کلیسایی که کبوتران در آنجا هیپنوتیزم می شوند +عکس

کبوترها محل عبادت مردم را به خانه خود تبدیل کرده بودند، هر جا دوست داشتند پرواز می کردند، در مراسم مذهبی سروصدای زیادی ایجاد و سنگریزه و تکه های پلاستیک را بر روی سر مردم می ریختند. وضعیتی غیر قابل تحمل به وجود آمده بود و هر روز صبح خدمه مجبور بودند که زمین و نیمکت های چوبی را تمیز کنند.. کلیسا همیشه به دنبال یک راه حل انسانی برای دور کردن این کبوتران بود اما هیچوقت تصور نمی کرد که چاره این کار «هیپنوتیزم» باشد.
کلیسا

کلیسادر نهایت یک شرکت موفق شد که این کلیسا را از دست این کبوتران نجات دهد، آن ها تنها کاری که کردند این بود که یک سری صفحه های پلاستیکی که بر رویش دایره های رنگی کشیده شده بود را بر روی همه ی درها وپنجره های کلیسا نصب کنند. طراحی متحدالمرکز این دایره ها کبوتران را گیج و از محل دور می کرد به طوری که بعد از مدتی کبوتران فهمیدند که نباید دیگر هیچ وقت به کلیسا نزدیک شوند. این روش توسط یکی از محققان این شرکت ارائه شد آن ها راه های زیادی را تست کردند و به یک راه حل مناسب رسیدند. کبوتران در طول مراسم مذهبی سروصدای زیادی می کردند اما این تکنیک ۱۰۰ درصد جواب دارد و الان دیگر هیچ کبوتری به داخل کلیسا نمی رود.
کلیسا
این روش معجزه می کند فقط کافیست که یک طراحی رنگی بر روی یک صفحه پلاستیکی چاپ شود در این صورت دیگر هیچ کبوتری به این صفحه نزدیک نمی شود. هر وقت که کبوتران به سمت این صفحه ها پرواز می کنند طراحی متحدالمرکز این دایره ها بینایی آن ها را مختل می کند و باعث می شود که آن ها محل را ترک کنند. بعضی از کبوتران چند بار دیگر هم تلاش می کنند که از این درها به داخل بروند اما احساس گیجی آنقدر ناخوشایند است که در نهایت از خیر این کار می گذرند. از وقتی که این صفحه ها در نقاط مختلف کلیسا نصب شده کبوتران دیگر به اینجا برنگشتند.
کلیسا
برای اینکه در پرنده احساس گیجی ایجاد شود احتیاج به مکانیزمی است که قسمت مارپیچ گوش پرنده را تحت تاثیر قرار دهد و یک تصویر مدور می تواند این احساس گیجی را ایجاد کند. این روش راه حل عجیبی برای دور کردن کبوتران نیست همین ماه گذشته یک پروفسور ژاپنی تنها با نصب علامت «کلاغ ها وارد نشوند» توانسته بود پرندگان را از ساختمان خود دور کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟