سریال زخم کاری سوژه کاربران شد/| تمسخر مهران غفوریان و کامبیز دیرباز توسط مردم
این سکانس از سریال زخم‌ کاری به واسطه جنس دیالوگ‌ها و شکل بازی مهران غفوریان و کامبیز دیرباز، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

فصل دوم بازهم اقتباسی است؟

مهدویان نویسنده بسیار قهاری است و بی شک کسی که علاقه به نوشتن دارد، خواننده خوبی نیز خواهد بود. زمانی که «ایستاده در غبار» منتشر شد، پنجره‌های تازه‌ای از فیلم‌سازی و داستان‌پردازی را در سینمای ایران شاهد بودیم که حاصل دانش و تجربه اوست. بنابراین برای کسی که در این جایگاه قرار دارد دانستن داستان‌های معروف شکسپیر چیز عجیبی نیست.

او با پخش سریال خود افراد بسیاری را علاقه‌مند به خواندن «مکبث» و کتاب «بیست زخم کاری» کرد که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. اما آیا او قصد دارد در فصل دوم نیز از داستان‌های بزرگ استفاده کند؟

با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از داستان این فصل نمی‌دانیم اما می‌توانیم حدس بزنیم که این کار شاید نمایشنامه «شاه لیر» را برای ما تصویرسازی کند. اما باز هم باید منتظر قسمت‌های اولیه این فصل یا توضیح خود عوامل باشیم.

 

آیا مالک زنده است؟

جواد عزتی پس از چند سال کم رنگ شدن در دنیای بازیگری با چند فیلم و سریال مثل «شنای پروانه» و «زخم کاری» دوباره به محبوبیت زمان «بابا اتی» خود بازگشت اما این بار در هیبتی جدی‌تر و همراه با سلیقه مخاطبان امروزی.

جواد عزتی از همان اوایل شروع فعالیت خود در سینما به قدری محبوب بود که در زمان خود یک بازیگر پول‌ساز معرفی می‌شد. این موضوع شاید به خاطر ظاهر کاریزماتیک یا بازی بی نقص او بود. به هر حال باعث شد هیچ بیننده‌ای از دیدن کارهایش خسته نشود.

حتما تا به الان صحنه آخر «زخم کاری» را تماشا کردید. در همان لحظه‌ای که مالک بر زمین افتاد با شنیدن «عزیز دلم، حالا بی حساب شدیم» از زبان منصوره فاتحه او را در این سریال خواندید. اما محمد حسین مهدویان اجازه نمی‌دهد به همین راحتی شخصیت طلایی سریالش از بین برود. به همین خاطر احتمالا شاهد بازگشت قوی جواد عزتی در سری دوم «زخم کاری» خواهیم بود.

سرنوشت شخصیت‌های قبلی چه شد؟

با اعلام لیست بازیگران فصل دوم، برخی از بازیگران این قسمت با قسمت قبلی مشترک هستند که با هم مروری بر سرگذشت آنها خواهیم داشت. باید این نکته را اضافه کنیم که در ادامه این سریال، بازیگران جدید مثل کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در کنار بازیگران تازه کار دیگر حضور خواهند داشت.

اکران مردمی زخم کاری

اکران مردمی زخم کاری

کدخبر: 928401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟