شکار عکس مخفی نامزد خیلی جوان دی‌کاپریو ! / فاصله سنی 23 ساله آقای بازیگر با همسرش! + بیوگرافی

لئوناردو دی کاپریو متولد 11 نوامبر 1974 در آمریکا، بازیگر است. لئوناردو دی کاپریو بعد از سه بار ترک تحصیل در نهایت دیپلم گرفته است با فیلم کشتی تایتانیک به شهرت رسید و حالا یک فعال محیط زیست، بازیگر و تهیه کننده می باشد. لئوناردو دی کاپریو اولین بار قرار بود در 5 سالگی در یک مجموعه تلویزیون بازی کند اما به علت بازیگوشی از پروژه اخراج شد، یک سال بعد در تبلیغات تلویزیونی شروع به کار کرد، سپس به دنبال خواهر ناتنی اش در 14 سالگی برای تبلیغات اتومبیل های Matchbox بازی کرد. لئوناردو دی کاپریو اولین بار نقش کوتاهی را در سال 1989 وقتی 15 ساله بود ایفا کرد اما در سال 1992 وقتی 18 ساله بود از بین 400 نفری که برای تست فیلم زندگی این پسر شرکت کرده بودند توسط رابرت دنیرو انتخاب شد و فعالیت جدی او شروع شد. لئوناردو دی کاپریو در سال 1993 با ایفای نقش یک معلول ذهنی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریب را می خورد کاندیدای اسکار نقش مکمل مرد در 19 سالگی شد. بازی دی کاپریو در سال 1997 در فیلم تایتانیک وی را به فوق ستاره در دنیای هالیوود تبدیل شد، او که ابتدا علاقه ای به حضور در این فیلم نداشت با اصرار جیمز کامرون کارگردان، نقش را پذیرفت.

لئوناردو دی‌کاپریو روز سه شنبه در حال لذت بردن از یک قرار با ویکتوریا لاماس (Victoria Lamas)، مدل و بازیگر در غرب هالیوود دیده شد.

این بازیگر ۴۸ ساله که به خاطر نامزدهای زیر ۲۵ سال خود شهرت پیدا کرده، این بار ویکتوریای ۲۳ ساله را برای قرارهای خود انتخاب کرده است. دیده شدن او در این قرار ملاقات پس از گمانه زنی ها مبنی بر رابطه اش با جیجی حدید، سوپر مدل ۲۷ ساله اتفاق افتاده که پس از جدایی از کامیلا مورونه ۲۵ ساله چندین بار با او دیده شد.

دی کاپریو

دی کاپریو

با آنکه یک منبع نزدیک به این ستاره هالیوودی اصرار دارد که این دو نفر با هم در رابطه نیستند و صرفا در یک مهمانی شام گروهی حضور داشتند، اما دیده شدن آنها پس از خروج از یک کلاب و نشستن درون یک ماشین در حالی که با هم شوخی و خنده می‌کردند، باور این ادعا را سخت می‌کند.

منبع: روزیاتو

کدخبر: 855585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟