عکس / انواع مانتو ابروبادی طرح دار برای عید 1403

به گزارش رکنا، مدل مانتو ابروبادی طرح دار یکی از مدل‌های پرطرفدار و محبوب در دنیای مد است. این مانتو با طرح‌های گوناگون و بسیار زیبا، به خصوص برای فصل بهار و تابستان مناسب است. این مانتو با الگوهای مختلفی متنوع و سایر الگوهای طبیعی تزئین شده است که زیبایی خاصی را به استایل شما می‌بخشد.

عکس مدل مانتو ابروبادی طرح دار

عکس از مدل مانتو ابروبادی طرح دار

این مدل از جنس پارچه‌های با کیفیت و مرغوبی ساخته شده است که باعث می‌شود این مانتو به علاوه زیبایی، دارای مقاومت و دوام بالایی نیز باشد. با توجه به طرح و الگویی که بر روی آن به کار رفته است، مانتو ابروبادی طرح دار می‌تواند به هر شیوه‌ای مانند با شلوار، دامن و یا لباس رسمی مورد استفاده قرار گیرد.

مدل مانتو ابروبادی

مانتو ابروبادی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو در ایران است که به دلیل طرح‌های چشم‌نواز و زیبا، مورد استقبال خانم‌های ایرانی قرار گرفته است. طرح مانتو ابروبادی معمولاً شامل الگوها و نقش‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به گل، پرنده، خطوط هندسی اشاره کرد. این مدل از جنس پارچه‌های مختلفی از جمله ابریشم، مخمل، پنبه و پلی استر ساخته می‌شود و در آیینه‌ی ایرانی از مانتو ابروبادی برای مجالس مختلف استفاده می‌شود.

مدل مانتو ابروبادی

بافت سبک و لطیف پارچه های شیمر آنها را به گزینه‌ای مناسب و ایده آل برای فصل‌های تابستان و بهار و همچنین زیرسارافون ها تبدیل می‌کند. پارچه‌های شیمر به عنوان یکی از بهترین انواع پارچه‌های ابروبادی برای دوخت مانتو استفاده می‌شوند. این پارچه‌ها به دلیل داشتن آهار، برای دوخت مانتوهایی که نیاز بیشتری به قالب دارند، مناسب هستند. آهار به لباس‌ها کمک می‌کند تا بهتر در تن نمایان شوند. علاوه بر این، پارچه شیمر بدون آبرفت است، بنابراین می‌توانید با اطمینان این پارچه را شسته و استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی

پارچه‌های ابروباد شباهتی به پارچه‌های ساتن دارند، اگرچه براقیت ساتن را ندارند اما جلوه ای بی نظیر دارند. این پارچه‌ها ترکیبی از رنگ‌های متضاد و مکمل را به خوبی به تصویر می‌کشند و برای دوخت شومیز، بلوز و مانتو مناسب و خنک هستند. پارچه‌های ابروباد همچنین در طراحی لباس‌های پرطرفدار و مورد استفاده طراحان لباس بسیار محبوب هستند. علاوه بر آن، از پارچه ابروباد در دوخت لباس‌های مجلسی سایز بزرگ نیز استفاده می‌شود.

مدل مانتو ابروبادی

آلما یکی از انواع پارچه های ابروبادی است که برای انواع پوشش بانوان استفاده می شود. این نوع پارچه ابروبادی بیشتر در روسری و شال‌ها، شومیزهای بلند و کوتاه و مانتو زنانه سایز بزرگ خنک تابستانی استفاد‌ه می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم پارچه آلما پروک نشدن آن است که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است زیرا پارچه‌های لباسی که برای فصل گرم و تابستان به کار می‌روند به دلیل شستشوی مداوم نباید آسان چروک شوند.

مدل مانتو ابروبادی

پارچه های ابر و بادی یکی از خنک ترین و ظریف ترین پارچه های تابستانی هستند. مانتو های دوخته شده از این مانتو محبوبیت بسیاری در بین خانم های امروزی به خود اختصاص داده اند. با افزایش استقبال تنوع نیز در مانتو های دوخته شده با پارچه ابر و بادی افزایش یافت. اگر به دنبال یک مانتوی شیک برای داشتن استایلی راحت و تابستانی هستید ما به شما انواع مدل مانتو ابروبادی را پیشنهاد می کنیم.

مدل مانتو ابروبادی

یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل مانتو برای فصل تابستان، از جنس پارچه ابروبادی یا ماربل هستند که در رنگ‌های متنوع شاد و تیره، ترند شده است. انواع مدل مانتو ابروبادی؛ علاوه بر زیبایی چشمگیر خود، بسیار متنوع هستند که می‌توانند استایل شما زیباتر کنند.

مدل مانتو ابروبادی

مدل مانتو ابروبادی آستین کلوش یکی از مدل‌های رایج در بین مدل‌های مانتو محسوب می‌شود که به دلیل استفاده از پارچه سبک و خنک ابر و بادی از ظرافت خاصی برخوردار است. از زیبایی‌های این مدل مانتو استفاده از آستین کلوش در دوخت آن است که جلوه خاصی به آن می‌بخشد. این مدل مانتو معمولاً با رنگ‌های شاد مدل‌های متنوع دوخته شده و می‌تواند با شلوارهای مختلف ست شود. طرح آستین بسیار زیبا در این مدل آن را بسیار خاص کرده به طوریکه دوخت آن با هر پارچه‌ای می‌تواند به لباس زیبایی خاصی ببخشد.

مدل های مانتو تابستانی

از ترند ترین مدل های مانتو تابستانی در ایران، مدل مانتو ابروبادی جلو باز است. این سبک از انواع مدل مانتو زنانه، به دلیل خنک بودن در فصل های گرم سال مانند تابستان گزینه مناسبی به شمار می‌روند. برای ست کردن مانتو جلو باز ابروبادی، از شومیز شیک، کیف های سبک، کفش های تابستانی و شلوار اسلوچی یا جدیدترین انواع مدل شلوار نیم بگ استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی

مانتو ابروبادی جلوباز در رنگ های شاد، تیره، بلند، کوتاه، ساده و یا چین‎دار مطابق هر سلیقه ای قابل خریداری هستند. بهتر است از مدل هایی با رنگ سال استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی

هنوز هم برخی از بانوان عزیز، علاقه مند به پوشیدن مانتوهای جلو دکمه‌دار هستند. مانتوهای ابروبادی نیز در مدل های جلو بسته و یا جلو دکمه دار به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. البته در ست کردن مانتو جلو دکمه دار ابرو بادی، باید دقت زیادی داشته باشید. استفاده از اکسسوری های مناسب مانند کفش و کیف هم رنگ با این سبک از لباس به شما کمک خواهد کرد.

مدل مانتو ابروبادی

خانم‎های چاق و توپر نیز به آسانی ‌می‌توانند هر یک از مدل‌های متنوع مانتو های ابرو بادی را برای فصل تابستان انتخاب کنند. بهتر است افراد چاق از مانتوهای ابروبادی در یک سایز بزرگتر یا به عبارتی سایز بزرگ بهره بگیرند تا شکم و یا قسمت های چاق دیگر اندام آنها کمی پنهان شود.

مدل مانتو ابروبادی

یکی دیگر از ترند های مدل مانتو ابروبادی، سبک جلو بسته است که در ایران از محبوبیت زیادی بر خوردار بوده و توجه بانوان خوش استایل را به خود جلب کرده است. ست کردن مدل مانتو ابروبادی جلو بسته، کار راحتی بوده و فقط باید مدل شلوار زنانه مناسب را انتخاب کنید.

مانتو جلو بسته ابرو بادی

بهتر است مدل مانتو جلو بسته ابرو بادی را با شلوار بوت کات و همین طور شلوار برمودا ست نکنید. پیشنهاد ما به شما، ست کردن این سبک مانتو زنانه زیبا با انواع مدل شلوار مام استایل یا مام فیت و شلوار واید لگ است.

مانتو ابروبادی

در سال جدید مدل مانتو خامه دوزی بسیار ترند شده است. انواع پارچه ابروبادی هم به دلیل جنس نرم و خنک، برای فصل تابستان و بهار محبوب می‌باشد. ترکیب این دو با یکدیگر مانتو ابروبادی خامه دوزی شیک را ایجاد می‌کند که شما با آن بهترین تیپ و استایل را می‌توانید داشته باشید. در مطالب قبلی همه مدل های شیکترین مانتوهای خامه دوزی را معرفی کرده ایم. این مدل را با روسری های مینی اسکارف ست کنید.

طرح مانتو ابروبادی

اگر دوست دارید کمی متفاوت باشید حتما مانتو طرحدار ابروبادی را انتخاب کنید. این طرح ها شامل خامه دوزی، سوزن دوزی، یا طرح های چاپ شده روی پارچه است. شما این مدل مانتو را با انواع شلوار بگ یا حتی شلوار مام استایل می‌توانید ست کنید.

مانتو ابروبادی

برخی از انواع طرح و رنگ های مدل مانتوی ابروبادی مانند سایر مدل های مانتو، با قد کوتاه، وجود دارند که مناسب برای بانوان قد کوتاه و قد بلند می‎باشد. بنابراین دوستداران مانتوهای کوتاه، میتوانند از مدل‎های کوتاه مانتوی ابروبادی در رنگهای شاد برای فصل تابستان بهره بگیرید و انواع استایل زنانه خود را تکمیل کنند.

مانتو ابروبادی

منبع: سایت پرشین سرا

کدخبر: 965154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟