شخصیت شناسی از روی رنگ چشم

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این جمله که چشم ها آینه روح انسان است بی دلیل نیست. ما فقط با نگاه کردن به چشمان یک فرد می توانیم بسیاری از احساسات او را بخوانیم. رنگ چشم یک شخص می تواند بر شخصیت او نیز تأثیر گذار باشد پس ببینیم که رنگ چشم هر فرد گویای چه چیزی است .

چشم آبی

افراد با چشمان آبی متزلزل و عاشق آزادی هستند. آنها عاشق تغییرات در زندگی و سفر  های مداوم هستند و همیشه می خواهند تا حد امکان همه چیز را تجربه کنند. زندگی کردن با افراد چشم آبی خسته کننده و سخت نیست ، افرادی که چشمان آبی دارند با جذابیت خاص خود متمایز می شوند. عاشق شدن این افراد بسیار آسان است، اما آنها اغلب از تعهد اجتناب می کنند و معمولاً شریک زندگی خود را مدام تغییر می دهند.

چشمان سبز

صاحبان چشم سبز در برابر استرس مقاوم و مصمم هستند و همیشه خود را در برابر بروز هر مشکلی حفظ می کنند. افراد با چشمان سبز در هر فعالیتی موفق می شوند و در زمینه خلاقیت و مدیریت کاریزمای ذاتی شان آن ها را به سمت موفقیت می کشاند.  افراد با چشمان سبز گاهی اوقات در برقراری ارتباط با جنس مخالف مشکل دارند. این افراد در سنین پایین اغلب می توانند شریک زندگی خود را تغییر دهند، اما در سنین بالغ تر، یک جفت روحی برای بقیه عمر خود پیدا می کنند.

چشمان قهوه ای

افراد با چشمان قهوه ای نمی توانند زندگی خود را بدون افراد دیگر تصور کنند. آنها دائماً هوس ارتباط دارند زیرا این چیزی است که به آنها انرژی می دهد. آنها عاشق تفریح ​​هستند و حس شوخ طبعی خوبی دارند، به همین دلیل است که در هر جمعی دوستشان دارند. چشم‌های قهوه‌ای در هر شرایطی می‌توانند دوستانی پیدا کنند، اما این افراد در اعماق قلبشان احساس تنهایی می کنند این به این دلیل است که صاحبان چشم‌های قهوه‌ای تمایل دارند که اجازه ندهند دیگران خیلی به هم نزدیک شوند. چشم قهوه‌ای‌ها بسیار پرشور و شهوانی هستند، بنابراین شریک زندگی خود را برای مدت طولانی پس از طلاق فراموش نمی‌کنند.

چشم های خاکستری

این رنگ چشم بسیار نادر است. چنین افرادی به خاطر آرامش درونی و سخت کوشی خود متمایز هستند. آنها شرکت در جمع های پر سر و صدا را دوست ندارند و ترجیح می دهند در خانه با یک فنجان چای و یک فیلم مورد علاقه تنهایی بنشینند، اما در یک مهمانی شرکت نکنند . آنها دوستان خوبی هستند که همیشه گوش می دهند و به شما کمک می کنند تا راه حل های مناسب را پیدا کنید. روابط با صاحبان چشمان خاکستری مانند یک پناهگاه امن است. آنها با خونسردی به درگیری‌ها واکنش نشان می‌دهند و سعی می‌کنند بدون فریاد زدن یا جر و بحث، مسائل را بفهمند. اگر به دنبال اشتیاق و هیجان هستید، در رابطه با صاحب چشم خاکستری به آن نخواهید رسید اما مطمئن باشید اگر وارد رابطه با یک چشم خاکستری شوید با تمام وجود خودش را وقف شما می کند.

 

کدخبر: 771131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟