راحت ترین شیوه سفر به اروپا چیست؟

یکی از مجلل ترین و راحت ترین شیوه های سفر به اروپا ، سفر با کشتی کروز می باشد. سفر گردشگری با کشتی کروز باعث می شود که بتوانید چندین کشور اروپایی را به طور همزمان ببینید. در سفر با کشتی کروز کافی است تنها یک بار چمدان خود را در کشتی باز کرده و تمام مسیرهای کشتی کروز را گشته و در کمال آرامش از سفر خود لذت ببرید. بدون این که تمام مدت خسته از نقل مکان از این هتل به هتل دیگر باشید. می توان گفت که کشتی کروز تنها و بهترین راه برای رفتن به یک سفر بی نظیر دریایی می باشد، یک کشتی تفریحی لوکس برای تجربه ای تازه و شیرین، دیدن مقاصد مختلف، چشیدن لذت و ثبت خاطره انگیز روزهای زندگی.

کشتی کروز برخلاف سایر خطوط کشتیرانی که مسافران و گردشگران را از یک نقطه به نقطه ی دیگر جهان بر روی آب های اقیانوس منتقل می کند ، مسافرت های رفت و برگشتی بر روی کشتی در طول دوره های مختلف یک یا چند روزه ترتیب می دهد که مقصد همان مبدا سفر است.

پیدایش هتل های شناور با تغییر و تحول کاملا متفاوت و هیجان انگیز لازم بود تا دوباره مردم به مسافرت های دریایی علاقه مند شده و کشتی های کروز محبوبیت زیادی به دست آوردند. زمان کوتاه و توقف‌های متعددی در مکان‌های شگفت انگیز باعث شد تا کشتی‌ها به شکل دیگری طراحی شوند. کشتی ها دارای فضای بیشتر و ارائه سرویس‌های لوکس و مجلل در فضای باز استفاده طراحی شدند. بطوری مردم کشتی کروز را هتل شناور بر روی آب با خدمات میزبانی فوق العاده می دانند.

امکانات و خدمات کشتی کروز

کشتی کروز دارای خدمات عالی غذاخوری است. برخی از خطوط کشتی ، رستوران هایی در عرشه کشتی و در فضای باز ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر با سالن های غذاخوری مجلل و زیبا به جذب مسافرین بیشتر می پردازند. کشتی های کروز علاوه بر آن کازینو، مرکز تناسب اندام، جکوزی، سینما Cinema و حتی برخی از کشتی‌ها تئاترهایی شبیه به برادویی (Broadway) دارند. استخرهای شنا، وان‌های آب داغ، سالن، کتابخانه و باشگاه از دیگر خدمات خارق العاده برخی از کشتی‌ها هست. در سال های اخیر کشتی های کروز به بخش جدانشدنی صنعت گردشگری تبدیل شده اند و درآمد بسیار بالایی دارند. امکانات بسیار مناسب به همراه بهترین مناظر دریا بر محبوبیت این کشتی افزوده است.

تورهای سفر و گردشگری دریایی که بوسیله ی کشتی کروز انجام می شوند ، توسط افراد ماجراجو و کنجکاو که به دنبال تجربه های جدید هستند ، مورد استقبال زیادی قرار می گیرد. گردشگرانی که به سفرهای لوکس علاقمند هستند ، سفرهای دریایی انتخاب اول آن هاست. کشتی های کروز همانند یک شهر مدرن شناور بر روی آب هستند و به تمامی آن چه برای لذت بردن از یک سفر لازم است ، مجهز هستند. مراکز خرید مدرن با قیمت های مناسب، استخرهای سرپوشیده و رو باز، سونا، جکوزی، پارک آبی، سالن های سینما و تئاتر، شهر بازی کودکان، کلاب های مختلف و …. بخشی از امکانات تور کشتی کروز هستند.

امروزه ده ها شرکت کشتیرانی بزرگ در دنیا وجود دارد که در حال رقابت برای ارائه خدمات بهتر به مسافران سفرهای تور کشتی کروز می باشند، که از معروف ترین های آنها میتوان شرکت های بزرگ کشتیرانی بین المللی ,Celebrity Cruises ,Princess , Costa Cruise ,MSC Cruises ,Norwegian Cruises ,Royal Caribbean را نام برد. در حال حاضر بزرگترین کشتی های تفریحی برای سفر با تور کشتی کروز متعلق به شرکت امریکایی Royal Caribbean میباشد که جدیدترین آنها با نام Harmony Of the Seas در سال ۲۰۱۶ به آب انداخته شد.

کشتی هایی که در تورهای گردشگری کروز به آب انداخته می شوند،شامل تعدادی طبقه قابل اقامت برای مسافران و تعدادی طبقه نیز برای تجهیزات فنی می باشد که برای مسافران قابل اقامت نیست. معمولا کشتی های ۱۸ طبقه، ۱۶ طبقه آن اقامتی می باشد. که از این نیز یک یا دو طبقه آن فقط مخصوص قشر خاص و خیلی مرفه بوده و ورود افراد متفرقه به این بخش ممنوع بوده و تمامی امکانات داخل این طبقات مخصوص افراد همان طبقه می باشد. این طبقات خاص معمولا در کشتی های بزرگ بیشتر از ۱۴ طبقه وجود دارند. در کشتی کروز معمولا یک رستوران اصلی و چندین رستوران فرعی وجود دارد که رستوران اصلی آن ساعت سرو معینی دارد و حتما با لباس رسمی باید وارد آن شوید.اما رستوران های دیگر ساعت کار کلی دارند و نیازی به لباس رسمی در آن ها نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟