شوهر بی غیرتم مرا همخواب دوستانش کرد ! /  فیلم سیاهم را پخش کرد ! / جلویم با زنان رابطه سیاه داشت !

به گزارش رکنا، اول زندگی فقط مسئله ام این بود کم کم متوجه ارتباط وی با خانم های دیگر شدم ولی از بس که به وی تذکر داده بودم و مچش را گرفته بودم خسته شدم هروقت اختلافاتم را به خانواده ام می گفتم پدر و مادرم می گفتند همسرت است و باید زندگی کنی تا اینکه صاحب دو پسر شدم و به خاطر بچه هایم از طلاق منصرف شدم همان اول ازدواج دائما فیلم های نامناسب میدید و برایم می فرستاد و مرا مجبور میکرد که من هم ببینم حتی زمانی که در حال آموزش در مدرسه بودم مدتها به این منوال گذشت و من هم به خاطر اینکه دوست نداشتم طلاق بگیرم زندگیم را می کردم ولی نسبت به وی بی تفاوت شده بودم و با اینکه می دانستم به من خیانت می کند ولی به خاطر بچه هایم کاری با وی نداشتم دیگر تذکر نمی دادم برایم مرده بود تا اینکه پنج سال پیش متوجه شدم از من فیلم گرفته و برای افرادی فرستاده و مرا مجبور میکرد که با افرادی که خودش انتخاب کرده بود رابطه برقرار کنم همزمان خودش نیز با زنی ارتباط برقرار می کرد و از این کار لذت می برد و وقتی مخالفت می کردم اظهار می داشت که تو افکارت به روز نیست و مرا تهدید میکرد اگر این کا را نکنی آبرویت را جلوی همکارانت می برم ومن از ترسم هربار که زن و مردی هماهنگ می کرد می رفتم تا اینکه دیگر نتوانستم تحمل کنم و به خانه ی پدرم رفتم و در انجا مدت یکسال است زندگی می کنم پسرانم نیز این مسئله را متوجه شده اند و موافق طلاقم هستند.

نگاه کارشناس

سرگرد زینب حمزه لویی کارشناس ارشد روانسناسی

یکی از مهم ترین مسائلی که اکنون با آن مواجه هستیم مشکل و بیماری جنسی همسر این زن است که فردی که با افکار جنسی زیاد موجبات آزار روحی  و جسمی این زن را فراهم کرده طوریکه باعث از دست دادن سلامت روحی و جسمی برآورده نشدن نیازهای روانی و عاطفیاحساس ناامیدی  وافسردگی و اختلال خلقی

وی شده است.

شوهر ابن زن بک بیمار جنسی است که متأسفانه زیر پوسته شهر بسیاری از این افراد ناشناخته باقی ماندند این فراد باید تحت درمان قرار بگیرند تا از معضلات خانوادگی و اجتماعی که ممکن است برای دیگران ایجاد کنند پیشگیری شود

 انت رااکار هایی هم وجود دارد در رابطه با همسرتان تنوع ایجاد کنید و از انجام کارهای تکراری در موقعیت‌های تکراری پرهیز کنید.

تفریحات هیجان‌انگیز دو نفره با همسرتان انجام دهید.

در صورت بروز اختلاف با همسرتان به مشاوره خیانت همسر مراجعه کنید و از متخصص برای رفع مشکلات و بهبود رابطه کمک بگیرید.

به دنبال ایده‌های جدید باشید.رشته‌های ورزشی مختلف را تجربه کنید.

در خیال پردازی‌های خود حد وسط را بگیرید و از حقیقت زندگی دور نشوید.

در اوقات فراغت با کارهایی که به انجام آن‌ها علاقه دارید، خودتان را سرگرم کنید.

به دنبال اضافه کردن علم و تجربیات خود باشید.

از روانشناس برای افزایش مهارت‌های زندگی و درمان اختلالات شخصیتی کمک بگیرید.

تنوع طلبی یک ویژگی شخصیتی است که به طور ذاتی در انسان‌ها وجود دارد و افراد از تنوع در مسائل مختلف لذت می‌برند. اما همین ویژگی اگر از حد خودش فراتر رود می‌تواند دردسر ساز شود و فرد هیچ‌گاه از هیچ‌چیزی لذت نبرد و دائما به دنبال تغییر باشد. همین موضوع در زمینه مسائل جنسی و رابطه عاطفی نیز صدق می‌کند. برخی از افراد تمایل به تعدد رابطه فرازناشویی دارند و به همسر خود وفادار نیستند. در صورت عدم کنترل این احساس خیانت و طلاق برای این ازدواج رقم می‌خورد. فرد تنوع طلب باید برای درمان خود به روانشناس متخصص مراجعه کند تا بتواند در چارچوب ازدواج و تعهد لذت کافی را ببرد.

 

کدخبر: 907698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟