وزیر پیشنهادی اطلاعات: اگر با گلایه رئیس جهمور مواجه بودیم ،در صدد زدودن گلایه ها خواهیم بود
حجم ویدیو: 18.25M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51

رکنا سیاسی: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌هایش، با گرامیداشت شهدای وزارت اطلاعات، گفت: از مقام معظم رهبری به دلیل موافقت با ادامه سربازی اینجانب تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: امروز با وزارت اطلاعاتی مواجهیم که عرصه سربازانی فداکار، متعهد، مومن و ولایت‌مدار و دلسوز وحدت و امنیت ملی هستند. طی ۴ سال گذشته اهتمام بر حفظ استقلال Esteghlal وزارت، عدم وابستگی حزبی، کار کارشناسی بر محورهای راهبردی در دستور کار بود. در این مدت کار اطلاعاتی مردم‌پایه با مشارکت مردم و دانش‌پایه با چندین هزار کارمند در رشته‌های دکترا و سایر مقاطع تحصیلی و پژوهش‌پایه از راهبردهای وزارت اطلاعات بود.
وزیر پیشنهادی اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات در این مدت در جهت ارتقاء تجزیه و تحلیل اطلاعاتی اضافه بر تجمیع اطلاعات اهتمام ورزیده و تحلیل‌های عمیقی را در عرصه‌های مختلف هم برای مسئولان تصمیم‌گیر و هم برای صاحبان تریبون ارسال کرده است تا هم تصمیمات مسئولان و هم هدایت افکار عمومی توسط صاحبان تریبون به نحو خوبی انجام شود.
وی گفت: در ۴ سال آینده نیز کار اطلاعاتی بر پایه احکام شرعی و رعایت حلال و حرام الهی با رعایت ارزش‌های اخلاقی، قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه جا از جمله با متهمان بر این پایه حرکت می‌کند و اگر با گلایه به حق رییس‌جمهور مواجه بودیم قطعا با برنامه‌ها درصدد زدودن کوچکترین گله‌ها خواهیم بود.
علوی از انضباط مالی و هزینه‌کرد برنامه‌ای اعتبارات و بهره‌وری از منابع مالی، گسترش فعالیت‌های عمرانی و ایجاد امکان مورد نیاز برای عملکرد بهتر سربازان امام زمان سخن گفت و ادامه داد: از ویژگی‌های این دوره ثبات مدیریتی و تغییرات در حد ضرورت و آرامش و انسجام در مجموعه مدیریتی وزارت بود. مجموعه معاونان در حرکتی هم‌افزا و همدلانه مسئولیت‌های خود را انجام دادند و وزارت اطلاعات در همه ابعاد کار خود را دنبال کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟