خانم بازیگر نقش خرم سلطان غوطه ور در ثروت ایرانی‌ها ! / پشت پرده یک معامله تجاری با ایران !

به گزارش رکنا، مریم اوزرلی متولد۱۲ اوت ۱۹۸۳و بازیگر ترک‌تبار اهل آلمان است،مریم اوزرلی  دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. مریم اوزرلی خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد.مریم اوزرلی درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌است. مریم اوزرلی معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۲ به‌دلیل همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

مریم اوزرلی که نه تنها در ترکیه بلکه در جهان عرب و همچنین میان ایرانی ها شهرت قابل توجهی دارد، جیب خود را با همکاری‌های تبلیغاتی پر می‌کند.اوزرلی سال گذشته چهره یک برند پوشاک زنانه شد که موسس آن طراح ایرانی فریبا پورخاجانی می‌باشد.

مریم اوزرلی بازیگر ترک

به نقل از اخبارTakvim؛ گفته می‌شود مریم اوزرلی در آن زمان برای اولین همکاری اش یک میلیون لیر دریافت کرد و فروش این برند ایرانی را ترکاند!پس از آن این طراح مد ایرانی که قصد داشت برند خود را در آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و آمریکا معرفی کند، برای سال 2023 نیز با این بازیگر زیبا قراردادش را تمدید کرد.

بر اساس شنیده ها، این بازیگر زیبا که تا دو سال چهره این برند پوشاک خواهد بود، در ازای آن ۲ میلیون دلار به جیب زده است!از طرفی  به نقل از اخبار وب سایت کام در ماه های اخیر، مریم اوزرلی با 10 میلیون دلار ثروت یکی از ثروتمندترین نام ها در بین بازیگران زن ترکیه ای است.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 844773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟