فیلم اولین جشن تولد مارال فرجاد بعد از شکست سرطان

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد و حالا عاشق سمنو است. پدر او جلیل فرجاد از بازیگران مطرح کشورمان است و خواهر کوچکترش مونا فرجاد نیز از بازیگران سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون است.

مارال فرجاد به تازگی ویدیویی از تولدش را که در کنار دوستانش برگزار کرده بود را در اینستاگرامش منتشر کرده است. او نوشته زیر را برای فیلم تولدش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

•مرداد به پایان رسید. •ماه تولدم. •امسال کیلومترها دورتر از عزیزانم بودم و کسی از خانواده کنارم نبود تا به رسم هر سال برام کیک بخرد و جشن بگیرد ولی می‌دانم چون امسال در راه بهبود کامل هستم خیالشان راحت است و تنها غصه‌یشان نبودنشان در این روز (به قول مونا،روز تولد عزیزِ خانواده) در کنار من است. آگوست (همان مرداد خودمان) ماه تعطیلات است چند تن از دوستانم به ایران رفتند تا جانشان از هوای وطن پر شود.به‌جایش دوستان عزیز دیگری من‌را همراهی کردند که هر کدام حکم خانواده برایم داشتند.غربت و تنهایی سخت است.اما سختی‌اش رنگ می‌بازد زمانی که دوستان عزیزی برای معاشرت داشته باشی که بی توقع عشق دهند و همراهی‌ات کنند.خدا را سپاس که من این عزیزان را دارم روی ماهشان را میبوسم و‌با عشقشان جانم را تازه می کنم.ممنون که کنارم بودید دوستتان دارم.

کدخبر: 922655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟