عکس تولد جالب پانته آ بهرام +  بیوگرافی و حواشی زندگی خانم بازیگر

پانته‌‌آ بهرام بازیگر معروف ایرانی متولد 13 اسفندماه سال 1348 و اهل تهران است. پانته آ بهرام بازیگری از گلاب آدینه فراگرفته و اکنون یکی از مطرح ترین بازیگران زن ایرانی است. پدرش داوود و مادرش صدیقه نام دارد و یک برادر و یک خواهر هم به نام رکسان دارد. پانته آ بهرام سال 1366 در سن 16 سالگی کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرد، همان سال با فصل سوم « سریال آیینه» ساخته ی غلامحسین لطفی در قاب تلویزیون دیده شد. پانته آ بهرام در سال 1367 و در سن 18 سالگی دوره های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات زیر نظر گلاب آدینه گذراند و پس از آن با رشته ادبیات نمایشی وارد دانشگاه شد.

پانته آ بهرام در سال 1369 در تئاتر « آتقی و شهر خیال» به صورت حرفه ای ایفای نقش کرد. پانته آ بهرام در سال 1367 با فیلم سینمایی « زشت و زیبا» وارد سینما شد. پانته آ بهرام در سال 1379 با سریال «مسافران» سیروس مقدم شناخته شد اما با فیلم « چهارشنبه سوری» ساخته ی اصغر فرهادی در سال 1384 و در سن 36 سالگی به شهرت رسید.

بهترین های مشوق های پانته آ بهرام به گفته ی خودش انوشیروان ارجمند بوده است . مرحوم ارجمند سبک بازی پانته آ بهرام را بسیار دوست می داشته است.

پانته آ بهرام در سال 1396 به دلیل اینکه دستمزدش توسط عوامل سریال « دلدادگان » پرداخت نشد ، در آخرین قسمت این سریال که کارگردانش منوچهر هادی بود حضور نیافت و انقدر روی تصمیم خود پافشاری کرد که هیچ وساطتی نتیجه بخش نشد و نویسنده مجبور شد سریال را به کلی تغییر دهد.

همین امر باعث شد که منوچهر هادی در فصل دوم سریال «گیسو» با پانته آ بهرام همکاری نکند هر چند که او در فصل اول سریال حضور داشت.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

منبع:دلگرم

کدخبر: 853452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟