فیلم / ازدواج اول داریوش فرهنگ تفریحی بود ! + عکس سوسن تسلیمی و زن دوم آقای بازیگر !

داریوش فرهنگ بازیگر و کارگردان 76 ساله قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون است که فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است. ویدیویی از گفت و گوی داریوش فرهنگ با فریدون جیرانی درباره ازدواجش منتشر شده است.

بیوگرافی داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ درخشانی متولد ۶ آذر ۱۳۲۶ کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. او در خانواده‌ای متوسط در آبادان به‌دنیا آمد. او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به‌همراه خانواده به شهر جوپار از توابع کرمان (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد. داریوش فرهنگ در گروه تئاتری پیاده با سوسن تسلیمی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج شد. این زوج صاحب دختری بنام توکا شدند اما بعد از سال‌ها زندگی کنارهم به دلیل تصمیم به مهاجرت سوسن تسلیمی از همسرش جدا شد. سوسن تسلیمی و دخترش توکا همسر و فرزند داریوش فرهنگ در حال حاضر درآمریکا زندگی می‌کنند.

ازدواج اول + طلاق

داریوش فرهنگ با سوسن تسلیمی بازیگر نام آشنا در همان سال های اولیه در گروه تئاتر آشنا شدند و ازدواج کردند و صاحب دختری بنام توکا نیز شدند اما بعد از سال ها زندگی بدلیل تصمیم به مهاجرت خانوم تسلیمی در سال ۱۳۶۶ از یکدیگر جدا شدند.

داریوش فرهنگ

سوسن تسلیمی

دختر داریوش فرهنگ در سوئد

توکا در سوئد گرافیست است و در مطبوعات کار گرافیکی می کند و کارش را هم خیلی دوست دارد میانه‌ مان با هم بسیار خوب است و مرتب با هم در تماس هستیم.

ازدواج دوم

آقای فرهنگ برای بار دوم در سال ۱۳۷۵ با نازیتا اربابیان ازدواج کرد.

ازدواج دومم در سن جا افتادگی بود و طبعا نمی تواند بر روی مسایل مرسوم پیاده شود. دیگر آدم‌ ها در این سن می خواهند یک زندگی توام با آرامش و آسایش داشته باشند. این زوج صاحب پسری بنام مانی هستند.

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ

کدخبر: 927706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟