الله‌کرم: برای جلوگیری از ورود فتنه به شورای شهر تهران کاندیدا شدم

به گزارش ایسنا، عبدالحسین الله‌کرم دبیر کل سابق انصار حزب‌الله بعدازظهر امرحسین الله‌کرم گفت که برای جلوگیری از ورود فتنه به شورای شهر تهران کاندیدای انتخابات شورای شهر شده است.
وی پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در معرفی خود اظهار کرد: سابقه من آنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌کنند نیست بلکه من دارای سابقه حضور در جبهه و همچنین فعالیت به عنوان دیپلمات در کشورهای دیگر هستم.
وی ادامه داد: من زمانی فرمانده جنگ بوسنی بودم و همچنین در کرواسی به عنوان وابسته دفاعی ایران از سال‌های ۸۶ تا ۸۹ فعالیت می‌کردم. با این وجود خبرنگاران همه اینها را فراموش می‌کنند و در بیان سابقه من فقط به موضوع کوی دانشگاه اشاره می‌کنند.
الله‌کرم با بیان اینکه در دوره پنجم شورای شهر شاید تحصیل‌کرده‌تر از من پیدا نکنید، خاطرنشان کرد: من به شورا آمده‌ام چراکه احساس می‌کنم ممکن است جریان فتنه دوباره به شورای شهر تهران بازگردد و آن را به تعطیلی بکشاند. من امروز آمده‌ام تا جلوی تعطیلی شورای شهر بعدی تهران را بگیرم.
دبیر کل سابق انصار حزب‌الله با بیان اینکه دو طرح شورامحوری شهرداری و شهر تهران را در دستور کار خود دارم، خاطرنشان کرد: من به دنبال اجرای ۱۰ فرمان خود در حوزه شهری هستم.
سیاست‌گذاری در تولید فرهنگ اسلام انقلابی، ریشه‌کنی رشوه و فساد و حاکمیت پاکدستی در شهر، به کارگیری مدیریت انقلابی، حمایت از مسکن محرومین و کنترل برج‌سازی و همچنین جلوگیری از ریخت و پاش بودجه از جمله بندهای مختلف ۱۰ فرمانی است که الله‌کرم به آن اشاره کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست منتخبین اصولگرا حضور خواهید داشت، گفت: من با لیست جریان‌های انقلابی به میدان خواهم آمد و با جریان‌هایی که دوز انقلابی بالاتری دارند موافق هستم.
الله‌کرم همچنین در پاسخ به این پرسش که چنانچه فعالیت شما مورد تایید قرار نگیرد چه واکنشی از خود نشان می‌دهید، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو هر آنچه که درباره من و جریان همسوی من اتفاق بیفتد و تصمیم گرفته شود را می‌پذیرم و چنانچه که اعتراضی داشته باشم از طریق قانون Law دنبال خواهم کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟