کیت میدلتون با لباس خیره‌کننده‌اش به ملکه بریتانیا ادای احترام کرد؛ پرنسس ولز شیک‌تر از همیشه دیده شد!

کیت میدلتون و همسرش پرنس ویلیام ، دیروز پس از اتمام تعطیلات تابستانی، مجددا به وظایف سلطنتی‌شان بازگشته و برای ادای احترام به ملکه الیزابت دوم در اولین سالگرد مرگ او، به کلیسای سینت جورج ولز رفتند.

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون در مراسم ادای احترام به مادربزرگ همسرش، با کت بلند پاییزه‌ از برند Eponine London دیده شد. کیت پیش از این نیز با این اوت‌فیت بنفش رنگ دیده شده بود. او کلاه و کفش‌های استیلتویش را نیز همرنگ با لباسش انتخاب کرده و با کیف کلاچ قرمز، این تیپ را کامل کرده بود.

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

ملکه الیزابت

ملکه الیزابت

کیت میدلتون  وپرنس ویلیامز

کیت میدلتون گوشواره‌های مرواریدی زیبایی که قبلا متعلق به ملکه الیزابت دوم بودند را در این استایل استفاده کرده بود‌. پرنسس ولز این گوشواره‌ها را بارها و در چندین استایل مختلف به کار برده است.

سوفی

سوفی، همسر پرنس ادوارد، دوشس ادینبورگ و عروس کوچک‌تر ملکه الیزابت نیز یک‌بار از این گوشواره‌ها در استایلش استفاده کرده و بسیار درخشان ظاهر شده بود.

لقب پرنسس ولز به چه معناست؟

شاهزاده ولز (به انگلیسی: Prince of Wales) عنوانی است که به بزرگ‌ترین پسر پادشاه یا ملکهٔ بریتانیا که قرار است پس از شاه یا ملکه به پادشاهی برسد اعطا می‌گردد. این عنوان نخستین بار در ۱۳۰۱[به ادوارد کِرنارْوِن (بعدتر شاه ادوارد دوم) اعطا شد. شاهزادهٔ ولز بنا بر سنت دو عنوان دیگر شامل دوک کورنوال (به انگلیسی: Duke of Cornwall) و ارل چستر (به انگلیسی: Earl of Chester) را نیز دریافت می‌کند که در این صورت همسر او لقب شاهدخت ولز (به انگلیسی: Princess of Wales)، دوشس کورنوال (به انگلیسی: Duchess of Cornwall) و کنتس چستر (به انگلیسی: Countess of Chester) را دریافت می‌کند. در حال حاضر پرنس ویلیام، پسر پادشاه چارلز سوم عنوان پرنس ولز را در بریتانیا دارد و همسر او کیت میدلتون پرنسس ولز است.

پرنسس دایانا نیز قبل از طلاق از پرنس چارلز پرنسس ولز بود. اماب ا طلاق از این مقام عزل شد.

کدخبر: 927400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟