کیک طرح گربه فانتزی + عکس

به گزارش رکنا، کیک طرح گربه فانتزی : مدل‌های زیبای کیک بسیار متنوع هستند و به سلیقه‌ها و فضای مخصوص هر مراسم می‌توانند تطابق یابند. اینجا چند مدل زیبای کیک را معرفی می‌کنم:

کیک طرح گربه فانتزی دو طبقه

ما در ادامه زیباترین و جدید ترین مدل های کیک طرح گربه فانتزی را برای شما آوردیم.

کیک طرح گربه فانتزی لوکس

کیک طرح گربه فانتزی:

چهار طبقه با آرایش گل: این کیک با طبقات مختلف و آرایش گل‌های تزیینی بسیار زیبا و شیک است. و معمولاً در مراسم‌های رسمی مانند عروسی‌ها استفاده می‌شود.

کیک طرح گربه فانتزی

کیک کاپ کیک (Cupcake): کاپ کیک‌ها همواره محبوب بوده و می‌توانند. با تزیینات مختلفی از جمله خامه، گل، شکلات و فوندانت زیبا تزیین شوند.

کیک طرح گربه فانتزی زیبا

رولت با تزئینات رنگارنگ: این کیک‌ها با رول کردن بیسکویت و تزیین آن با خامه یا فوندانت. در رنگ‌های مختلف بسیار زیبا و شاداب می‌شوند.

کیک طرح گربه فانتزی شیک

کیک تزیین شده با فوندانت و شکلات: این کیک‌ها با پوشاندن سطح آنها با فوندانت .و استفاد از شکلات‌های تزیینی، شکلات‌های رنگی و طلایی بسیار دلچسب و زیبا تزیین می‌شوند.

کیک طرح گربه فانتزی جذاب

هندسی با الهام از هنرهای جانبی: این کیک‌ها از طریق الهام گرفتن از هنرهای جانبی مانند. موزاییک، نقاشی، یا حتی طرح‌های هندسی مدرن تزیین می‌شوند که نتیجه‌ی آن یک کیک بسیار منحصر به فرد و زیباست.

کیک طرح گربه فانتزی کیوت

تزیین شده با تمایل به سمت نوآوری: برخی از شیرینی‌پزان و طراحان کیک با ایجاد تزییناتی. که شامل عناصر نوآورانه و متفاوتی ازجمله تزیینات سه بعدی، نقاشی دستی یا حتی الهام‌گیری از طراحی‌های معاصر می‌باشند.

کیک طرح گربه فانتزی خاص

هرکدام از این مدل‌ها می‌توانند سلیقه و موقعیت مورد نظر، یک انتخاب زیبا و منحصر به فرد باشند.

کیک طرح گربه فانتزی بامزه

کیک  تولدطرح گربه فانتزی

کیک طرح گربه فانتزی دخترانه

 

کیک طرح گربه فانتزی لوکس

 

کیک طرح گربه فانتزی مینیمال

منبع: مجله بانو زی

کدخبر: 978789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟