سلفی فرشته حسینی برای نشان دادن خارجی بودن / نوید هم شوکه شد!

فرشته حسنی / فرشته حسینی  بیوگرافی / فرشته حسینی بازیگر / فرشته حسینی  هنرمند عکس / فرشته حسینی سینما

 فرشته حسینی رو یکی از بازیگرای مشهور ایرانی باید بدونیم چرا که خانوم بازیگر دیگه وااااقعنی از چهره های به شدت شهرت یافته و کار کرده در سینمای ایران می باشند که این روزها فیلم "دسته دختران" رو بر روی پرده نقره ای دارند. حالا درسته که فرشته حسینی بعد از ازدواجش اوج شهرتش رو پیدا کرد و اصلا یکی از دلایل اینکه مطرح شد و اسمش به عنوان بازیگری بولد دیدیم همسرش بود، اما باید گفت این چهره استعداد خوبی در این عرصه شگفت انگیز داره که از بخت و اقبال خوبش با تلویزیون هم کارشو شروع نکرد و یکراست رفت سراغ اون درجه از بازیگری که همه بازیگرا دوست دارند، یعنی سینما! فرشته حسینی تا به اینجا آثار خوبی رو از خود در کارنامه کاریش به ثبت رسونده که سریال نمایش خانگی "قورباغه" بهترینش بوده و هست.

حالا از کار و بار و سینما بازی که در بیایم و برسیم به لایف استایل شخصی این چهره، باید بگیم که فرشته حسینی بعد از اینکه با نوید رفت زیر یک سقف خب میدونیم که جسارتی بیش از پیش پیدا کرد. میگن کمال همنشینی اثر میکنه دقیقا همیه که این زوج به دشت روی هم تاثیر گذاشتن و شدن شبیه به هم. حالا فرشته حسینی با غروری بسیار زیاد رفتار میکنه که البته این غرور بیشتر تو عکساش دیده میشه و اونچه که از خانوم بازیگر در مصاحبه ها و مراسمات می بینیم نرم و لطیف تره. در ادامه مثلا موردی که گفتیم رو با مثال خواهیم دید اما ابتدا تصویری که فرشته حسینی بر روی پروفایل خود گذاشت رو مشاهده می کنید که خیلی اروپایی طور رفتار کرده و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

فرشته حسینی

 

 ست بازی فرشته حسینی و نوید محمدزاده نه فقط تو لباس، بلکه ....!

میدونید که این زوج از وقتی که کنار هم دیده شدن خیلی زیاد استایل هایی ست میزنن که نشون میده جفتشونم خط فکریشون این سبکیه. سبکی که بار ها ازشون دیده شده و اونهارو متفاوت از بقیه کرده. فرشته حسینی و نوید محمدزاده اولین زوجی هستن که تو این روز دیده میشن خیلی زیاد با هم ست میکنن حتی بیو اینستاگرام هردوشون! مثلا تو تصویر بالایی دیدین که خانوم بازیگر صفحه همسرش رو لینک کرده بود با استیکر که خب باید خدمتتون عرض کنیم تو پیج نوید هم اینچنین هستش.

اما برگردیم سراغ استایل این روج که میدونید مثل بنز ست بازی میکنن اونهم ست هایی که قطعا مورد پسند عموم نیست و افراد کمی اینچنین علاقمندن که خب همه اینها برمیگره به سلیقه هر ادمی.

فرشته حسینی / نوید محمد زاده

فرشته حسینی و تن صدای نازکی که رو کرد!

خب ابتدای متن گفتیم که فرشته حسینی تو عکسا کمی تا قسمتی خشن و مغرور دیده میشه اما تو ویدیوها ملوس و نرم به نظر میاد. مثلا در ادامه ابتدا ویدیویی از این بازیگر دهه هفتادی و جوانمون مشاهده می کنید که صدای ظریفش مورد توجه کاربران قرار گفت و برخی میگفتن چرا پس تو سریال شبکه خانگی "قورباغه" تن صداش این مدلی نبود!

 سوابق کاری فرشته حسینی چه با نوید و چه بی نوید

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه.

فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد! اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

منبع : شایا نیوز

کدخبر: 900871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟