صدور بیش از 180 مجوز ساخت فیلم سینمایی، در دولت سیزدهم

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت:پس از نقد رفتار و مواضع نمایندگان صنوف در شورای پروانه ساخت سینمایی لازم دیده‌ام نکته‌ای را عرض کنم . اعضای محترم شورای پروانه ساخت سینمایی علی الخصوص نمایندگان صنوف در این شورا همواره حامی و دلسوز سینماگران بوده اند و در خصوص فیلمنامه های وارده ضمن دقت نظر و مراقبت فنی و محتوایی ، بیشترین تعامل و همدلی را با سینماگران و دست اندرکاران سینمایی داشته اند و جهت پیشبرد کار ، جلسات متعدد و گاه طاقت فرسا با متقاضیان پروانه ساخت داشته اند .

وی افزود: در دولت جدید بیش از ۱۸۰ فیلمنامه سینمایی مجوز تولید گرفته‌اند که ضمن رعایت تنوع ژانر و گوناگونی موضوعات ، به لحاظ ترکیب و تنوع سینماگران نیز از چهره‌های شاخص و پیشکسوت تا سینماگران تازه کار و کمتر شناخته شده در جدول دیده می‌شوند.

سهرابی ادامه داد: آنچه بنده از نزدیک شاهد بوده ام تک تک اعضای شورای پروانه ساخت همواره با وجدان کاری در خدمت سینماگران هستند و این تعامل به لطف خدا نتایج ارزشمندی داشته است . بنابرین انتظار می رود برخی دوستان ، جانب انصاف و دیگر جوانب امر را در مواضع و نظراتشان رعایت کنند و بی دلیل و به صرف شنیده ها، به اعضای محترم شورا بویژه نمایندگان محترم صنوف که حقیقتا در خدمت سینما و سینماگران عزیز هستند حمله نکنند و ناخواسته موجب تضعیف یا تخریب آنها نشوند .

وی عنوان کرد: سینمای ایران شریف است و بخش مهمی از شرافت آن مدیون اخلاق مداری و رعایت حرمت فی مابین است لذا از اعضا محترم صنوف بویژه عناصر موثر و تصمیم‌گیر و مسئول انتظار می‌رود با کنار گذاشتن اختلافات و کمک به سینما ، این هنر-صنعت مهم را که در حال اوج گرفتن است یاری کنند تا از دل همین تعامل و همدلی ، سینمای ایران در همه ابعاد، مضامین و ژانرها به رونق اقتصادی و شکوه و تعالی رسد .

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟