دکوراسیون خانه مجردی مهراب قاسم خانی بعد از طلاق شقایق دهقان

  

مهراب قاسم خانی بازیگر و نویسنده است. مهراب قاسم خانی با مهران مدیری همکاری های زیادی داشته است. مهراب قاسم خانی همسر سابق شقایق دهقان بوده است. مهراب قاسم خانی در زمینه طنز فعالیت زیادی داشته است. مهراب قاسم خانی بهمراه برادرش نویسنده برنامه شب های برره بوده اند.

اگر نگاهی به صفحه مهراب قاسم خانی بیندازیم همواره پست های او نشان از نبوغ نویسندگی در اوست. او از زبان طنز معمولا برای بیان احساسات و انتقادات خود استفاده می کند.  یکی از پست هایی که در صفحه او زیاد به چشم می خورد تصاویر مربوط به خانه اش می باشد. خانه مجردی مهراب قاسم خانی را در ادامه مشاهده می کنید.

مهراب قاسم خانی

مهراب طراح دکور و نویسنده ایرانی است. فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز کرد. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد.

همسر سابقش شقایق دهقان بود. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. از بازی‌های معروف شقایق دهقان ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

مهراب قاسم خانی اولین بار در ۲۳ سالگی با فردی به نام مریم گلرو ازدواج کرد و در ۲۵ سالگی صاحب یک دختر به نام نیروانا شد. این زندگی مدتی بعد دچار حاشیه شد و سرانجام به طلاق انجامید.

مهراب قاسم خانی

کدخبر: 872443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟