چه کنیم که اطرافیان برایمان ارزش قائل شوند؟

به گزارش رکنا، همه افراد دوست دارند که مورد احترام دیگران واقع شوند اما هرقدر هم تلاش می کنند در این باره موفق نمی شوند. ما به شما یکسری راهکار را معرفی کرده ایم که با انجام آنها کمتر کسی از شما خوشش نمی آید.

اولین و مهم ترین نکته این است که مودب باشید. درواقع شما با طرز صحبت کردن تان به دیگران نشان می دهید که تا چه اندازه اجازه دارند با شما احساس راحتی کنند. کسی که با شما راحت باشد احترام ها را هم به بهانه صمیمیت کمتر می کند.

یک خانمی که آگاهانه رفتار می کند هیچ وقت حرف های عامیانه نمی زند. مثلا نمی گوید خیلی باحال بود؛ می گوید جالب بود. اینگونه اطرافیان یاد می گیرند با شما به همین روال صحبت کنند.

تیپ خانواده داشته باشید. از کتونی به هیچ عنوان جز زمان ورزش و پیاده روی استفاده نکنید؛ خصوصا برای مهمانی های خانواده همسر یک لباس خانمانه و شیک را انتخاب کنید. لباس راحتی نپوشید تا با شما احساس راحتی نکنند.

متین باشید. خیلی صحبت نکنید و بیشتر شنونده باشید. موقع احوالپرسی دست مادرشوهر و خواهرشوهر را به نشانه احترام کمی فشار دهید و اگر دست دادن طولانی شد با دست دیگر دست شان را نوازش کنید تا احساس کنند برای شما از بقیه عزیزتر هستند.

احترام فراوان بگذارید. اگر ارزش قائل بشوی ارزش قائل می شوند برایت. در مهمانی به پای همه بلند شوید حتی اگر با کسی جز شما این کار را نکرد شما درواقع با این کار طرز برخورد اطرافیان را با خودتان یاد می دهید.

موقع غذاخوردن. تا وسط سفره برای برداشتن وسایل خم نشوید. از دیگران آرام بخواهید به دست تان برسانند و موقع نشستن به هیچ عنوان قوز نکنید.

همین رفتارهای کوچک است که شخصیت ما را پیش دیگران عزیزتر و خاص تر از بقیه نشان می دهد. یادتان باشد در هر لحظه باید رفتارتان آگاهانه باشد نه هیجانی.

کدخبر: 902036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟