با این تکنیک به آرامش می رسید/خطرات تلفن همراه را بشناسید

 تلفن همراه:استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت، موجب فشار اضافی به مهره‌های گردن می‌شود.

افزایش سن:شیر غنی شده با ویتامین دی، همانطور که سن افزایش می یابد، توانایی پوست برای جذب ویتامین دی از طریق نور خورشید کاهش می یابد. همین روند، مشکلات جذب کلسیم و در نهایت ابتلا به پوکی استخوان را تشدید میکند. بسیاری از زنان در سنین پایین به دلیل عدم دریافت کافی نور خورشید و یا عدم نوشیدن شیر کافی، دچار فقرویتامین دی هستند. این در حالی است که نوشیدن حداقل یک فنجان شیر غنی شده با ویتامین دی به تمام زنان توصیه می شود.

سکسه های مزمن:محققان با بیان اینکه علت دقیق سکسکه مشخص نیست، معتقدند: استرس، هیجان یا مصرف برخی غذاها یا خوراکی‌ها می‌تواند در شروع آن نقش داشته باشد.

ورزش در آب:هر نوع ورزش Sport آبی می تواند در کاهش استرس و اضطراب مفید باشد. فعالیت در آب می تواند یکی از آرامش بخش‌ترین فعالیت هایی باشد که به کاهش استرس کمک می کند. قرار گرفتن در آب برای بدن و ذهن بسیار آرامش بخش است. در حقیقت، از صدای آب برای مدیتیشن نیز استفاده می شود.

تب در نوزاد:یکی از علائم جدی در نوزاد و کودکان نوپا تب است. نوزاد در 3 ماه اول نباید تب کند. اگر دمای بدن فرزند شما 100.4 درجه فارنهایت یا بیشتر بود فوراً به دکتر یا اورژانس مراجعه کنید.اگر نوزاد شما 3 ماه را رد کرده است می‌توانید یک روز صبر کنید اما اگر تب قطع نشد فوراً به پزشک Doctor مراجعه کنید.تب اگر بیشتر از 24 ساعت طول کشید و علائم سرماخوردگی هم دیده نشد باید بررسی شود.

سرخوردگی:انتخاب اسم مناسب تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت افراد دارد؛ به طوری یک رفتارشناس معتقد است انتخاب اسم نامناسب حتی می تواند باعث سرخوردگی، گوشه گیری و انزوای فرد شود.

ریسک آسم:گنجاندن مغز آجیلی و ماهی های چرب در رژیم غذایی کودکان از ریسک ابتلا به بیماری های آلرژیک نظیر آسم و رینیت آلرژیک در آنها تا سن نوجوانی پیشگیری می کند.

تقویت چشم ها:فلفل دلمه ای قرمز، حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است. این ویتامین برای مویرگ های چشم شما بسیار مفید خواهد بود و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.

قرص های خواب:عرق بهارنارنج یک داروی گیاهی با طبیعت گرم است که دارای خواص بیشماری همچون آرام بخشی، کاهش دردهای عصبی و تنظیم ضربان قلب Heart است.عرق بهارنارنج یک قرص خواب طبیعی است.

آنتی اکسیدان ها: برخی ترکیبات موجود در چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها، باعث قطع رشد سلول های سرطانی در محیط آزمایشگاهی شده اند. افرادی که چای سبز می نوشند و از سیگار اجتناب می کنند، کمتر در معرض خطر سرطان مری هستند. البته چای سبز خواص دیگری نیز دارد و از بروز خطر حمله قلبی(heart attack) و ابتلا به اضطراب می کاهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟