برجی که کلاغ ها از آن محافظت می کنند! +تصاویر دیدنی

برج لندن قلعه ای تاریخی در مرکز لندن است و قرن هاست که کلاغ های وحشی در آن زندگی می کنند. این طور که گفته می شود اولین بار بوی جسد افرادی که در این قلعه اعدام execution شده بوند این کلاغ ها را به این محل کشاند. این رسم که برای حفاظت از پادشاه و برج از کلاغ ها استفاده شود به زمان پادشاهی چالز دوم برمی گردد که در بین سال های ۱۶۶۰ تا ۱۶۸۵۵ در انگلستان حکومت کرد. اینطور که در افسانه ها آمده منجم سلطنتی بعد از مدتی به پادشاه شکایت می کند که حضور این کلاغ ها در مشاهدات نجومی او اختلال ایجاد می کند و به پادشاه می گوید که آن ها باید کشته شوند چون اگر برج را ترک کنند این قلعه فرو می ریزد و فاجعه ای برای پادشاه اتفاق می افتد. بعد از مدتی پادشاه دستور می دهد که همیشه حداقل ۶ کلاغ باید در برج باشند تا هیچ فاجعه ای در این محل اتفاق نیفتد. با این که طبق گفته برخی تاریخدانان سابقه حفاظت این کلاغ ها از برج به صده ۱۸۰۰ برمی گردد به نظر می آید که در زمان های قبل تر از این کلاغ ها به عنوان پرندگان خانگی نگهداری میشد.
tower-800x500
افراد این برج به صورت خیلی جدی به این عقیده پایبند هستند و به همین دلیل همیشه می توانید در این مکان ۷ کلاغ را ببینید؛ ۶ کلاغی که پادشاه گفته بود و یک کلاغ اضافی به عنوان ذخیره! شاید برایتان این سوال پیش آمده که این کلاغ ها چه طور در این حیاط زندانی Prisoner شده اند و فرار Escape نمی  کنند! جالب است بدانید که پر پرواز این کلاغ ها کوتاه شده تا آن ها نتوانند پرواز و برج را ترک کنند، آن ها فقط می کنند در مسافت های کمی پرواز کنند و مثلا به بالای نرده ها بروند و بنشینند. با این پرنده ها دقیقا مثل خانواه سلطنتی رفتار می شود و هر کسی که به دیدن این برج برود از آن ها هم دیدن می کند. برای غذا هم به آن ها میوه تازه، تخم مرغ آب پز، پنیر، گوشت تازه و همچنین ویتامین و مکمل های دیگر داده می شود تا هر کدام از آن ها بتوانند حداکثر ۴۰ سال عمر کنند.
RAVEN-800x500
با اینکه به نظر می آید کلاغ ها از زندگی شان راضی هستند و محل زندگی خود را دوست دارند اما تا به حال دو تا از کلاغ ها با رفتارهای بدی که داشتند از برج اخراج شدند! این برج و کلاغ های آن جاذبه گردشگری معروف لندن هستند و گردشگران زیادی از آن ها بازدید می کنند.

black-800x500

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟