غوغای رکورد عجیب شبنم مقدمی ! /  خانم بازیگر  هزار چهره را بشناسید !

شبنم مقدمی متولد 3 فروردین 1351 در تهران است . شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون است . شبنم مقدمی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی می باشد که چند ترمی پرستاری خوانده و حالا شبنم مقدمی عاشق شعر و رمان بوده و همسرش هم بازیگر است.  شبنم مقدمی  رکورد شکنی کرد.

شبنم مقدمی که این روزها سریال «شبکه مخفی زنان» را از پلتفرم «نماوا» در حال پخش دارد، رکورددار حضور در شبکه نمایش خانگی شد و عنوان پر کارترین بازیگر زن این عرصه را از آن خودش کرد.

او نخستین بار در سال 1393 با بازی در سریال کمدی «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی حضور در شبکه خانگی را تجربه کرد. مقدمی بعد از گذشت 5 سال به دعوت مهران مدیری در سریال «هیولا» حاضر شد تا به این ترتیب دومین سریال خانگی هم در کارنامه‌اش ثبت شود. او برای این سریال موفق شد تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی سریال‌های خانگی و تلویزیونی را از آن خودش کند.

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا ، تولید سریال‌های خانگی رونق گرفت و بسیاری از اهالی سینما جذب تولیدات این شبکه شدند. مقدمی در این دوران و در حدفاصل سال‌های 1399 تا 1401 در 5 سریال خانگی بازی کرد. «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان یکی از کارهای شاخص مقدمی در این دوران است. او در ادامه در سریال « مردم معمولی» ساخته رامبد جوان بازی کرد و در سال 1400 هم مشغول بازی در دوسریال «شبکه مخفی زنان» و « بی‌گناه» شد.

مقدمی در سریال «شبکه مخفی زنان» که چند هفته‌ای است پخش آن از پلتفرم «نماوا» شروع شده، عهده دار نقش «سلطان خانم»، همسر اول « محمود خان زنبورک‌چی» است. سریال دیگر او با نام «بی‌گناه» هم قرار است به زودی روی پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شود. این سریال را مهران احمدی کارگردانی کرده و مقدمی در آن نقش زنی به نام«فروغ فرشباف» بازی می‌کند.

در حال حاضر او با بازی در شش سریال رکوردار حضور در سریال‌های خانگی در بین بازیگران زن است. مقدمی این روزها مشغول بازی در یک سریال خانگی دیگر است که هنوز خبر آن رسانه‌ای نشده است. بر همین اساس آمار او تا اعلام رسمی خبر تولید سریال مذکور شش به علاوه یک سریال است.

هانیه توسلی و سحر دولتشاهی با بازی در پنج سریال بعد از شبنم مقدمی پرکارترین بازیگران شبکه نمایش خانگی هستند. در بین بازیگران مرد هم این رکود با بازی در 9 سریال در اختیار مهران مدیری است و بعد از او حسین یاری با بازی در هشت سریال رکوردار است.

کدخبر: 819336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟