تست شخصیت شناسی /  کدام تصویر را انتخاب می کنید؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، با انجام یک تست ساده در یابید که احساسات درونی و شخصیت شما چگونه است ؟ به تصویر زیر خوب نگاه کنید و هر کدام که حس بهتری در شما ایجاد کرد را انتخاب کنید .

تصویر 1

آرزوهای نامحدودی داردی که برای رسیدن به آن تلاش زیاد می کنید ، از دوران کودکی متوجه شدید که قوه  تخیل بالایی دارید که به رویاها و برنامه هایتان برای آینده دامن میز ند . تا زمانی که به هدف و آرزوهای خود نرسید دست بردار نیستید و تلاش می کنید .

تصویر 2

شما شخصیتی قوی دارید که به طرز غیرقابل باوری تحت تاثیر احساسات قرار می گیرد . معمولا هنگام تصمیم گیری ، آن چه که قلبتان می گوید را انتخاب می کنید . صداقت ، سخاوتمندی و مهربانی از بارزترین ویژگی های شماست .

تصویر 3

دوست دارید که ذهنتان را بیش از اندازه درگیر کنید و به خاطر هوش بالایی که دارید عادت به نوشتن مقالات علمی ، تحلیل آثار ادبی نویسندگان بزرگ و حتی حل مسائل منطقی برای افزایش تحریک مغزی دارید.

تصویر 4

فردی هستید که همه کار هایتان را ، به ویژه تصمیم گیری های مهم ، با آرامش انجام می دهید .کنجکاو هستید و برای شناخت اطرافیانتان تلاش می کنید .  عاشق بیرون رفتن و تفریح با دوستان خود هستید و از وقت گذراندن با شریک عاطفیتان در یک عصر رمانتیک نیز بسیار لذت می برید .از ورزش های هیجان انگیز به شدت لذت می برید.
کدخبر: 771069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟