ابهام در بیماری و بستری شدن پژمان بازغی در بیمارستان ! / واقعیت چیست ؟!

پژمان بازغی / بیوگرافی پژمان بازغی / پژمان بازغی بازیگر / عکس پژمان بازغی / همسر پژمان بازغی

روایت های متفاوتی از بستری شدن بازیگر معروف ایرانی پژمان بازغی منتشر شده است .

روایت های مختلف از بستری شدن پژمان در بیمارستان !

در نخستین روایت می‌خوانیم:پژمان بازغی، بازیگر سینما که چند روز قبل به دلیل مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، مرخص شد. پژمان بازغی چندی پیش از ناحیه قلب دچار مشکل شده بود که پس از معاینات اولیه، پزشکان معالج ترجیح دادند وی در بیمارستان بستری شود.

بنا بر این گزارش، (جمعه 2 تیر) با بهبود شرایط عمومی این بازیگر و بنا بر نظر پزشکان، بازغی از بیمارستان نیکان تهران مرخص شد.

بازغی پیش از این نیز چندبار به دلیل مشکلات قلبی مورد درمان قرار گرفته بود و حتی گفته شد او به دلیل همین مسئله سیگار را نیز ترک کرده است.

پژمان بازغی

در روایت دوم:

پژمان بازغی هنرمند شناخته‌شده عرصه سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود شرایط خود مرخص شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل بروز مشکلات گوارشی در بیمارستان نیکان بستری شده بود، با بهبود شرایط خود از این بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهتش را در منزل ادامه دهد.

پژمان بازغی

رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم، ضمن تائید این خبر گفت: پژمان به دلیل مشغله و فشار زیادی که این روزها در انجمن بازیگران سینمای ایران و سایر موقعیت‌های کاری با آنها روبه‌روست، در حین اجرای برنامه «کودک‌شو» دچار درد معده شد. با وجود این و به رغم درد شدیدی که داشت، اجرا را تمام کرد.

نصیری ادامه داد: بعد از پایان برنامه، پژمان با اصرار ما راهی بیمارستان و در آنجا بستری شد. پس از انجام آندوسکوپی، مشخص شد که او از ناحیه معده دچار خون‌ریزی شده است. پژمان، قریب به چهار روز در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، تا اینکه خوشبختانه امروز ساعت 13 مرخص شد و به خانه رفت.

کدخبر: 903988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟