عکس/ تیپ مردانه و عجیب بهاره رهنما سوژه کاربران شد

بهاره رهنما / بهاره رهنما بیوگرافی / بهاره رهنما عکس/ بهاره رهنما کارگردان / بهاره رهنما بیو گرافی

بهاره رهنما در طول یک دهه اخیر با حواشی متعددی روبرو بوده است. مهم ترین آن ها نیز بدون شک جدایی او از پیمان قاسم خانی بوده است.آن ها سال 94 و پس از 24 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. دو سال بعد هم بهاره رهنما نیز با یک تاجر نه چندان مشهور به نام امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.اما این ازدواج نیز 5 سال دوام آورد و در نهایت به جدایی این دو منجر شد. بهاره رهنما این مسئله را تایید کرد، اما نگفت که علت جدایی چه بوده است.

بهاره رهنما که اخیرا فیلم سینمایی عطر آخر اردیبهشت را کارگردانی کرد و به اکران رساند، به تازگی تصویری از تیپ خود منتشر کرده است.به عقیده کاربران تیپ جدید او کاملا مردانه، عجیب و البته جالب به نظر می رسد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

او متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است.وی در سال ۱۳۷۵، با بازی در سریال بازگشت به خانه، فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز کرد.رهنما، دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.از جمله آثاری که بهاره رهنما در آنها نقش آفرینی کرده می توان به عناوینی همچون گیسو، دایره زنگی، پاستاریونی،

افعی، آشنایی با لیلا، ۳۶۰ درجه، اژدر، آینه بغل، ساخت ایران، آرسنیک و تور کهنه، توفیق اجباری، سن پطرزبورگ،بعد از ظهر سگی سگی، ورود آقایان ممنوع، هرچی خدا بخواد، زن‌ها شگفت انگیزند، ورود زنده‌ها ممنوع، خنده در باران،آس و پاس، خوب، بد، جلف، هشتگ، دیو و دلبر، ایکس‌لارج و آقای سانسوررا در کارنامه هنری خود دارد.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 909762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟