفاده از باقیمانده نوتلا از نصف قاشق چای خوری استفاده کنید. نوتلا را بردارید و روی ورقه پخت آماده شده بیندازید (شما می خواهید حداقل 24 عروسک نوتلا داشته باشید). ورقه پخت را داخل فریزر قرار دهید.

کوکی های نوتلا کره بادام زمینی را بپزید؛ عروسک نوتلا آماده یخ زدن است. خمیر کوکی که به صورت توپ‌ها تقسیم شده و قبل از پخت سرد می‌شود داریم. کره بادام زمینی روی 10 کوکی پخته شده با عروسک نوتلای یخ زده روی آن قرار داده شده است.

    پیش گرم شدن. پس از سرد شدن کوکی ها، فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 ° C) و 2 ورقه پخت را خط بکشید با مقداری کاغذ روغنی

    خمیر را اسکوپ کنید. از یک قاشق بستنی بزرگ یا اسکوپ بیسکویت برای برداشتن خمیر کوکی استفاده کنید و گلوله های خمیر را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید، مطمئن شوید که آنها را از هم جدا کنید. سینی را در یخچال قرار دهید تا مابقی خمیر شیرینی را جمع کنید.

    پخت. یک ورق را در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 ° C) به مدت 15-13 دقیقه یا تا زمانی که لبه ها طلایی شود.

    نوتلا را اضافه کنید. کوکی ها را از فر خارج کرده و بلافاصله عروسک های یخ زده نوتلا را روی آنها قرار دهید. اجازه دهید شیرینی ها به مدت 5 دقیقه روی تابه بنشینند و سپس آنها را روی توری سیمی قرار دهید تا خنک شوند.

این کوکی‌ها به قدری مورد علاقه‌ مردم هستند که به‌راحتی مورد توجه پدرتان قرار می‌گیرند.

نکات

    هنگام پخت همیشه باید آرد خود را به روش قاشق و سطح اندازه گیری کنید. این از بسته بندی بیش از حد فنجان اندازه گیری جلوگیری می کند که منجر به خشک شدن و شکننده شدن کوکی ها می شود.

    هنگام چرخاندن نوتلا داخل خمیر کوکی مطمئن شوید که آن را تا انتهای کاسه همزن بریزید!

    شما توپ های خمیر کوکی خود را می خواهید قبل از گذاشتن آنها در فر سرد شوند. این کمک می کند تا از پخش بیش از حد کوکی ها جلوگیری کنید.

    برای بهترین نتیجه از کره بادام زمینی طبیعی استفاده نکنید زیرا طعم کره بادام زمینی به اندازه انواع استاندارد آن قوی نخواهد بود.

کوکی های نوتلا کره بادام زمینی خود را در یک شیشه یا ظرف دربسته در دمای اتاق نگه دارید تا 5 روز. اگر می‌خواهید کوکی‌های پخته شده را فریز کنید آنها را در ظرف دربسته قرار دهید و تا یک ماه در فریزر بگذارید.

برای یخ زدن خمیر ادامه دهید و خمیر را به توپ تقسیم کنید. آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و خمیر را به سرعت فریز کنید. توپ ها را محکم در پلاستیک بپیچید و تا یک ماه در فریزر نگهداری کنید.

خمیر منجمد می تواند مستقیما پخته شود و نیازی به آب کردن آنها نیست. با این حال، ممکن است لازم باشد چند دقیقه به زمان پخت اضافه کنید. بیشتر بررسی کنید کوکی هایی را که در اینجا به خوبی یخ می زنند!

12. میله پای بلوبری

اگر امسال برای روز پدر یک دورهمی خانوادگی دارید، نمی‌توانید از این دسر بگذرید. آسان و خوشمزه؛ میله پای زغال اخته! آنها طعم پای زغال اخته را دارند اما درست کردن آنها بسیار ساده تر است.

میله پای بلوبری با پر کردن پای زغال اخته پر شده و با یک نم نم نم نم نم نم از لعاب وانیلی شیرین. آنها برای هر مناسبت یا گردهمایی عالی هستند! در واقع، وقتی این دسرهای خوشمزه را سرو کنید، همه می خواهند بدانند چگونه آنها را درست کنند!

مواد تشکیل دهنده میله پای بلوبری

اگر شما یک نانوای حرفه ای هستید به احتمال زیاد بیشتر اینها را دارید؛ مواد معمول پخت در حال حاضر در انبار و یخچال شماست! برای اینکه این میله‌ها را حتی خوشمزه‌تر کنید غذای خانگی فوق‌العاده آسان من را امتحان کنید؛ فیلینگ پای بلوبری به جای قوطی خریداری شده در فروشگاه پای زغال اخته را قبل از مخلوط کردن و پختن دسر، مواد تشکیل دهنده را می ریزید.

    کره - 3/4 فنجان کره نرم شده در دمای اتاق (12 قاشق غذاخوری).

    قند - 1 و 1/2 فنجان شکر گرانول سفید.

    نمک - 1/2 قاشق چای خوری نمک.

    تخم مرغ - 3 تخم مرغ بزرگ (در دمای اتاق).

    عصاره وانیل - 1 و 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل. برای بهترین طعم از عصاره وانیل خالص استفاده کنید.

    آرد همه منظوره - 2 و 1/4 فنجان آرد همه منظوره.

    فیلینگ پای بلوبری - 21 اونس فیلینگ پای زغال اخته

    شکر شیرینی پزی - 1/2 فنجان شکر قنادی (یا پودر قند).

    خامه غلیظ - یک قاشق غذاخوری خامه غلیظ (یا شیر کامل یا نصف و نیم).

    عصاره وانیل - 1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل.

طرز تهیه میله پای بلوبری

این پای میوه ای فوق العاده آسان است برای روز پدر، شما می خواهید آنها را همیشه درست کنید! برای شروع به یک کاسه همزن کوچک و بزرگ، چند ظرف اندازه گیری و یک ظرف پخت 9×13 نیاز دارید.

یک دسته درست می کند 18 عدد پای. چیزهای زیادی برای لذت بردن برای چند روز وجود دارد، یا به اندازه کافی برای خدمت به جمعیت زیادی وجود دارد!

شکر و کره را اضافه کنید. تخم مرغ و وانیل را به کره خامه ای و شکر اضافه کنید. میله های پای زغال اخته را هم می زنیم تا خوب ترکیب شوند. آرد همه منظوره را اضافه کنید. مواد را برای تهیه خمیر ترکیب کنید. کیک زغال اخته را در ظرف پخت 9×13 بپزید. 

آماده سازی برای شروع، فر را در دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 درجه سانتی گراد) یک ظرف پخت 9×13 را با اسپری پخت نچسب به آرامی اسپری کنید.

    کرم رنگ. در یک کاسه بزرگ، 3/4 فنجان کره، 1/2 فنجان شکر و 1/2 قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید.

    مواد را اضافه کنید. بعد 1/5قاشق چای خوری عصاره وانیل و همچنین 3 تخم مرغ بزرگ را یکی یکی اضافه کنید، مطمئن شوید که مخلوط شدند. در صورتی که مخلوط شما شروع به منسجم شدن کرد، می توانید یک قاشق غذاخوری یا بیشتر آرد اضافه کنید.

    آرد را اضافه کنید. در مرحله بعد، 2 و 1/4 فنجان آرد را به تدریج با آن مخلوط کنید تا خمیر یکدست شود، دقت کنید که زیاد هم نزنید. یک فنجان از خمیر تمام شده را کنار بگذارید تا برای رویه استفاده شود.

    میله ها را جمع کنید. در ظرف پخت آماده شده، خمیر خود را به گونه ای پهن کنید که تمام کف تابه را در یک ظرف بپوشاند در یک لایه یکنواخت. سپس 21 اونس فیل پای زغال اخته را روی آن پخش کنید. در نهایت با استفاده از فنجان خمیر رزرو شده قاشق‌ها را روی فیلینگ بلوبری بریزید.

    پخت در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 درجه سانتی گراد) به مدت 35-30 دقیقه این کار زمانی انجام می شود که میله ها به رنگ قهوه ای طلایی در آمد و خمیر روی آن کاملا پخته شد. تابه 9X13 را مستقیما به قفسه خنک کننده سیمی خود منتقل کنید. میله های پای را پس از خنک شدن کامل با لعاب وانیل پر کنید.

    مخلوط کردن. در یک کاسه کوچک، 1/2 فنجان شکر قنادی، 1/2 قاشق چای خوری وانیل و یک قاشق غذاخوری خامه غلیظ را اضافه کنید. به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند و سپس قوام را تنظیم کنید با اضافه کردن خامه یا شکر بیشتر در صورت نیاز تا زمانی که لعاب به راحتی بریزد.

    لعاب را اضافه کنید. بعد از اینکه میله های پای زغال اخته تا انتها خنک شدند، می توانید با قاشق، لعاب وانیل را روی آن بپاشید. میله ها را به صورت مربع برش دهید تا سرو کنید.

البته این پای بلوبری به تنهایی خوشمزه است. آنها را حتی بیشتر بپوشان بالای میله ها با یک عروسک از خامه فرم گرفته خانگی و یا بستنی وانیلی.

نکات

    اگر ندارید فیلینگ کنسرو پای زغال اخته خانگی فوق العاده ساده است؛ من با فیلینگ پای بلوبری درست کردم؛ درست کردنش فقط 20 دقیقه طول می کشد.

    زغال اخته به خوبی با لیمو جفت می شود - اگر لیمو دم دست دارید، مقداری پوست به آن اضافه کنید تا روی لعاب بپاشید!

    مطمئن شوید که کاملا خنک شود میله ها. قبل از برش دادن میله ها برای جلوگیری از از هم پاشیدن و به هم ریختن میله ها.

نمای نزدیک روی میله های پای زغال اخته پخته شده، یخ زده و برش خورده.

باقیمانده میله های پای زغال اخته (بدون لعاب) در ظرف دربسته در دمای اتاق برای یک تا 2 روز می ماند. از آنجایی که من در این دستور غذا از لعاب لبنیات استفاده می کنم،میله های پای شما باید در یخچال نگهداری شود.

برای یخ زدن میله های پای زغال اخته، لعاب را اضافه نکنید تا زمانی که ذوب شوند. میله ها را در فویل آلومینیومی سنگین بپیچید و سپس آنها را در یک کیسه نگهداری فریزر بدون هوا منتقل کنید.

میله های پای زغال اخته باقیمانده را آب کنید یک شب در یخچال و در عرض 3 ماه از آنها لذت ببرید.

13. کیک تمشک شکلاتی بدون آرد

اگر پدر شما قند نداشته باشد هنوز هم می تواند یک دسر خوشمزه و لذیذ را میل کند. این کیک تمشک شکلاتی به قدری مرطوب و خوش طعم است که حتی نمی توانید بگویید که آرد وجود ندارد!

این کیک شکلاتی بدون آرد دارای شکلاتی است که کاملاً با تمشک تازه ترکیب شده و یک کیک بدون گلوتن شگفت‌انگیز غنی شده است. توازن طعم ها فوق العاده است، هر دو تمشک و شکلات برجسته شده اند و یکدیگر را تحسین می کنند. نه تنها این کیک فوق العاده آسان برای تهیه است، بلکه فوق العاده به نظر می رسد و طعم بهتری نیز دارد!

مواد لازم کیک شکلاتی بدون آرد

    شکلات تیره - 10 اونس شکلات تلخ. یکی را انتخاب کنید که 65 درصد کاکائو یا بیشتر داشته باشد.

    کره - 3/4 فنجان کره مکعبی.

    تخم مرغ - 6 عدد تخم مرغ بزرگ

    قند - 1/4 فنجان شکر. همچنین می توانید از عسل استفاده کنید (فقط یک قاشق غذاخوری کاکائو اضافه کنید).

    تمشک - 2 فنجان تمشک. باید یک فنجان را کمی له کنید و سپس فنجان دوم را برای استفاده به عنوان رویه نگه دارید.

    پودر کاکائو - 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو برای پوشش تمشک له شده. در صورت نیاز می توانید از پودر کاکائو نیز استفاده کنید.

    شکر شیرینی پزی - 2 قاشق غذاخوری شکر قنادی برای گردگیری کیک پخته شده هنگام سرو.

طرز تهیه کیک شکلاتی بدون آرد

این کیک مبتدی یک دسر کاملا خوشمزه است که هر کسی می تواند آن را تهیه کند! به یک تابه فنری 8 اینچی (می توانید از 9 اینچی هم استفاده کنید)، یک کاسه همزن، همزن پایه یا همزن دستی و یک قاشق نیاز دارید.

یک کیک 8 اینچی را می توان به 12 وعده تقسیم کرد.

خمیر کیک را آماده کنید.

    پیش گرم شدن. فر خود را در دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید (160 درجه سانتی گراد) و کف یک تابه فنری 8 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید. کناره های تابه را کره بزنید یا با اسپری نچسب آشپزی بپوشانید و سپس روی آن را پودر کاکائو بپاشید (یا کاکائو).

    شکلات را ذوب کنید. 10 اونس شکلات تلخ را به قطعات کوچک و تا حد امکان یکنواخت خرد کنید. در یک کاسه بزرگ قرار دهید، 3/4 فنجان کره به آن اضافه کنید و 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. بعد از هر 30 ثانیه حرارت دادن هم بزنید تا تمام شکلات ذوب و با کره مخلوط شود و یکدست.

    ضرب. 6 تخم مرغ و 1/4 فنجان شکر را با همزن بزنید (یا عسل + پودر کاکائو) با استفاده از همزن پایه یا همزن دستی تا زمانی که سبک و حباب دار شود. حجم مخلوط تخم مرغ با هم زدن تقریبا دو برابر می شود.

    شکلات را در آن بریزید. مخلوط تخم مرغ زده شده را به آرامی و با احتیاط کم کم داخل شکلات بریزید. سعی کنید همه حباب ها را ترک نکنید. قسمت‌هایی از مخلوط تخم‌مرغ را اضافه کنید تا کاملا به شکلات اضافه شود.

    تمشک ها را له کنید. یک فنجان تمشک تازه را با پشت قاشق له کنید، فقط تا حدی آنها را خرد کنید.

    پودر کاکائو را اضافه کنید. 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو را هم بزنید به اندازه ای که تمشک له شده را بپوشاند، سپس به آرامی به مخلوط کیک اضافه کنید. فقط تمشک ها را به اندازه کافی هم بزنید در سراسر توزیع شده است خمیر کیک

بپزید و خنک کنید

    پخت. به تابه فنری منتقل کنید و در دمای 325 درجه فارنهایت بپزید (160 درجه سانتی گراد) به مدت 45-40 دقیقه یا تا زمانی که مرکز کیک فقط کمی تکان بخورد اما در لمس سفت شود.

    سرد. بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود، سپس قبل از سرو حداقل 2 ساعت در یخچال قرار دهید. در صورت تمایل یک فنجان دیگر تمشک و شکر شیرینی پزی روی آن بریزید.

اگر می خواهید یک طعم ویژه فوق العاده، همیشه می توانید این کیک را بپزید با مقداری توت برشته شده و خامه فرم گرفته خانگی که روی آن بریزید.

نکات

    کیک تمشک شکلاتی بدون آرد زمانی انجام می‌شود که وسط فقط کمی «لرزنده» باشد اما در لمس محکم باشد.

    پودر کاکائو هم موثر است. اگر اتفاقی پودر کاکائو ندارید اما کیک با کاکائو با کیفیت بالاتر طعم بهتری پیدا می کند و با کاکائو بهترین است.

    کیک را می توان به دمای اتاق رساند قبل از سرو اما ما آن را نیز سرد سرو کرده ایم و در هر صورت به همان اندازه فوق العاده است.

کیک تمشک شکلاتی بدون آرد برش خورده با تمشک روی آن.

کیک خود را پوشانده و در یخچال نگهداری کنید تا 4 روز. برای جلوگیری از خیس شدن کیک باید میوه های تازه را از روی کیک جدا کنید.

علاوه بر این، می توانید کیک را محکم در پلاستیک بپیچید، آن را در یک کیسه نگهداری قرار دهید و آن را تا 3 ماه در فریزر قرار دهید!

14. کیک شکلاتی آسان

اگر امکان پختن غذای مورد علاقه پدرتان نیست هنوز هم می توانید یک دسر خوشمزه را درست کنید! این دستور کیک شکلاتی آسان است؛ چه کسی کیک شکلاتی را دوست ندارد؟

طرز تهیه کیک شکلاتی ساده تر از این نمی تواند باشد و هر بار مرطوب، کرکی و خوشمزه به نظر می رسد! تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد را ترکیب کرده و بپزید! این کیک جدید شما برای جشن های تولد یا مناسبت ها مانند روز پدر خواهد بود.

مواد لازم کیک شکلاتی آسان

این لیست از مواد ممکن است طولانی به نظر برسد اما در درجه اول از اقلام رایج پخت تشکیل شده است! برای یک طعم فوق العاده غنی، من واقعا توصیه می کنم پودر اسپرسو را اضافه کنید!

    پودر - 2 فنجان آرد همه منظوره که قاشق و صاف شده است

    قند - 2 فنجان شکر گرانول سفید.

    پودر کاکائو - 3/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده.

    پودر پخت - 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر.

    جوش شیرین - یک و 1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین.

    نمک - یک قاشق چای خوری نمک.

    پودر اسپرسو (اختیاری) - 1/2 قاشق غذاخوری پودر اسپرسو برای افزایش طعم شکلات.

    شیر - یک فنجان شیر که به دمای اتاق گرم شده است.

    کره - 1/2 فنجان کره که ذوب شده و کمی خنک شده است.

    تخم مرغ - 2 عدد تخم مرغ بزرگ با دمای اتاق که کمی هم زده شده اند.

    وانیل - 3 قاشق چایخوری عصاره وانیل.

    آب - یک فنجان آب جوش. مایکروویو من 2 تا 2 و 1/2 دقیقه طول می کشد تا یک فنجان آب را به جوش بیاورد یا در قابلمه ای روی اجاق گاز گرم کنید.

مواد لازم گاناش شکلاتی

    شکلات چیپسی - 9 اونس شکلات چیپسی نیمه شیرین.

    خامه غلیظ - یک فنجان خامه غلیظ.

طرز تهیه کیک شکلاتی آسان

این دستور بسیار ساده است، شما فقط مواد را با هم مخلوط کنید و سپس آن را در فر بپزید! تنها چیزی که نیاز دارید یک کاسه همزن، یک تابه 9×13 و چند پیمانه اندازه گیری است!

این دستور برای شما یک کیک شکلاتی 9x13 درست می کند که حدود 20 وعده است.

خمیر کیک را مخلوط کنید. مواد خشک را در یک کاسه همزن بریزید. تخم مرغ را اضافه کرده و آب داغ را به آن بیفزایید.

    آماده کردن. برای شروع، یک ظرف فر 9×13 را کمی چرب و آرد پاشی کنید و فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. (175 درجه سانتیگراد).

    مواد خشک را با هم ترکیب کنید. در یک کاسه بزرگ، 3/4 فنجان پودر کاکائو را الک کنید. سپس 2 فنجان آرد، 2 فنجان شکر، 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر، 1/5 قاشق چای خوری جوش شیرین، یک قاشق چای خوری نمک و 1/2 قاشق غذاخوری اختیاری را به آن اضافه کنید به همراه پودر اسپرسو. برای ترکیب کامل مواد خشک از یک لیسک استفاده کنید.

    مواد مرطوب را اضافه کنید. سپس در مرکز مواد خشک خود یک چاه ایجاد کنید و 2 تخم مرغ زده شده، یک فنجان شیر، 1/2 فنجان کره ذوب شده و 3 قاشق چای خوری عصاره وانیل را به آن اضافه کنید. مخلوط کنید تا ترکیب شوند.

    آب را اضافه کنید. بعد از اینکه خمیر شما خوب ترکیب شد با یک فنجان آب جوش مخلوط کنید تا زمانی که خمیر صاف شود و سپس آن را در تابه 9*13 آماده شده خود بریزید.

    پخت: کیک را در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید (175 درجه سانتی گراد) به مدت 40 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان، چاقو یا تستر کیک وارد شده تمیز یا با چند خرده بیرون بیاید. آن را از فر خارج کرده و روی توری سیمی بگذارید تا خنک شود (در تابه).

رویه گاناش شکلاتی را اضافه کنید؛ شکلات چیپسی را در کاسه بریزید. کرم را اضافه کنید. گاناش شکلاتی را روی کیک پخش کنید. کیک شکلاتی را برش بزنید.

    حرارت. 9 اونس شکلات چیپسی نیمه شیرین را در یک کاسه ایمن برای گرما قرار دهید. سپس در یک قابلمه یک فنجان خامه غلیظ را اضافه کنید و آن را روی حرارت قرار دهید در گرمای متوسط.

به محض اینکه خامه شروع به حباب زدن کرد آن را از روی حرارت بردارید و روی شکلات چیپسی ها بریزید. اجازه دهید 2-1 دقیقه بماند و سپس از یک کاردک لاستیکی استفاده کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

    تنظیم. گاناش را کنار بگذارید تا کمی غلیظ شود. حدود 30-20 دقیقه صبر کنید سپس گاناش شکلاتی را روی کیک بریزید. اجازه دهید گاناش خودش را بگیرد و سپس برش بزنید و سرو کنید.

این کیک مناسب برای مهمانی ها و روز پدر است.

 نکات

    برای بهترین نتیجه، حتما قاشق را تراز کنید؛ شما به جای اینکه آرد را با پیمانه اندازه گیری کنید، آن را پف کنید و با قاشق بردارید و سپس با پشت چاقو آن را صاف کنید. این کار مانع از ریختن آرد بیش از حد در فنجان اندازه گیری می شود که منجر به تشکیل یک کیک متراکم می شود.

    برای بهترین طعم شکلاتی، پودر اسپرسو اختیاری را اضافه کنید یا پودر کاکائوی شیرین نشده خود را با کاکائوی هلندی جایگزین کنید.

    شما همچنین می توانید سرمازدگی کنید این کیک را با مقداری پوشش شکلات کرم کره ای!

کیک شکلاتی آسان خود را در دمای اتاق نگه دارید و از ظرف نگهداری کیک برای تازه نگه داشتن آن برای چند روز استفاده کنید. اگر دوست داشتید، می توانید آن را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید اما باعث سفت شدن گاناش می شود، بنابراین باید قبل از برش دادن و سرو اجازه دهید به دمای اتاق برسد.

علاوه بر این، این کیک عالی یخ می زند! قبل از افزودن گاناش یا فراستینگ حتما آن را فریز کنید. کافی است آن را محکم بپیچید و تا 3 ماه در فریزر بگذارید.

15. کوکی های Gumdrop

این کوکی های سرگرم کننده gumdrop کودک درون پدرت را به وجد خواهد آورد. هر کوکی با آب نبات های رنگین کمانی پوشیده شده است که وقتی ذوب می شوند به طرز شگفت انگیزی جویدنی می شوند!

این کوکی‌های خوش طعم و مزه‌دار بچه‌ها را در هر سنی خوشحال می‌کنند. با هر لقمه از آب نبات های رنگارنگ با طعم میوه بسته بندی شده در یک شیرینی شکری لطیف! آنها همچنین شیرینی های فوق العاده آسانی هستند که نیازی به سرد شدن ندارند قبل از اینکه آنها را در فر قرار دهید تا بپزند. اگرچه این کوکی ها در جشن ها و مناسبت ها مثل روز پدر عالی است اما می توانید آنها را در تمام طول سال بپزید!

مواد تشکیل دهنده کوکی قطره آدامس

مواد اولیه در این کوکی ها مواد اولیه پخت هستند که ممکن است قبلا در کمدهای خود داشته باشید. اگر نیاز به خرید چیزهای اضافی دارید، نگران نباشید. شما به راحتی می توانید از این منگنه ها برای پخت اضافی در طول تعطیلات یا هر زمان از سال استفاده کنید.

    کره - 3/4 فنجان کره. من معمولا با کره نمک پخت می کنم اما کره شور یا بدون نمک موثر خواهد بود. من همچنین دوست دارم از مخلوط شورتنینگ/کره برای این کوکی ها استفاده کنم.

    قند - یک فنجان شکر سفید گرانول. این یک عنصر اصلی در اکثر دستور العمل های کوکی برای ارائه شیرینی کلی است.

    تخم مرغ - یک عدد تخم مرغ بزرگ. این رایج ترین اندازه ای است که در فروشگاه خریداری می کنید. تخم مرغ را قبل از مخلوط کردن خمیر به دمای اتاق برسانید تا بهترین نتیجه پخت حاصل شود.

    عصاره بادام – 1/2 قاشق چای خوری عصاره بادام (یا یک قاشق چای خوری وانیل). عصاره بادام طعم بسیار قوی تری نسبت به عصاره وانیل معمولی دارد، بنابراین کمتر از زمانی که از وانیل استفاده می کنید، استفاده خواهید کرد.

    جوش شیرین – 1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین. یک عامل خمیر مایه معمولی که در پخت استفاده می شود.

    نمک – 1/4 قاشق چای خوری نمک به افزایش طعم مانند عصاره بادام در محصولات پخته شده کمک می کند. همچنین کمک می کند شیرینی را متعادل کرده و از کهنه شدن محصولات پخته شده جلوگیری کنید.

    آرد همه منظوره – یک و 3/4 فنجان آرد همه منظوره.

    قطره های صمغ– یک فنجان قطره صمغ خرد شده. اینها آب نبات های ژله مانند رنگی هستند که معمولا طعم میوه دارند. مطمئن شوید که قطرات آدامس را دریافت می کنید نه قطره ادویه (با روکش شکر و قطعا میوه ای نیست)! *من از کل جعبه 6.4 انسی قطرات صمغ Dots برای این دسته از کوکی ها استفاده کردم - و همیشه در فکر اضافه کردن بیشتر آن هستم!

شورتنینگ به جای کره: بزرگترین تفاوت شورتنینگ و کره در بافت کوکی است. شورتنینگ یک کوکی گردتر و پرتر را ایجاد می کند که بافت شکننده تری دارد. کره شیرینی نرم تری را ایجاد می کند؛ این کمی صاف تر خواهد بود زیرا در طول پخت بیشتر پخش می شود.

من همچنین ترجیح می دهم از کره استفاده کنم زیرا به طعم کلی کوکی می افزاید. ترکیب شورتنینگ و کره یک راه عالی برای به دست آوردن بهترین های هر دو جهان است. نسبت 2 به 1 بهترین نتایج را ارائه می دهد: 1/2 فنجان کره و 1/4 فنجان شورتنینگ.

طرز تهیه کوکی های گامدراپ

پایه این کوکی ها یک شکر ساده است در دستور پخت کوکی اما اینها حتی از شیرینی های شکری ساده تر هستند زیرا مجبور نیستید آنها را تزئین کنید! شما به فنجان و قاشق، یک کاسه همزن، قیچی آشپزخانه و یک همزن دستی یا همزن پایه یا مقداری گریس آرنجی نیاز دارید!

خمیر کوکی را درست کنید

کره و شکر را اضافه کنید. تخم مرغ و عصاره بادام را اضافه کنید. جوش شیرین و نمک را اضافه کنید. حالا آرد را اضافه کنید.

    آماده سازی فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید (175 درجه سانتی گراد) و یک ورقه (های) پخت را خط بکشید با کاغذ روغنی یا سینی پخت سیلیکونی.

    شکر و کره را مخلوط کنید. در یک کاسه همزن بزرگ یا کاسه همزن پایه خود، خامه را با 3/4 فنجان کره (یا مخلوط کره و شورتنینگ) با یک فنجان شکر گرانول تا زمانی که سبک و پفکی شود حدود یک دقیقه هم بزنید. تخم مرغ بزرگ را در دمای اتاق بزنید و 1/2 قاشق چای خوری عصاره بادام تا زمانی که خوب ترکیب شود، سپس نوبت مخلوط کردن 1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین و 1/4 قاشق چای خوری نمک است .

    آرد را اضافه کنید. آرد همه منظوره را به تدریج در ¾ فنجان مخلوط کنید تا زمانی که خمیر یکدست شودسپس 1 فنجان از قطرات صمغ خرد شده را داخل خمیر بریزید تا به طور مساوی در سراسر خمیر پخش شود.

کوکی های Gumdrop را بپزید

خمیر کوکی کاملا ترکیب شده را در قطرات صمغی پردازش کنید. حالا آن را از خمیر خارج کنید و بپزید.

    کوکی ها را تقسیم کنید. کوکی ها را در قسمت های قاشق غذاخوری روی ورقه پخت آماده شده خود بریزید، 2 اینچ فاصله گذاشتن بین کوکی ها لازم است.

    پخت. پخت در 350 ° F (175 درجه سانتی گراد) به مدت 14 -10دقیقه یا تا زمانی که ته کوکی ها تازه شروع به قهوه ای طلایی شدن کند.

    سرد. از فر خارج کنید و اجازه دهید خنک شود. روی ورقه پخت به مدت 3-2 دقیقه قبل از انتقال شیرینی ها به توری سیمی خنک کننده تا کاملا خنک شوند.

من عاشق استفاده از این کوکی ها به عنوان هدیه روز پدر هستم! فقط آنها را روی یک بشقاب کاغذی بچینید و آن را با سلفون محکم بپیچید.

نکات

    قیچی آشپزخانه برای خرد کردن قطرات صمغ بهترین هستند. اجازه دهید تکه های بریده شده در یک بشقاب کوچک شکر بریزد تا قسمت چسبنده آن را بپوشاند تا تکه های بریده شده به هم نچسبند. من دوست دارم این کار را قبل از شروع هر مرحله دیگری انجام دهم تا آنها آماده ریختن در خمیر و مخلوط شدن باشند.

    من این کوکی ها را به صورت توپک، کوکی های قطره ای و به روشی که بیشتر دوست شان دارم، پخته ام - بعد از تشکیل توپ های گرد یک اینچی، کمی صاف شود (هر قسمت حدود یک قاشق غذاخوری پر).

    کوکی ها را روی سینی فر بگذارید. کوکی های قطره آدامس در حالی که روی ورقه پخت نشسته اند به پختن ادامه می دهند.

    می توانید خمیر شیرینی را از قبل درست کنید به این صورت که آن را به شکل یک توپ درآورید و آن را محکم در پلاستیک بپیچید. گلوله خمیر را چند ساعت یا یک شب در یخچال نگه دارید. *پیشنهاد می کنم برای تازه ترین کوکی ها ظرف 24 ساعت بپزید.

این کوکی ها ممکن است در دمای اتاق نگهداری شوند. تا یک هفته آنها را در یک ظرف دربسته یا کیسه Ziploc نگهداری کنید تا تازه بمانند.

این کوکی ها هم خوب یخ می زنند! بسته‌های کوکی‌های قطره‌ای را در یک فویل پلاستیکی بپیچید و سپس آنها را در یک ظرف دربسته یا کیسه نگهداری در فریزر نگهداری کنید. تا 3 ماه منجمد شود. قبل از خوردن آنها را روی پیشخوان در دمای اتاق ذوب کنید.

16. هلو گالت

گالت هلو مانند یک پای فرانسوی روستایی با لایه‌هایی از هلوهای تازه خرد شده در روکش پوسته‌دار است. هر برش را با یک قاشق بستنی وانیلی پر کنید تا یک دسر خیره کننده داشته باشید!

گلت هلو یک دسر میوه ای روستایی فرانسوی با لایه های کاراملی شده از برش های هلو است که روی پوسته شیرینی تک لایه پوسته پوسته شده است. این دسر خوشمزه بهترین ویترین برای هلوهای تابستانی آبدار است و درست کردنش راحت تر از پای است! با یک پیمانه بستنی وانیلی سرو کنید و گالت هلو شما یک دسر جدید مورد علاقه خانواده خواهد بود!

مواد لازم گالت هلو

برای تهیه این دستور گالت هلو به چند وسیله نیاز دارید؛ لوازم اصلی آشپزخانه و تعدادی هلوی کاملا رسیده! به دنبال هلوهایی باشید که دارای یک جاماندن جزئی باشند وقتی روی آنها فشار می‌دهید نه در حدی که انگشتان تان تورفتگی بگذارند.

    پودر  - 2 و 1/2 فنجان آرد همه منظوره

    قند - 1/4 فنجان شکر گرانول.

    نمک - 1/4 قاشق چایخوری نمک.

    کره - یک فنجان کره (مکعبی و یخ زده).

    آب یخ - 1/4 فنجان آب یخ.

    هلو - یک پوند هلو (3 فنجان برش یا مکعب، حدود 4-3 هلوی متوسط).

    قند - 1/4 فنجان شکر.

    پودر - یک و 1/2 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره.

    عصاره وانیل - یک قاشق چای خوری عصاره وانیل برای اینکه طعم هلو شما عالی شود.

    دارچین ساییده شده - 1/2 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده.

    تخم مرغ - یک عدد تخم مرغ بزرگ.

    شیر - یک قاشق غذاخوری شیر.

    شکر درشت - یک قاشق غذاخوری شکر درشت (اختیاری، از شکر مانند دانه های بزرگ خام یا توربینادو استفاده کنید).

طرز تهیه گلت هلو

حتی اگر شما یک نانوای تازه کار باشید از اینکه چقدر ساده است که این دسر فوق العاده را درست کنید شگفت زده خواهید شد. برای شروع به یک غذاساز، کاسه مخلوط کن، کاغذ روغنی و ورقه پخت نیاز دارید.

این دستور پخت هلوی فرانسوی گالت درست می کند 10 دسر را. چیزهای زیادی برای اشتراک گذاری با کل خانواده وجود دارد در هر مناسبتی یا در گردهمایی بعدی شما مانند روز پدر.

خمیر را با هلو روی یک ورقه پخت قرار دهید. گالت هلوی پخته را دارید.

    ترکیبات خشک را ترکیب کنید. در کاسه غذاساز خود، 2 و یک دوم فنجان آرد همه منظوره، 1/4 فنجان شکر گرانول و 1/4 قاشق چای خوری نمک را اضافه کنید. دکمه پالس را چند بار فشار دهید تا همه چیز به خوبی ترکیب شود.

    کره را اضافه کنید. در مرحله بعد یک فنجان کره مکعبی را اضافه کنید و مرتب غذاساز را تکان دهید تا کره به قطعات کوچک و به اندازه نخود شکسته شود.

    آب یخ را اضافه کنید. 1/4 فنجان آب یخ را با چند قاشق غذاخوری اضافه کنید، با فشار دادن خمیر در دست، قوام خمیر را بررسی کنید. شما می خواهید خمیرها بتواند در کنار هم بماند.

    خمیر را ورز دهید و خنک کنید. خمیر را به پلاستیک منتقل کنید و چند بار ورز دهید. سپس به آرامی آن را روی دیسکی با ضخامت تقریبا یک اینچ قرار دهید. روی آن را با پلاستیک بپوشانید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

    فر را از قبل گرم کنید و خمیر را استراحت دهید. در حالی که خمیر شما در حال سرد شدن است فر را از قبل در دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.220 ° C). خمیر خنک شده را به پیشخوان منتقل کنید و به مدت 5 دقیقه در دمای اتاق استراحت دهید تا ترک نخورد.

    خمیر را رول کنید. با استفاده از یک وردنه خوب آردپاشی شده خمیر را باز کنید تا ضخامت آن حدود 1/4 اینچ شود و سپس آن را به یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده اید منتقل کنید.

پر کردن هلو؛ مواد را مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ یک پوند هلو، 1/4 فنجان شکر، یک قاشق چای خوری وانیل، 1/2 قاشق چای خوری دارچین و یک و 1/2 قاشق غذاخوری آرد را اضافه کنید. به آرامی هم بزنید تا همه مواد خوب با هم ترکیب شوند.

گلت هلوی خود را جمع کنید؛

    تخم مرغ را با شیر بزنید. ابتدا یک تخم مرغ بزرگ را با هم زدن آن و یک قاشق غذاخوری شیر در یک کاسه کوچک آماده کنید.

    فیل هلو را اضافه کنید. در مرحله بعد، فیل هلوی خود را در مرکز پوسته شیرینی آماده شده بریزید و یک حاشیه 2 تا 3 اینچی در اطراف لبه بیرونی باقی بگذارید.

    لبه های خمیر را تا بزنید. سپس لبه خمیر شیرینی را با دقت روی فیل هلو تا بزنید و خمیر روی هم را به هم بچسبانید. برس را روی لبه خمیر بمالید و روی آن یک قاشق غذاخوری شکر درشت بپاشید.

    پخت: ورقه پخت را در فر قرار داده و در دمای 425 درجه فارنهایت بپزید (220 ° C) حدود 25 دقیقه یا تا زمانی که پوسته طلایی شود و فیلینگ هلو حباب بزند.

    گالت را خنک کرده و سرو کنید. پس از پخت، آن را از فر خارج کنید و اجازه دهید گالت حدود 15 دقیقه قبل از برش و سرو خنک شود.

برای تکمیل این دسر خوشمزه یک قاشق از بستنی وانیلی و یک قاشق از خامه بر روی آن ریخته و لذت ببرید!

نکات

    هنگام انتخاب هلو می خواهید آنها کاملا رسیده باشند. اگر فشار وارد می‌کنید، آنها باید اندکی فرو بروند بدون اینکه انگشتان شما فرورفتگی داشته باشند.

    برای یک پوسته خوشمزه و آسان دیگر گزینه من را بررسی کنید؛ دستور پخت پای کره ای!

    برای افزودن مقداری غنای اضافی به فیلینگ خود می توانید 1/2 قاشق غذاخوری کره مکعبی را قبل از پختن گالت روی فیلینگ خود اضافه کنید.

    البته می توانید از پوسته پای یا خمیر پف دار خریداری شده در فروشگاه برای تنوع بسیار آسان استفاده کنید!

    اگر خمیرتان ترک خورد نگران نباشید در حالی که شما آن را می چرخانید. به سادگی ترک ها را به هم فشار دهید و قبل از ادامه اجازه دهید چند دقیقه استراحت کند.

نگهداری و گرم کردن مجدد هلو گالت

باقیمانده گالت خود را به مدت در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید حداکثر 4 روز.

گالت هلوی خود را در یک ظرف مهر و موم شده قرار دهید و به مدت یک ماه در فریزر نگهداری کنید. به سادگی اجازه دهید ذوب شود. یک شب قبل از اینکه دوباره آن را گرم کنید.

گرم کردن مجدد هلو گالت

غذاهای باقیمانده خود را با استفاده از انفجارهای 20 ثانیه ای در مایکروویو گرم کنید یا با پخت آنها در دمای 325 درجه فارنهایت (165 ° C) تا زمانی که خوب گرم شود.

17. سیب پخته شده

شیرینی طبیعی سیب ها هنگام پخت ظاهر می شود و در شکر قهوه ای و کره دارچین آغشته می شوند. اگر فکر می کنید خوب به نظر می رسد، آنها را با برخی از آنها امتحان کنید بستنی وانیلی. کاملاً آسمانی است!

سیب های پخته یک دسر کلاسیک و راحت است که فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارد! آنها با ترکیبی از شکر قهوه ای، کره و دارچین برای یک خوراکی واقعا خوشمزه بسته بندی شده اند. آنها را به تنهایی بخورید یا برای شیرینی بیشتر آنها را با یک قاشق بستنی اضافه کنید!

مواد لازم سیب پخته شده

این دستور العمل ساده فقط 4 ماده دارد که ممکن است قبلا داشته باشید! مقداری کشمش یا گردو را برای طعم و بافت بیشتر مخلوط کنید.

    سیب - 4 عدد سیب بزرگ. سعی کنید از انواعی استفاده کنید که برای پخت عالی هستند، مانند هانی کریسپ

    کره - 4 قاشق غذاخوری یا نصف چوب کره نرم شده.

    شکر قهوه ای - 1/2 فنجان شکر قهوه ای.

    دارچین - 3/4 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده.

    گردوی آمریکایی (اختیاری) - 1/4 فنجان گردو یا گردو خرد شده.

    کشمش (اختیاری) - 1/4 فنجان کشمش.

    آب - 3/4 فنجان آب یا به اندازه ای که کف ظرف پخت شما را بپوشاند.

طرز پخت سیب

این دستور غذای کلاسیک آنقدر آسان است که حتی یک مبتدی می تواند آن را بسازد! تنها وسیله ای که نیاز دارید یک ظرف پخت و یک چاقو است!

این دستور غذا برای 4 عدد سیب پخته است اما شما همیشه می توانید آن را تنظیم کنید تا بیشتر بسازید!

    پیش گرم کردن برای شروع، فر را در دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید (190 ° C).

    سیب ها را آماده کنید. 4 سیب خود را کاملا بشویید و انتهای ساقه سیب را ببرید. سپس هسته را بردارید، اطمینان حاصل کنید که 1/2 اینچ پایین را دست نخورده بگذارید تا از مواد پر شود.

    فیلینگ را درست کنید. در یک کاسه کوچک 4 قاشق غذاخوری کره، 1/2 فنجان شکر قهوه ای، 3/4 قاشق چای خوری دارچین و 1/4 فنجان اسپند و کشمش را در صورت استفاده ترکیب کنید. هم بزنید تا به طور مساوی توزیع کنید تمام مواد تشکیل دهنده را.

    سیب ها را پر کنید. یک پیمانه از مخلوط را بردارید و فشار دهید داخل حفره سیب. روی قسمت بالای سیب ها را دوباره فیلینگ قرار دهید.

    آب اضافه کنید. 3/4 فنجان آب را در یک ظرف پخت بریزید و سپس سیب ها را بچینید داخل ظرف

    پخت سیب ها را در دمای 375 درجه فارنهایت بپزید (190 ° C) به مدت 45 دقیقه - 1 ساعت، یا تا زمانی که سیب ها نرم و نرم شوند پر کردن قهوه ای شده است.

    برداشتن. پس از پخته شدن، آنها را از فر خارج کرده و با آب داخل ظرف پخت روی آنها را بمالید. در حالی که گرم است لذت ببرید.

این سیب های خوشمزه بهترین غذا را درست می کنند! من دوست دارم برای خودم را با یک قاشق بستنی، کرم خوب، مقداری خامه خانگی و مخلوط عسل و ماسکارپونه سرو کنم.

نکات

    حتما یک نوع سیب را انتخاب کنید که برای پخت عالی است! این کار باعث می شود که سیب شکل خود را حفظ کند و در فر از هم نپاشد. من دوست دارم از Honeycrisp، Rome Beauty، Granny Smith، Braeburn، Jonagold یا Winesap استفاده کنم!

    اگر وقتتان کم است، این سیب های خوشمزه را می توان در مایکروویو درست کرد! به سادگی آنها را به مدت 5 تا 8 دقیقه در مایکروویو قرار دهید.

    برای ذخیره: سیب های پخته شده را در یک ظرف دربسته قرار دهید و آنها را به مدت 3 تا 4 روز در یخچال قرار دهید.

    برای گرم کردن مجدد: مایکروویو را با افزایش کوتاه 30 ثانیه ای قرار دهید تا کاملا گرم شود.

نکاتی برای انتخاب دسرهای روز پدر

قبل از اینکه به پخت نان بپردازید در اینجا چند مورد وجود دارد؛ چیزهای کلیدی را هنگام انتخاب دستور العمل هایی که باید درست کنید به خاطر داشته باشید:

    ترجیحات او را در نظر بگیرید:

دسرها و طعم های مورد علاقه پدر شما چیست؟ آیا او طرفدار شیرینی های میوه ای است یا شکلات را ترجیح می دهد؟ بالاخره روز اوست!

    به سراغ راحتی کلاسیک بروید:

آیا دسر نوستالژیکی وجود دارد که پدرتان مدتی است نخورده باشد؟ با درست کردن دسری که مادربزرگ درست می کرد خاطرات خوشی را زنده کنید! دستور العمل های کلاسیک مانند پای سیب، کیک توت فرنگی، شاه توت ترد یا خانگی کوکی های تراشه شکلات مطمئنا یک ضربه خواهد بود.

    نیازهای غذایی او را در نظر داشته باشید:

اگر پدرتان محدودیت های غذایی دارد حتما آنها را در نظر داشته باشید (مانند بدون قند، بدون گلوتن، کم کربوهیدرات، وگان و ... ). شرم آور است که یک دسر افسانه ای درست کنید که او نمی تواند بخورد!

    سهولت آماده سازی:

در سطح راحتی خود کار کنید. دسرهای باورنکردنی زیادی وجود دارد که دیدن آنها زیبا هستند اما به طرز شگفت انگیزی به راحتی درست می شوند. اگر با چیز پیچیده تری راحت هستید آن را دنبال کنید!

    با غذای مورد علاقه اش جفت شود:

اگر شام و دسر برای بابا درست می کنید، سعی کنید چیز شیرینی را انتخاب کنید که مکمل غذای اصلی باشد. به عنوان مثال، اگر BBQ در منو باشد، چیزی سبک و میوه ای یک دسر عالی بعد از شام خواهد بود!

کدخبر: 964033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟