شیک ترین لباس های نگار جواهریان که دل همه را برد!

به گزارش رکنا ، نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱و بازیگر است. نگار جواهریان برای فیلم طلا و مس برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد. نگار جواهریان برای فیلم حوض نقاشی بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد. نگار جواهریان از سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد.نگار جواهریان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد.

 

تو سینما و تلویزیونه ما دیگه دیدن خانوما با فیس و استایل های متفاوت و چیتان پیتان شده و جذاب عادی شده، جوری که انگاری مسابقه ای عظیم میونشونه و هرکی کمتر بماله یا کمتر عمل ممل داشته باشه از قافله عقبه! اما یکسری انگشت شمارم بینشون هست که مثلا نگار جواهریان یکیشونه و میشه گفت از خوشگلترین بانوان ساده سینماست. نگار جواهریان بعد از ازدواج با رامبد جوان بیش از پیش مشهور شد اما نباید از کارنامه کاری جذاب نگار جواهریان گذشت چرا که قبل از رامبد خان هم خانوم بازیگر خانوووومی بود واسه خودش تو بازیگری!

نگار جواهریان به مانند خیلیا نیست و یه فیس نچرال و درست حسابی داره نه مثل امثال خانوم نیوشا ضیغمی و یا فلور نظری که سرتا پا پروتز و جراحی هستند! شاید خیلیا باشن که بخاطر برنامه خندوانه چندان از رامبد جوان خوششون نیاد و به نظرشون دو رو باشه اما نگار جواهریان رو کمتر کسی پیدا میشه که دربارش نظری منفی بده و یا حاشیه براش بسازه که خب این برمیگرده به شخصیت خود فرد که با وجود همسری جنجالی خودت انقدر محبوب و دوست داشتنی باشی.

نگار جواهریان

 منبع : شایا نیوز

کدخبر: 853331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟