لاکچری ترین خانه های دنیا برای کیست؟ + عکس

اینترنت پر از عکس های افراد مشهور است که در خانه های مجلل خودشان زندگی می کنند، اما آیا می دانستید که گران ترین خانه جهان کجاست؟

کاخ باکینگهام ـ لندن، انگلستان

گران ترین خانه جهان در لندن، کاخ باکینگهام متعلق به خانواده سلطنتی است و بیش از ۱ میلیارد دلار قیمت دارد.

این خانه شامل ۷۷۵ اتاق، ۱۸۸ اتاق کارکنان، شامل ۵۲ اتاق خواب سلطنتی و مهمان، ۹۲ دفتر، ۷۸ حمام و ۱۹ اتاق خواب است.

آنتیلیا ـ بمبئی، هند

این خانه دارای ۲۷ طبقه است که سقف های بسیار بلندی دارد . این ویلا قادر است در برابر زلزله ای به بزرگی ۸ ریشتر مقاومت کند. این ساختمان دارای شش طبقه اختصاصی برای خودروها است.

Villa Les Cèdres ـ ریویرا فرانسه

ویلا Les Cèdres در ریویرا فرانسه کمتر از ۴۱۰ میلیون دلار قیمت دارد. این کاخ برای پادشاه بلژیک در سال ۱۸۳۰ ساخته شد.

این خانه ۱۴ اتاق خواب، یک استخر شنا به اندازه استخر المپیک، یک کتابخانه چوبی با ۳۰۰۰ کتاب در مورد گیاهان و طبیعت گرایی ،یک برکه مصنوعی با زنبق آمازونی ،مجسمه برنزی آتنا، سالن رقص با نور لوستر، اصطبلی بزرگ برای ۳۰ اسب، اتاق‌های نشیمن بزرگ، پرتره‌های قرن نوزدهمی در قاب‌های پرآذین، و چوب‌کاری خیره‌کننده را داراست.

 

چهار حوض فیرفیلد ـساگاپوناک، نیویورک

متعلق به Ira Renner، مالک گروه Renco است. این خانه ای دارای ۲۹ اتاق خواب، ۳۹ حمام، زمین بسکتبال، سالن بولینگ، زمین اسکواش، زمین تنیس، سه استخر شنا و یک استخر بزرگ ۹۱ فوتی است.

املاک الیسون وودساید، کالیفرنیا

این ملک متعلق به لری الیسون، یکی از بنیانگذاران اوراکل است. این مجتمع دارای ۱۰ ساختمان، یک دریاچه ، یک آبشار، یک چایخانه و ۱۰ حمام است.

Palazzo di Amore ـ بورلی هیلز، کالیفرنیا

جف گرین، کارآفرین املاک و مستغلات، سیاستمدار آمریکایی است که صاحب این ویلاست. این خانه دارای ۱۲ اتاق خواب، ۲۳ حمام، زمین تنیس، استخر ، آبشار، سالن تئاتر، استخرهای بازتابی، و یک گاراژ است که می تواند ۲۷ ماشین را در خودش جای دهد.. قیمت این ملک حدود ۱۲۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷بود.

Xanadu 2.0 ـ واشنگتن

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و خانه ملیندا، Xanadu 2.0 در واشنگتن یکی از گران ترین خانه های هوشمند جهان را دارد. این خانه ۶۳ میلیون دلار قیمت دارد.

باغ کاخ کنزینگتون ـ لندن

باغ های کاخ کنزینگتون در لندن ، توسط فیلیپ هاردویک برای ساترلند هال ساترلند طراحی شده است و اولین مهندس عمران آن جیمز میدوز رندل بود. این خانه دارای ۱۲ اتاق خواب، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و پارکینگ برای ۲۰ ماشین است.

 

کدخبر: 858234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟