برخی مقامات کشوری از ظرفیت پروفسور سمیعی آگاهی ندارند

رکنا سیاسی: مهدی شهریاری در همایشی که با حضور پروفسور مجید سمیعی جراح مغزو اعصاب برتر دنیا و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، افزود: هنوز در ایران افرادی هستند که این دانشمند بزرگ ایرانی را نمی شناسند و هنوز بسیاری از مقامات کشوری از ظرفیت پروفسور سمیعی آگاهی ندارند.
وی ادامه داد: این درحالیست که بسیاری از مقامات سایر کشورها درخواست دارند که چند دقیقه‌ای با پروفسور سمیعی ملاقات داشته باشند.
وی با اشاره به این‌که «پروفسور سمیعی از افتخارات ایران است که توانسته توجه مجامع بین‌المللی را جذب کند»، اظهار داشت: این دانشمند می‌تواند به اندازه 10 وزارت خارجه برای کشور کار انجام دهد، و پروفسور سمیعی عشق و علاقه‌ای به کشورمان دارد که سنگینی وظایف یک وزارت خارجه را به دوش کشیده است.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت تاکید کرد: به طور قطع با حضور پروفسور سمیعی، در روابط ما با اتحادیه اروپا چنان تحولی ایجاد می‌شود که خیلی از دشمنان نخواهند توانست به این روابط آسیبی وارد کنند.
وی با اشاره به این‌که «در حال حاضر 20 پزشک ایرانی در کشور آلمان مشغول بکار هستند»، گفت: بسیاری از آن‌ها پروفسور هستند و از سوی دیگر مردم آلمان نیز اعتماد بالایی به پزشکان ایرانی دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟