زنان ایرانی عاشق این بازیگران مرد هستند / عکس و اسامی جذاب ترین مردان سینما که دل همه را بردند!

 چندی پیش یک پیج اینستاگرامی که درصد بالایی از فالوور های آن را خانم تشکیل داده است یک نظرسنجی درباره ی جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی برگزار کرد. 4 نفر از مردان بازیگر از جمله پارسا پیروز فر، شهاب حسینی، محمدرضا گلزار و.... این نظرسنجی را تشکیل داده اند. با نظرسنجی بانوان این پیج این مردان به ترتیب در صدر جذاب ترین مردان بازیگر قرار گرفتند.

1- پارسا پیروزفر

بازیگران مرد ایرانی

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. پارسا پیروزفر دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. پارسا پیروزفر در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است. پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است.  او در این نظرسنجی مقام اول را کسب کرده است.

2-شهاب حسینی

بازیگران مرد ایرانی

شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است. او از سال 1371 با شرکت در کلاس های استاد سمندریان و انجام تمرین های مختلف در مدت یکسال به فنون بازیگری دست یافت. او بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرده و از 1377 به عنوان گوینده رادیو فعالیت کرد. او در این نظرسنجی مقام دوم را کسب کرده است.

3- هوتن شکیبا

بازیگران مرد ایرانی

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 متولد سنندج و کرد تبار می باشد. مادر او معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود و دارای یک برادر می باشد که در عرصه نقاشی فعالیت دارد. هوتن شکیبا دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر مربوط به بازی او در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید در سال 87 است که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول شد. اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر مربوط به بازی او در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید در سال 87 است که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول شد. او در این نظرسنجی مقام سوم را کسب کرده است.

4- محمدرضا گلزار

بازیگران مرد ایرانی

محمدرضا گلزار که در اواخر دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شد، در اواسط دهه هشتاد به سوپراستار سینما بدل شد و مورد توجه تماشاگران پرده نقره ای قرار گرفت. در طول این سال ها نیز شهرت گلزار حفظ شده و همواره دستمزد نجومی او جنجال آفرین بوده است. اما گلزار هیچگاه به این مسئله اهمیتی نداده است. او حالا سه سال است که در سینما و تلویزیون حضور نداشته و در امارات و شهر دبی اقامت داشته است. گلزار در تصویر تازه ای که از اتاق خواب خود منتشر کرده است، در پنجره اش میدان مشهور دبی دیده می شود و به نظر می رسد که خود او نیز در برج خلفیه ساکن است. او در این نظر سنجی رتبه آخر یعنی چهارم را کسب کرده است.

کدخبر: 892371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟