این مرد جذاب چه نسبتی با فریبا نادری دارد ؟! / استوری ای که وایرال شد !

به گزارش رکنا ، فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1363 در تهران متولد است، فریبا نادری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد، فریبا نادری برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد،فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد،فریبا نادری در اولین تجربه بازیگری در سریال مروارید سرخ مسعود رسام مقابل دوربین رفت.

همونطور که گفتیم فریبا نادری کارنامه کاری خوبی داره اما در اصل با بازی در سریال "ستایش" حسابی ترکوند و با وجود اینکه ابتدا به دلیل نقشی منفی که داشت تو چشم مخاطب منفور شد اما به شهرت خیلی خوب رسید. فریبا نادری حالا بیش از 2 ملیون فالوور در صفحه اینستاگرامش داره که دوست دار وی هستند و چنان تو کامنتا نظرات منفی براش نمیاد و اتفاقا کلی هم فن پیج داره!

فریبا نادری در این صفحه تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه اما خلاقیت چندانی نداره و همش یه مدل عکس میگیره جوری که انگاری تنها هدفش عکس گرفتنه نه هیچ چیز دیگه ای. در ادامه جدید ترین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید

استوری فریبا نادری برای تولد برادرش

منبع : شایا نیوز

 

 

کدخبر: 813713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟