رفع ضعف قاعدگی خانم ها با شیره انگور

به گزارش رکنا، کمتر کسی می داند که مصرف شیره انگور درمان خوبی برای افسردگی، ضعف های قاعدگی و وزن گرفتن بچه های لاغر و ضعیف است. خانم ها می توانند در دوران قاعدگی روزی 3 تا 4 وعده مقداری شیره انگور را در آب حل و مصرف کنند.

خانم‌ها در دوران قاعدگی شیره انگور بخورند

متخصص طب سنتی درباره مدیریت غذا در طب سنتی و از نظر ابن سینا گفت: «ما باید برای حفظ سلامتی‌مان، غذایی که می‌خوریم را مدیریت کنیم. گندم و جو به عنوان غذای انسان‌ها معرفی می‌شود. جو، برای افراد گرم‌مزاج، خوراک بسیار خوبی است ولی افراد سرد مزاج با خوردن آن دچار نفخ خواهند شد.»

وی افزود: «اگر ما بدانیم که باید چه چیزی بخوریم و چه چیزی نخوریم، می‌توانیم سلامت خود را بهتر مدیریت کنیم. مثلا ایران، دومین کشور صادرکننده انگور در دنیاست اما کمتر کسی می‌داند که مصرف شیره انگور می‌تواند درمان خوبی برای افسردگی و ضعف‌های قاعدگی باشد و باعث وزن گرفتن بچه‌های لاغر و ضعیف بشود.»

دکتر محسن ناصری تاکید کرد که خانم‌ها می‌توانند در دوران قاعدگی، روزی 3 تا 4 وعده، مقداری شیره انگور را در آب حل و مصرف بکنند. «غذای ما انسان‌ها باید به غذای چهارپایان نزدیک‌تر باشد تا به غذای حیوانات درنده یعنی ما باید بیشتر، سبزی‌های مختلف را مصرف بکنیم تا انواع گوشت‌ها را.»

به گفته دکتر ناصری، بقراط می‌گوید: ‌«مردمی که غذای وحوش را می‌خورند، بیمار می‌شوند. ما به آنها غذای طیور می‌خورانیم و درمانشان می‌کنیم.»

کدخبر: 929068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟