نگاهی به هتل های ساحلی جزیره کیش

 

جزیره‌ای با هتل‌های جذاب و متنوع که اقامت در این جزیره را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای مسافران خود تبدیل می‌کند. معمولا انتخاب اول بسیاری از مسافران برای رزرو هتل کیش، هتل‌های ساحلی با چشم‌اندازی از خلیج فارس است. برای آشنایی با تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کیش، با مطلب پیش‌رو همراه ما باشید.

هتل داریوش

اگر به‌دنبال رزرو هتل کیش با خدمات و امکانات تفریحی جذاب هستید، هتل ۵ ستاره داریوش یکی از بهترین گزینه‌ها است. هتلی که نقش‌ونگارهایی الهام‌گرفته از دوران هخامنشیان دارد. . هتل داریوش کیش در ۳ طبقه با ۱۶۸ واحد اقامتی ساخته شده‌است که اتاق‌هایی با چشم‌انداز آب‌های زیبای خلیج فارس دارد. موقعیت مکانی و دسترسی آسان این بنا به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش مانند بازار پردیس، پارک دلفین‌ها و شهر زیرزمینی کاریز آن را به یک هتل محبوب تبدیل کرده‌است. هتلی با زمین اختصاصی پینت‌بال و تنیس و همچنین ساحل اختصاصی که تفریحات آبی متنوعی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل ترنج

هتل ترنج

هتل ترنج یکی از معروف‌ترین هتل های ساحلی کیش است. هتلی که در دو فاز ساخته شده‌است؛ فاز اول این هتل در بخش ساحلی و فاز دوم بر روی آب قرار دارد. اگر از بالا نگاهی به این هتل بیندازید، چیزی شبیه به طرح ترنج، یکی از طرح‌های صنایع دستی ایرانی را می‌بینید. هتلی که معماری متفاوت از سایر هتل‌های کیش دارد. یکی از ویژگی‌های جالب هتل ترنج، طراحی کف اتاق‌هایش است که در ساخت بخش‌هایی از آن‌ها از شیشه استفاده کرده‌اند؛ به‌طوری‌که جلوه‌ی زیبایی از آب‌های مواج خلیج فارس را به نمایش می‌گذارند.

هتل ترنج با داشتن خدمات و امکانات رفاهی کامل، متقاضیان زیادی برای رزرو هتل در کیش دارد. هتلی که از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی آسانی به مکان‌های گردشگری مانند درخت سبز آرزوها، بازارهای متنوع، شهر زیرزمینی کاریز، مسیر دوچرخه‌سواری و خانه مردم‌شناسی بومیان کیش دارد.

هتل پارمیس

هتل پارمیس

 

هتل ۵ ستاره پارمیس در ساحل زیبای مرجان کیش واقع شده‌است. هتلی با نمایی خاص که ۷ طبقه و ۱۶۸ اتاق مختلف با امکاناتی مناسب برای سلیقه‌های گوناگون دارد. بخشی از اتاق‌های هتل پارمیس چشم‌اندازی رو به دریا دارند که اقامت در این هتل را لذت‌بخش می‌کنند. هتلی که در نزدیکی مراکز خرید مروارید و پردیس قرار دارد و با داشتن خدمات و امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی و آتلیه تلاش می‌کند اوقات خوشی را برای مسافران خود رقم بزند.

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو

 

اگر برای رزرو هتل کیش به‌دنبال مکانی اقتصادی و درعین‌حال با امکاناتی مناسب و باکیفیت هستید، هتل فلامینگو کیش یک انتخاب عالی است. هتلی که برخلاف نام خود، نمایی شبیه به یک دلفین دارد. هتل فلامینگو مجهز به سالن بدنسازی، استخر، سونا، اسپا، کافه و رستوران است و با داشتن اتاق‌هایی شیک با امکاناتی کامل و رو به دریا، اقامت خاطره‌انگیزی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. این هتل برای دوست‌داران خرید هم دسترسی آسانی به مراکز خرید مروارید، زیتون و ونوس دارد.

هتل شایگان

هتل شایگان

 

هتل شایگان، یکی از هتل‌های محبوب و لوکس جزیره کیش است. یک هتل ۵ ستاره که امکانات متنوعی مانند پارک کودک، کافی‌نت، گیم‌نت، آرایشگاه، کافی‌شاپ، رستوران و مجموعه آبی مجهز به استخر، سونا، جکوزی و ماساژ دارد. در این هتل، یک باغ زیبا و پوشیده از گل و گیاه برای مسافران طراحی شده‌است که با سرو انواع نوشیدنی‌ها لحظات آرامش‌بخشی را خلق می‌کند. از مراکز خرید و تفریحی نزدیک به هتل شایگان می‌توان اسکله تفریحی، مراکز خرید زیتون، پردیس و رویا مال را نام برد.

مطلب پیشنهادی: راحت‌ترین راه برای رزرو هتل از پلتفرم‌های آنلاین

 

هتل ارم

هتل ارم

به‌دنبال رزرو هتل ساحلی با چشم‌اندازی رو به دریا و با امکانات رفاهی کامل و عالی در جزیره کیش هستید؟ هتل ۴ ستاره ارم را از دست ندهید. هتلی مجهز به مجموعه آبی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر و همچنین سالن سینما که در کنار تفریحات ورزشی مانند بیلیارد و اسنوکر، هر آنچه برای اقامتی خاطره‌انگیز در کیش نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در طبقه بالای هتل ارم کیش، رستوران گردان قرار دارد که انواع غذاهای دریایی را سرو می‌کند. رستوران رویال، دیگر رستوران این هتل است که غذاهای ایرانی و فرنگی به‌همراه سالاد و دسرهای متنوع در کنار اجرای موسیقی زنده دارد. رستوران صدف هم برای سرو صبحانه در خدمت مسافران است. هتل ارم در ۹ طبقه با ۲۴۰ اتاق ساخته شده‌است.

 

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ

هتل ۳ ستاره سیمرغ یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت جزیره کیش است. هتلی با حیاط رو به دریا که فضای مناسبی را برای قدم زدن و لذت بردن از آرامش آب‌های نیلگون خلیج فارس فراهم می‌کند. هتل سیمرغ مجهز به ۸۵ اتاق با ظرفیت‌های دو تخته تا پنج تخته است که هرکدام امکانات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. ساحل اختصاصی، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ از خدمات رفاهی این هتل است. هتل سیمرغ که در خیابان جهان کیش واقع شده‌است، دسترسی خوبی به مکان‌هایی مانند پارک دلفین‌ها، پارک سیمرغ و بازار مرجان دارد.

سخن پایانی

جزیره کیش دارای هتل های ساحلی متنوع با خدمات و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای است که در کنار چشم‌اندازی از آب‌های زیبای خلیج فارس می‌توانند سفر به این جزیره را به سفری خاطره‌انگیز تبدیل کنند. برای رزرو هتل کیش و یا هتل‌هایی در دیگر نقاط ایران می‌توانید به اسنپ‌تریپ، سایتی معتبر و کامل برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، مراجعه کنید.

 

 

کدخبر: 962622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟