معجزه انار میوه پاییزی/ درمان عفونت ها با انار کبابی + فیلم
حجم ویدیو: 12.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45

انار کبابی و روی آتش قرار گرفته در دفع عفونت های بدن بسیار موثر است.

به گزارش رکنا ، انار مش سی یک اصطلاح است مانند سیب زمینی آتشی شده خودمان. وقتی سیب زمینی را می انداختیم در آتش تا کباب شود و بعد می خوردیم دقیقا این اصطلاح یعنی انار مش سی هم در طب سنتی به معنای انار کباب شده روی آتش است.

انار آتشین

برای در امان بودن از انواع عفونت ها می توانید یک انار را در آتش بیندازید تا کباب شود و گوشه ای بگذارید تا خنک شود. این انار کبابی را به ویژه در شب بخورید و تمام رگه ها و بخش های آن را مصرف کنید به جز پوست انار را.  حدود 20 دقیقه باید بجوشد تا جوشانده آن مفید واقع شود. برای زنان باردار چرک خشک کن شیمیایی نمی توان تجویز کرد اما این انار آتشین برای آنها بسیار مفید است .

طرز تهیه انار کبابی برای شهری ها

شما اگر این انار را شب بخورید صبح که از خواب بیدار شوید متوجه می شوید که تمام عفونت های بدن تان ریشه کن شده است. اگر شما در شهر زندگی می کنید و امکان قرار دادن انار روی آتش را ندارید می توانید از شعله پخش کن استفاده کنید. یک شعله پخش کن را روی گاز قرار دهید و با شعله کم انار را 20 دقیقه روی آن بگذارید تا انار درون خودش بجوشد. هرازگاهی انار را بچرخانید. خواهید دید گه به مرور زمان چرک های بدن چه برونشیت های مزمن مربوط به ریه، چه گوش درد، چه عفونت های سرماخوردگی و چه گلودرد به کلی از بین می رود.

کدخبر: 743358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟