تشکیل کمیته‌هایی در مجمع تهران برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارت علوم و نیرو

رکنا سیاسی: محمدرضا بادامچی اظهار داشت: مجمع نمایندگان تهران در آخرین جلسه خود به بررسی ویژگی‌های وزرای علوم، نیرو و استاندار و فرماندار تهران پرداخت و کمیته‌هایی را در این رابطه مشخص کرد.
وی توضیح داد: بر این اساس برخی از نمایندگان تهران همچون صادقی و محمدی برای کمیته مربوط به تعیین اولویت‌های وزیر علوم و نعمتی و نجفی برای کمیته مربوط به تعیین اولویت‌های وزیر نیرو مشخص شدند. کمیته دیگری نیز برای تعیین ویژگی‌های استاندار و فرماندار تهران نیز تعیین شد.
نماینده تهران ادامه داد: قرار است این کمیته‌ها با ارتباط با دولت از گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو مطلع شوند و در جلسه هفته جاری این افراد را به نمایندگان تهران معرفی کنند.
بادامچی همچنین گفت: کمیته مربوط به مشخص شدن گزینه‌های استاندار و فرماندار تهران نیز بعد از جمع بندی نتایج را در مجمع تهران اعلام می‌کنند تا در نشستی با وزیر کشور این اولویت‌ها جهت انتخاب استاندار و فرماندار مطرح شود.
وی در پایان اظهار داشت: مجمع تهران هفته جاری نشستی را برای جمع بندی برگزار می‌کند چون براساس اطلاع ما دولت در هفته اول مهر گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو را به مجلس معرفی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟