جسد سالم زن 800 میلیون ساله / این زن زیبا با لباس عروس دفن شده بود ! + فیلم و عکس

جسد 800 میلیون ساله یک زن در لباس عروس به همراه چیزی شبیه به یک موبایل از یک معدن معمایی بی جواب در اذهان عمومی ایجاد کرد، گفتنی است چهره جسد این زن بعد از سالهای طولانی همچنان زیبا و شفاف بود؛

دانشمندان روسی ادعا می کنند که زنی را در تابوت کامل سنگ مرمر با قدمتی 800 میلیون ساله کشف کرده اند. کشف جسد سالم 800 میلیون ساله در سپتامبر ،1969 در روستای رزاوچیک تیسوسکاگو در محله کمروو یک گورستان بسیار عجیب کشف شد.

در حین کار در یک معدن زغال سنگی که در عمق بیش از 70 متر قرار داشت معدنچی کارناوخوو یک تابوت مرمری را کشف کرد. در این ناحیه و منطقه دستور داده شد که همه کارها بلافاصله متوقف شوند تابوت به سطح زمین آورده شد و کارگران شروع به باز کردن آن با نوک زدن به لبه بتونه فوسیلی اش کردند.

نه چندان به خاطر ضربات بلکه به خاطر اثر حرارت خورشید، بتونه آب و جاری شد و این برای همه کسانی که آن را میدیدند شوک آمیزبود.

داخل تابوت پر از مایع شفاف و کریستالی صورتی-آبی بود و در آن یک زن لاغر و فوق العاده زیبا قرار داشت - که به نظر حدود آمد یک چهره زیبای اروپایی داشت و با چشمان درشت و باز آبی خیره شده بود. صورتش قهوه ای تیره بود و ته رنگ مایل در کمرش داشت. موهای مجعدی داشت و دستهای نرم و سفید با ناخنهای کوتاه و مرتب داشت. پیراهن سفیدی به تن داشت که درست تا زیرزانو بود

کدخبر: 922087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟