تست : از 3 بازیگر شوهر دلخواه را انتخاب کنید ! / شخصیت شناسی

گاهی اوقات تصمیم گیری برای زنان دشوار است که چه مردی می خواهند. کدام مرد برایشان مناسب است ؟ تا حالا در این موقعیت قرار گرفتید ؟ از خودتان پرسیدید که چه مردی را می پسندید ؟ خواسته ها و تمایلات پنهانی زیادی در ناخودآگاه ما وجود دارد.حالا با انجام این تست ببینید که به دنبال چه نوع مردی هستید فقط کافی است یکی از سه مرد را انتخاب کنید!

 مرد 1

یک شریک خوب و احساسی این دقیقاً همان چیزی است که دوست دارید در کنار خود ببینید. شاد و سراسر توجه باشد . هرکجا و هر زمان لبخندی سرشار از قدرت و اعتماد به نفس به شما بزند . با چنین مردی خوشحال خواهید شد و مطمئن هستید که او شما را دوست دارد. این مرد هرگز به شما خیانت نمی کند ، توهینی در رفتار هایش ندارد و حتی اگر دعوایی پیش آید برای کوتاه مدت ناراحت می شود و بعدا همه چیز را به فراموشی می سپارد .

 مرد 2

شیک، هوشمند با رفتاری تجاری ! میل درونی شما نشان می دهد که این مرد ایده آل شما است . او خوش لباس است، فصاحت خوبی دارد، باسواد است و می داند چگونه پول در بیاورد. او دارای حس شوخ طبعی، کمی روحیه طوفانی و احساسی است. یک رهبر به تمام معنا است و شما ناخواسته تسلیم جذابیت چنین مردی می شوید.

 مرد 3

اسپرت و با اعتماد به نفس. چنین مردی انرژی و قدرت باورنکردنی از خود ساطع می کند. شما جذب چنین مردانی می شوید. با چنین مردی، شما نیز به وزن و ورزش خود نظارت و توجه می کنید . با یک شوهر ورزشکار، می خواهید تمام اوقات فراغت خود را کنارش متنوع بگذرانید از سینما گرفته تا ماهیگیری یا مسافرت با ماشین.

کدخبر: 771097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟