فیلم تمسخر توهین آمیز بهرام رادان و رضا گلزار ! / غوغای سام درخشانی و محمد بحرانی !

در بخشی از مسابقه زودیاک سام درخشانی و محمد بحرانی به عروسی بهرام رادان و رضا گلزار اشاره کردند. زودیاک برنامه جدیدی برپایه بازی مافیا است که تغییر قوانینی نسبت به سری های ساخته شده قبلی دارد. 

ماجرای جوک‌های سام درخشانی

در بخش از گفت‌وگو  سام درخشانی با ایسنا درباره‌ی حضور فعالش در شبکه‌های اجتماعی و تعامل طنازانه با برخی از چهره‌ها مورد سوال واقع شد و اینکه آیا این اتفاقات یک همفکری برنامه‌ریزی شده است؟ که پاسخ داد: این به کاراکتر شخصی من برمی‌گردد. من هرجا که می‌روم دلم می‌خواهد انرژی و شادی آنجا باشد. یعنی در حال خوب مخاطبانم اثرگذار باشم و اساسا نگاه من به صفحات مجازی‌ام مثل این است که یک گروه داریم که با تعدادی از دوستان و همراهانم آنجا در تعاملیم و با وجود گرفتاری‌ها و دغدغه‌هایمان برای چند دقیقه در کنار هم یک اتفاق مفرح را تجربه کنیم.

اصلا به این فکر نمی‌کنم که کل ایران من را دنبال می‌کنند یا حرف‌های من را می‌شنوند. من مدت‌ها قبل برخی از جوک‌هایی که خوشم می‌آمد را در صفحه‌ام می‌گذاشتم و آرام آرام این مدل شوخی‌ها گرفت و خیلی چرخید. اما اتفاق برنامه‌ریزی شده‌ای نبود. درصورتی که گاهی می‌شنوم که می‌گویند تو دنبال جذب فالور هستی، درصورتی که اصلا این طور نیست. تا به حال نشده که با این همه مخاطبان و همراهان خوبی که دارم بخواهم یک کار تبلیغاتی بگیرم و از طریق صفحاتم، کسب درآمد کنم. صرفا از اینکه واقعا وقتی اسم سام درخشانی می‌آید مردم و همراهانم، حس خوب بگیرند، لذت می‌برم.

کدخبر: 928238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟