ثبت هیجان انگیز ترین خاطره ها با سفر به کیش +عکس

کشتی یونانی کیش
در غرب جزیره کیش کشتی بزرگی به گل نشسته است که دیگر نیاز به معرفی ندارد چرا که به عنوان یکی از نمادهای گردشگری ایران به حساب می آید، اما بهتر است بگوییم که نامش کشتی یونانی است. این کشتی در سال 1345 راهی یونان بود که بنا به شرایط به گل نشست و 80 روز تلاش برای در آوردن آن به هیچ نتیجه ای نرسید تا این کشتی برای همیشه در آنجا بماند و به نماد جزیره کیش تبدیل شود.
1__hamgardi_00000000000
1__hamgardi_KISHI
شهر باستانی حریره کیش

اسم این شهر باستانی را شاید به عنوان یکی از مجموعه های جذاب باستان شناسی شنیده باشید که این روزها در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است. این شهر که در دل غار و کوه های مختلف ساخته شده است به عنوان یکی از زیباترین آثار باستان شناسی دنیا شناخته می شود و البته چند سال بیشتر از پیدا کردن آن نمی گذرد. سکه های تاریخی، ظروف مسی، سنگ قبر و یک عراده توپ از جمله اشیایی است که از این شهر کشف شده است. عملیات های باستان شناسی همچنان نیز در این شهر جریان دارد.
1__hamgardi_ص4334ثقبصثق

جاذبه های گردشگری دیگر کیش ...

سواحل مرجانی , تفریحات آبی , گشت با کشتی روی خلیج فارس, آب انبار سنتی, کشتی یونانی, اسکله بزرگ تفریحی کیش ,مجموعه درخت سبز, پارک دلفین, باغ پرندگان, شهر زیر زمینی کاریز, لاک پشت های دریایی, آکواریوم, گذر هنرمندان, شهر باستانی حریره, سافاری کیش و ... جزء جاذبه های گردشگری کیش م باشد که هر کدام به تنهایی برای گذراندن ساعاتی خوش و تفریح بسیار هیجان انگیز است. با همگردی همراه باشید تا تجربه‌ای گرانبها از عظمت و شکوه جزیره کیش را در تور کیش دریابید.

1__hamgardi_1

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟