شکیرا جادوگر را از بالکن خانه‌اش برداشت!

به ویژه مشکلاتی بین شکیرا و مونتسرات برنابئو، مادر پیکه، وجود داشت. گزارش شده بود که او مرتباً آهنگ معروف خود BZRP Music Sessions #۵۳ را با صدای بلند پخش می‌کرد، تا مادر پیکه بشنود. او حتی یک حصار بین دو خانه ساخت و مسیرهایی را که قبلاً آزاد و باز بودند مسدود کرد.

همزمان با همه اینها، ویدیویی از سال ۲۰۱۲ دوباره در فضای مجازی وایرال شد که در آن شکیرا از توصیه‌های مونتسرات برنابئو انتقاد کرد، که پیشنهاد کرده بود بهتر است شکیرا موهایش را کوتاه کند. شکیرا در آن ویدئو بیان کرد: «مادرشوهر، من دیگر هرگز به توصیه‌های شما گوش نمی‌دهم!»

عروسک جادوگر  شکیرا

با این حال، جذاب‌ترین درگیری‌ها مربوط به یک عروسک جادوگر بود که در تراس خانه‌اش قرار داده بود که مستقیماً به خانه نامزد سابقش نگاه می‌کرد، و طبق گزارش‌ها، مادر پیکه بارها درخواست کرد که عروسک را از روی تراس بردارند.

شکیرا عروسک را برداشت

حالا خبر رسیده که شکیرا بالاخره عروسک مرموز و ترسناک را از روی تراس خانه‌اش برداشت. مشخص نیست که هدف پشت این کار چه بوده، اما بسیاری آن را به عنوان پیشنهاد صلح در نظر می‌گیرند و می‌گویند شکیرا حداقل مایل است که خانواده پیکه را ببخشد، بااینکه به نظر می‌رسد هنوز پیکه را نبخشیده است.

منبع: برترین ها

کدخبر: 872822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟