غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است!

اینفلوئنسر اینستاگرامی که با نام مستر واد شناخته می‌شود، یکی از مردان سیاهپوست با بدنی عضلانی است که هر جا می‌رود، نظرها را به خودش جلب می‌کند. آنچه در مورد او بسیار تاثیرگذار است این است که او بدون استفاده از یک سالن ورزشی یا تجهیزات مناسب به این مهم دست یافته است. او همواره با تلاش خاصی در حال ورزش کردن و بهبود بدنش است.

مستر واد

اندام حیرت انگیز مستر واد

مستر واد دارای بدنی است که احتمالا بسیاری از بدنسازان به آن غبطه می‌خورند. این ورزشکار روز خود را با صرف یک صبحانه مقوی برگرفته از میوه‌ها و سبزیجات آغاز می‌کند و سپس چند ساعتی را به مراقبت از محصولات کشاورزی و حیواناتش می‌پردازد که شامل بلند کردن کیسه‌های غلات و حمل سطل‌های آب می‌شود. این فعالیت‌ها به او کمک می‌کند تا قدرت و استقامت خود را افزایش دهد.

مستر واد

آقای واد به تجهیزات بدنسازی پیشرفته یا پودرهای پروتئینی گران قیمت متکی نیست بلکه از محیط طبیعی اطراف خود برای ایجاد یک باشگاه موقت استفاده می کند. او از سنگ‌های بزرگ و تنه درختان به عنوان وزنه برای تمرینات قدرتی استفاده می‌کند، او همچنین برای تقویت عضلات تمریناتی بدون وزنه و با استفاده از وزن خود بدن مانند شنا، اسکوات و لانژ را انجام می‌دهد.

 

 

مستر واد

رژیم غذایی مستر واد

رژیم غذایی مستر واد شامل مصرف غذاهای محلی مانند حبوبات و سبزیجات است. او سعی می‌کند از خوردن غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی‌های شیرین پرهیز می کند و ترجیح می‌دهد آب و آبمیوه‌های طبیعی بنوشد. علیرغم عدم دسترسی به مکمل‌های مدرن و پودرهای پروتئینی، رژیم غذایی او به لطف حیوانات زیادی که پرورش می‌دهد، سرشار از پروتئین است. بدن این ورزشکار گواهی بر قدرت غذاهای طبیعی است و عضلات پرورش یافته‌اش توانسته‌اند بدن او را به خوبی توصیف کنند. درصد چربی بدن او به طرز باورنکردنی پایین است که نتیجه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال اوست. بدن عضلانی مستر واد نادیده گرفته نشده و او چند رقابت بدنسازی دعوت شده است.

 

 

 

مستر واد

او زندگی ساده روستایی را ترجیح می‌دهد

با این حال او ترجیح می‌دهد نزدیک دوستانش بماند و به زندگی ساده در روستای خود ادامه دهد. مستر واد از اینکه بتواند الهام بخش دیگران برای رسیدن به چنین فیزیکی بشود، خوشحال است. او به مردم نشان می‌دهد که می‌توانند بدون نیاز به تجهیزات یا مکمل های گرانقیمت به دستاوردهای بزرگ برسند. داستان او به ما یادآوری می‌کند که بدن انسان ماشینی باورنکردنی است که می تواند با طرز فکر و فداکاری درست به چیزهای بزرگ دست یابد.

مستر واد

او با منابع محدودی به چنین فیزیکی دست یافته، حالا تصور کنید با تجهیزات مناسب چه کاری می‌تواند انجام دهد. بدن مستر واد به ما می‌گوید اگر بخواهید بدن خود را تغییر دهید، بهانه‌ای نخواهید داشت و تنها با صرف زمان و انجام چند تمرین ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. برای رسیدن به اهداف، پشتکار و تمایل به انجام کار سخت و فداکاری چیزهایی هستند که شما نیاز دارید. افراد زیادی او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند تا از روش‌های بدنسازی وی الگوبرداری کنند.

مستر واد

 

 

مستر واد

 منبع :سرخ نیوز

کدخبر: 902100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟