ثروتمندترین افراد جهان در کجا خانه دارند؟ + عکس های هوش پران

صفت ثروتمند ممکن است به افراد زیادی نسبت داده شود، اما اصلاح فوق ثروتمند (UHNW) تنها به افرادی با ثروت بیش از ۳۰ میلیون دلار اطلاق می‌شود.به گزارش شرکت داده‌پرداز «آلتراتا»، ۲۱ هزار و ۷۱۴ نفر از این دسته از افراد در شهر نیویورک اقامت دارند. در رتبه های بعدی به ترتیب شهرهای لندن با ۱۵ هزار و ۹۰۷ و هنگ کنگ با ۱۵ هزار و ۱۷۵ نفر ساکن فوق ثروتمند، قرار دارند.

خانه ثروتمندان

شهر لس‌آنجلس که از آن به‌عنوان نماد ثروتمندان ساکن آمریکا یاد می‌شود با ۱۳ هزار و ۱۹۴ نفر در رتبه چهارم قرار دارد. پس از آن با ۱۰ هزار و ۸۳۱ نفر یکی دیگر از شهرهای آمریکا یعنی میامی جای گرفته که بهشت عاشقان تفریح و مهمانی است.

در رتبه های بعدی شهر سانفرانسیسکو دارای ۹ هزار و ۲۲۱، شهر پکن دارای ۸ هزار و ۹۲۳، شهر سنگاپور دارای ۷ هزار ۴۷۱، شهر شیکاگو دارای ۶ هزار و ۵۰۶ و در رتبه آخر شهر واشنگتن‌دی‌سی دارای ۵ هزار و ۷۳۲ مالک خانه فوق ثروتمند هستند.

خانه ثروتمندان

آمریکا به‌عنوان ثروتمندترین کشور دنیا در شهرهای زیادی افراد این طبقه را در خود جای داده است. از جمله این شهرها می‌توان به موناکو اشاره کرد. گفته می‌شود از هر ۳۹ فرد فوق ثروتمند، یک نفر دارای خانه دوم در آنجا است.

اما شهر کوچک آسپن در ایالت کلرادو، بیشترین جمعیت ثروتمند را در خود متمرکز کرده و از هر ۶۷ نفر یک نفر از طبقه بالای جامعه است.

در واقع در لیست ۲۰ تایی شهرهای محبوب ثروتمندان دنیا، نام ۱۴ شهر از آن ایالات متحده است. این تراکم جمعیت به ثروت این کشور و تنوع جغرافیایی و تجاری آن نسبت داده می‌شود.

 منبع : کاما پرس

 

کدخبر: 877890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟