جنیفر لوپز با این استایل کژوال، دل همسرش را برد

تصاویر جدید از جنیفر لوپز خواننده،بازیگر ۵۴ ساله و همسرش بن افلک بازیگر ۵۱ ساله در بازار هفتگی لس آنجلس را مشاهده کنید.

«جنیفر» و «بن» سال گذشته ازدواج کردند و بن بر عکس جنیفر به مکان‌های لوکس، خرید از بوتیک، حضور در انظار عمومی و خلاصه لوکس بازی و در چشم بودن علاقه‌ای ندارد. با این حال جنیفر سعی می‌کند طبق سلیقه همسرش رفتار کند و حتی می‌بینیم غالب اوقات با تیپ ساده و کژوال همراه با شوهرش از منزل خارج می‌شود و حتی از بازار هفتگی خرید می‌کند.

جنیفر لوپر و بن افلک

جنیفر لوپر و بن افلک

رابطه مرموز بن افلک و همسر سابقش/ او به جنیفر لوپز خیانت می کند؟

به تازگی پاپاراتزی‌ها تصاویری از بن افلک و همسر سابقش، جنیفر گارنر، را در حالی که یکدیگر را در آغوش کشیده بودند، ثبت کردند.

این اتفاق در خودروی بن افلک رخ داده است. درحالی که آنها برای دیدار با فرزندان خود رفته بودند و دختر کوچک آنها روی صندلی جلوی خودروی نشسته بود، جنیفر از صندلی عقب به جلو خم شد تا بن افلک را در آغوش بکشد.

از زمان جدایی این دو نفر ارتباط خوبی با یکدیگر داشته و دیدارهای مشترک زیادی به خاطر فرزندانشان داشتند. آن دو همیشه با مهربانی و احترام با یکدیگر رفتار کرده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که این تصاویر نشانی از رابطه مجدد بن افلک و جنیفر گارنر باشد. گارنر پس از جدایی از بن با تاجر جان میلر وارد رابطه عاشقانه شد و افلک نیز هم‌اکنون با جنیفر لوپز ازدواج کرده است.

کدخبر: 929811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟