رئیس سازمان تعزیرات : از آقای آوایی برای رفع مسئولیتم در تعزیرات تشکر می کنم

رکنا سیاسی: مهدی امیری‌اصفهانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه هر فردی در مسیر رضای خدا باشد، خدا عزیزش می کند، گفت: خدا به پیغمبرش می گوید نگران حرف ها نباش. همکاران ما در سازمان تعزیرات حکومتی عزیزند و عزیزتر خواهند شد. من از تمام دوستانی که در این مدت من را در این امر و وظیفه یاری کردند، تشکر می کنم.
وی افزود: نزدیک ایام محرم هستیم، اصلی ترین پیام امام حسین (ع) آزادگی است. مبنای سازمان تعزیرات هم آزادگی است و توفیقش هم در همین است. سازمان تعزیرات با حقوق مختلف مردم سر و کار دارد و به همین دلیل مسیر سختی دارد. در طول این 35 سال تجربه‌ای که داشتم و در این مدت که در سازمان تعزیرات خدمت کردم، یقین یافتم که جز آزادگی و رعایت انصاف هیچ مسیری برای سازمان تعزیرات وجود ندارد.
امیری اصفهانی اضافه کرد: از همه همکاران، معاونین، مدیران کل، سایر دوستان، اعضای شعب و دیگر دوستان تشکر می کنم. در طول این مدت با برادر کوچک شان، برادرانه برخورد کردند. وظیفه می دانم از آقای آوایی و هر فردی که در زمینه رفع مسئولیتی که بر دوش من سنگین بود، کمک کردند، تشکر کنم. هر پرونده‌ای که به دست من می رسید با دقت آن را مطالعه می کردم ولی هر کدام از این گزارش ها بار مضاعف بر دوش من بود چرا که باید در آخرت پاسخگو باشیم. برای آقای انصاری آروزی موفقیت دارم، از ایشان جز تدبیر و خوش نامی چیز دیگری شناخت ندارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟