خانم ها بخوانند / با این 6 ترفند راه خیانت شوهرتان را ببندید !!

به گزارش رکنا ،  ما برای مردانی که می خواهند خود را بشناسند و زنانی که می خواهند شریک زندگی خود را کشف کنند، از انتظارات مردان در روابط صحبت می‌کنیم.

احترام

مردان می خواهند از نظر زنی که به آنها اهمیت می دهند قهرمان باشند. این حس را باید به صورت مداوم از طرف همسر خود دریافت کنند.

یادداشت های تشکر کافی است تا او احساس کند کارش را درست انجام می دهد. زیرا مردان با نگرش مردانه می خواهند به شما در رفع نیازهایتان کمک کنند.

راه دیگر برای نشان دادن اینکه به همسرتان احترام می گذارید این است که به او اجازه دهید برنامه‌ریزی‌ها را او انجام دهد. پذیرفتن انتخاب های او به جای مشاجره یا ارائه پیشنهادهای بهتر، او را خوشحال می کند.

آزادی

مردان زنان بادرک و وفادار را دوست دارند. دائماً از آنها نپرسید”کجا بودی؟”، “کی می آیی؟”؛ پرسیدن سوالاتی از این قبیل باعث می شود آنها احساس بی حوصلگی و خفگی کنند!

صداقت

دلیل اینکه مردان رفتارهای کنترل کننده را اتخاذ می کنند ممکن است این باشد که اغلب به طرف مقابل اعتماد ندارند یا فکر می کنند همسرشان برخی موضوعات را با عوض کردن جزییات برای آنها شرح می‌دهد.

وقتی با سؤالاتی به سراغ شما می آیند، صادق باشید و شرایط را با آرامش توضیح دهید. در چنین مواقعی رابطه‌ی شما از آسیب دیدن حفظ می‌شود.

بخشش

یکی از بزرگ‌ترین انتظارات مردان از زنان این است که بتوانند اشتباهات، عیب ها و نگرش های بی ملاحظه او را ببخشند.

وقتی همسرتان کاری را با بی ملاحضگی انجام می دهد، در ابتدا ناراحتی خود را به زبان بیاورید. وقتی متوجه شد که اشتباه کرده است، او را در نهایت ببخشید.

شوخ طبعی

مردان از گذراندن وقت با زنانی که چیزهای خنده‌داری را به اشتراک می‌گذارند، لذت می‌برند. زیرا برای مردان، زنانی که می توانند با آنها بخندند، زنانی هستند که می توانند با آنها راحت باشند.

پذیرش تفاوت‌ها

یکی از مهم ترین نقاط جذاب بین شرکا، تفاوت آنهاست! به همان اندازه که نقاط مشترک دارید، علاقه ی شما به چیزهای مختلف در واقع چیزی است که می‌تواند رابطه را زیباتر کند.

هنگامی که شریک زندگی شما هیجان خود را در مورد هر چیزی – برای مثال فوتبال – برای شما شرح می‌دهد، با دقت به او گوش دهید. اینگونه می‌توانید ارتباطات خود را تقویت کنید.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 810251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟