تست شخصیت شناسی / با انتخاب حیوان مورد علاقه ات بدان که افسرده ای یا شاد؟

به گزارش رکنا، انتخاب حیوان خانگی یک شخص مستقیماً تحت تأثیر ویژگی های شخصیتی آنها است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید ترجیح حیوان خانگی شما در مورد شما چه می گوید. این تست شخصیت شناسی را انجام دهید.

داشتن حیوان خانگی امروزه رایج شده است. استاندارد زندگی در سرتاسر جهان بهبود یافته است و طرز فکر مردم نیز بهبود یافته است. حیوانات خانگی زمانی یک کالای لوکس به حساب می آمدند، اما امروزه به طور یکسان در اختیار خانواده های ثروتمند و فقیر هستند و به عنوان بخشی از خانواده با آنها رفتار می شود. یک حیوان خانگی عشق، راحتی و حتی محافظت را فراهم می کند. با این حال، انتخاب یک حیوان خانگی نیز برای اکثر مردم یک دردسر بزرگ است.

انواع مختلفی از حیوانات خانگی وجود دارد که انتخاب مناسب به یک چالش تبدیل می شود. امروزه سگ ها، گربه ها، ماهی ها، پرندگان و همسترها از محبوب ترین انواع حیوانات خانگی هستند. مطالعات نشان داده‌اند که حیوان خانگی‌ای که در نهایت انتخاب می‌کنید می‌تواند نشان دهد که شما چه نوع فردی هستید. در این یادداشت، ما این تست شخصیت حیوان خانگی مورد علاقه را برای شما آورده ایم. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید انتخاب حیوان خانگی شما در مورد شما چه می گوید.

1. سگ

سگ ها محبوب ترین و ارجح ترین نوع حیوان خانگی در جهان هستند. سگ به دلایل خوبی "بهترین دوست یک مرد نامیده می شود". آنها دوستانه، باهوش، دلسوز و در صورت لزوم خشن هستند. اینها برخی از ویژگی هایی است که صاحبان سگ های خود می خواهند. اگر حیوان خانگی مورد علاقه شما نیز یک سگ است، به احتمال زیاد شما پرانرژی و برون گرا هستید. شما ترجیح نمی دهید تنها زندگی کنید و طبیعتاً برونگرا هستید. شما اغلب با مردم معاشرت می کنید و دیدگاهی شاد و مثبت به زندگی دارید. با این حال، می توانید بدون تعامل با دیگران احساس افسردگی کنید. با وجود اینکه تمایل دارید یک پروانه اجتماعی باشید، اما واقعاً متفکر و با ملاحظه هستید. شما عمیقاً همدل و فداکار هستید. شما همچنین در زندگی مطمئن و محافظ هستید و بهزیستی عزیزانتان را بر سلامتی خود ترجیح می دهید.

2. گربه

بعد از سگ ها، گربه ها ترجیح داده شده ترین انتخاب برای حیوان خانگی هستند. گربه ها نسبت به سگ ها کمتر وفادار هستند و بسیار بد خلق هستند، اما نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری دارند. گربه ها در میان افراد درونگرا یا افراد محجوب محبوب هستند. صاحبان گربه تمایل دارند به تنهایی زندگی کنند، معمولا در یک آپارتمان به جای خانه در حومه شهر. اگر صاحب گربه هستید، از نظر اجتماعی کمتر فعال هستید اما یک فرد تنها نیستید. دوست دارید با افراد همفکر ارتباط برقرار کنید و روابط نزدیک برقرار کنید. اما در اعماق وجودت هوس استقلال و ماجراجویی می کنی. شما یک کاوشگر آزاده با سطوح بالایی از خلاقیت، شوخ طبعی و انگیزه هستید. با این حال، ممکن است گاهی مضطرب و استرس داشته باشید.

3. اسب

اسب ها انتخاب بعید برای حیوانات خانگی هستند، زیرا حیوانات مزرعه هستند، اما با این وجود آنها یک انتخاب محبوب هستند. اسب ها همچنین به بیشترین نگهداری از همه حیوانات خانگی نیاز دارند و در ازای آن یکی از کمترین میزان محبت را ارائه می دهند. با این حال، آنها عملی هستند. اسب‌ها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل و همچنین در بلند کردن وسایل سنگین در خانه کمک کنند. اگر صاحب اسب هستید، نظم و انضباط را در زندگی خود دوست دارید. شما همچنین اهل ماجراجویی و هیجان هستید. شما استانداردهای بالایی در زندگی دارید و گاهی اوقات می توانید کمی سختگیر باشید. اما شما عمیقاً به کسانی که دوستشان دارید اهمیت می دهید و برای وفاداری و محافظت از آنها ارزش قائل هستید. شما همچنین دارای شخصیتی مطمئن، محتاط و مسلط هستید، اما همچنین مهربان و دلسوز هستید.

4. لاک پشت

لاک پشت ها و سایر خزندگان نیز گزینه های بعید برای حیوانات خانگی هستند زیرا آنها تقریباً قادر به احساس یا ایجاد محبت نیستند. داشتن لاک پشت یا لاک پشت نشانه درون گرایی است. دوست ندارید در مرکز توجه باشید و تمایل دارید تنها باشید. شما دوست دارید با جمعیت ترکیب شوید، اما در صورت نیاز از خود دفاع کنید. شما منطقی، باهوش و سخت کوش هستید. شما جاه طلبی های بالایی دارید و برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. لاک پشت ها نیز طول عمر زیادی دارند و در نهایت از صاحبان خود بیشتر می مانند.

5. ماهی

ماهی ها انتخاب عجیبی برای حیوانات خانگی هستند، اما فضای زندگی شما را تقویت می کنند. ماهی ها در رنگ ها و اندازه های مختلف هستند و چشم نوازی دارند. آنها همچنین به نگهداری زیادی نیاز ندارند، اما در ازای آن چیز زیادی نیز نمی دهند، به جز اینکه زیبا به نظر می رسند و کمی آسایش درمانی ارائه می دهند. اگر صاحب ماهی هستید، از زندگی راضی هستید و طبیعتی بی خیال و خوش بین دارید. شما راحت، پر انرژی، و بسیار تخیلی هستید. شما همچنین از نظر عاطفی قوی‌تر از بسیاری از مردم هستید و می‌توانید در موقعیت‌های سخت هوش خود را حفظ کنید.

6. پرنده

پرندگان به عنوان حیوانات خانگی نمادی از برونگراها هستند. پرندگان به نگهداری متوسطی نیاز دارند و کاملاً آرامش بخش هستند. اگر صاحب پرنده هستید، احتمالاً شخصیتی گرم و دلسوز دارید. ذاتاً از نظر اجتماعی فعال و برون‌گرا هستید. شما همچنین نسبت به افراد دیگر بیانگرتر هستید و از یک مناظره خوب ابایی ندارید. شما همچنین دوست دارید ریسک کنید و در تعهد طولانی مدت به دلایل مشکل دارید. شما دوست دارید در زندگی به جلو بروید و هرگز امیدی به آرامش ندارید. شما همچنین باهوش و جاه طلب هستید. با این حال، پرندگان در شکل ها و اندازه های مختلف هستند، بنابراین داشتن عقاب کمی با داشتن طوطی متفاوت است.

منبع: سرگرمی روز

کدخبر: 983263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟