سعید نورمحمدی: ترجیح سخنگوی جبهه اصلاحات ایران به رای آوری رییسی  است!

به گزارش رکنا، رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌های خلاف واقع بود.

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان در گفت‌وگو با رکنا درباره این موضوع مصداق سخنان امروز رهبری چه کسی است؟! گفت: اینکه مصادیق سخنان رهبری چه کسانی است بنده اطلاع ندارم اما با توجه به اطلاعات و گزارش‌های کامل‌تری که ایشان دریافت می‌کنند، دستور بررسی دادند. اما با توجه به اینکه خانواده افراد مدنظر ایشان بودند این احتمال می‌رود که با توجه به صحبت‌های پیش آمده درباره خانواده آقای لاریجانی منظورشان است.

نورمحمدی درباره این مسئله که درصورت تایید صلاحیت لاریجانی و حضور مهرعلیزاده و همتی آیا نیروهای حاضر درستادها دچار اختلاف می‌شوند بیان کرد: افراد اصلاح طلبی که در ستاد کاندیداها حضور دارند به این معنا نیست که رای بدنه اصلاح طلبان را دارند.

نورمحمدی افزود: امروز اقای مهرعلیزاده تمام تلاش خود را می‌کند تا خود را اصلاح‌طلب جلوه داده و به راس جریان اصلاحات ابراز وفاداری کند تا شاید رای بدنه را به دست بیارد اما اقبالی که به او شده نسبت به آقای همتی خیلی کم تر است.

عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان با بیان اینکه بعید می‌دانم لاریجانی تایید صلاحیت شود تصریح کرد: به عقیده من در این انتخابات ما شاهد دو قطبی همتی و رییسی خواهیم بود که بر سر موضوعاتی همچون برجام، FATF و... بحث خواهد شد.

سعید نورمحمدی درباره این موضوع که جبهه اصلاحات بناست که چه کاری برای انتخابات انجام دهد تاکید کرد: تصمیمی که جبهه اصلاحات بعد از رد صلاحیت‌ها گرفت یک تصمیم احساسی بود اما هم اکنون که فضای احساسی فروکش کرده خیلی از احزاب و شخصیت‌ها معتقد هستند که باید در انتخابات شرکت کنیم اما یک جریان خاص اصرار دارد که در انتخابات شرکت نکنیم و خیلی‌ها برای اینکه جبهه اصلاحات فرو نپاشد با عنوان حقوقی خود در ستاد‌ها حضور‌ دارند.

این عضو ارشد ندای ایرانیان در پایان در پاسخ به این سوال که دقیقا چه کسانی مخالف شرکت هستند، تصریح کرد: مشخصا بیشتر از سوی خانم آذر منصوری و حزب اتحاد ملت این اقدام صورت گرفته است و ترجیح آنان این است که آقای رییسی رای بیاورد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟